To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-05-07
Wrocław: Wykonanie napraw urządzeń zabawowych na placach zabaw na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 137418 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96736 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3286611/12, faks 071 3286611/12.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie napraw urządzeń zabawowych na placach zabaw na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie napraw urządzeń zabawowych na placach zabaw na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu. 1. Zamówienie składa się z trzech niezależnych zadań. Zadanie I - Naprawa drewnianych urządzeń zabawowych wykonanych głównie przez firmę Saternus, Zadanie II - Naprawa drewnianych urządzeń zabawowych wykonanych głównie przez firmę Fior, Zadanie III - Naprawa metalowych urządzeń zabawowych wykonanych głównie przez firmę Muller oraz urządzeń zabawowych wykonanych przez firmy zagraniczne o konstrukcji mieszanej drewniano - linowo - metalowej. Zakres zamówienia określa wzór kosztorysu ofertowego, dołączony do niniejszej SIWZ załącznik nr 1 dla zadania I, załącznik nr 2 dla zadania II i załącznik nr 3 dla zadania III. 2. Wykonawca zobowiązany jest do: 1)dokonania wizji w terenie 2)wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami branżowymi i europejskimi normami wyposażenia placów zabaw (PN-EN 1176-1÷7), 3)ochrony mienia, zabezpieczenia p.poż., przestrzegania przepisów BHP, utrzymania ogólnego porządku w miejscu wykonywania prac, 4)oznakowania i zabezpieczania prac zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie, 5)współpracy z firmami konserwującymi poszczególne tereny. Uszkodzenia urządzeń zabawowych nieujętych w kosztorysie ofertowym powodujące zagrożenie bezpieczeństwa powinny być natychmiast zgłoszone Zamawiającemu. Do czasu naprawy Wykonawca zabezpieczy urządzenia zabawowe w sposób uniemożliwiający ich użytkowanie. Warunkiem odbioru napraw będzie przedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, że naprawy zostały wykonane zgodnie z technologią producenta a urządzenia spełniają wymagania norm PN-EN 1176-1 ÷ 7. Dodatkowe wymogi dotyczące technologii napraw: 1)fundamentowanie naprawianych konstrukcji - marki stalowe, ocynkowane ogniowo, 2)łańcuchy huśtawek - cynkowane ogniowo z odwirowaniem lub chromonikielinowe, 3)elementy zawiesi huśtawek - ocynkowane ogniowo, 4)nowe elementy urządzeń zabawowych - drewno klejone na markach stalowych, 5)nowe elementy drewniane impregnowane ciśnieniowo, 6)udzielenie gwarancji: a) na nowe elementy z drewna klejonego - na okres 60 miesięcy, b) na nowe elementy drewniane impregnowane ciśnieniowo - na okres 36 miesięcy, c) na nowe elementy metalowe - na okres 36 miesięcy, d) na remontowane urządzenia - na okres 12 miesięcy, od dnia odbioru przedmiotu umowy. 3. Termin wykonania zamówienia Zadanie I 1. Termin wykonania robót wymienionych w poz. I-XXIV kosztorysu ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji: do 29.05.2009 r. 2. Termin wykonania robót wymienionych w poz. XXV kosztorysu ofertowego (załącznik nr 1 do specyfikacji): do 15.12.2009 r. Zadanie II 1. Termin wykonania robót wymienionych w poz. I-XVI kosztorysu ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji: do 29.05.2009 r. 2. Termin wykonania robót wymienionych w poz. XVII kosztorysu ofertowego (załącznik nr 2 do specyfikacji): do 15.12.2009 r. Zadanie III 1. Termin wykonania robót wymienionych w poz. I-XXVII kosztorysu ofertowego stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji: do 29.05.2009 r. 2. Termin wykonania robót wymienionych w poz. XXVIII kosztorysu ofertowego (załącznik nr 3 do specyfikacji): do 15.12.2009 r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.87.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 171028.22 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie I
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Place Zabaw SATERNUS Sp. z o.o., ul. Parkowa 3, 41-503 Chorzów, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 65870.90
- Oferta z najniższą ceną: 65870.90 oferta z najwyższą ceną: 65870.90
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie II
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FIOR Sp. z o.o., ul. Odkrywców, 53-212 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 57966,32
- Oferta z najniższą ceną: 57966,32 oferta z najwyższą ceną: 57966,32
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie III
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MULLER Jelcz Laskowice Sp. z o.o., ul. Aleja Młodych 40, 55-230 Jelcz Laskowice, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 47191.00
- Oferta z najniższą ceną: 47191.00 oferta z najwyższą ceną: 47191.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywna dostawa artykułów gospodarczych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa prasy codziennej w formie prenumeraty papierowej dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- 19/LEKI/DCZP/2024/P Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o."
- Druk i dostawa publikacji z nadanym nr ISSN "Kalendarz Wrocławski" 2024 nr XLVIII (48)
- Dostawa mebli dla Uniwersyteckiego Centrum Humanistyki Cyfrowej i Działu Księgowości Projektowej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.