eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Konserwacja urządzeń dźwigowych w obiektach Politechniki Koszalińskiej przy ul. Śniadeckich 2, Racławickiej 15-17, Kwiatkowskiego 6e, Rejtana 5a i Rejtana 15 w Koszalinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-09

Koszalin: Konserwacja urządzeń dźwigowych w obiektach Politechniki Koszalińskiej przy ul. Śniadeckich 2, Racławickiej 15-17, Kwiatkowskiego 6e, Rejtana 5a i Rejtana 15 w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 137347 - 2013; data zamieszczenia: 09.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80519 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Koszalińska, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, faks (094) 34-78-636.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja urządzeń dźwigowych w obiektach Politechniki Koszalińskiej przy ul. Śniadeckich 2, Racławickiej 15-17, Kwiatkowskiego 6e, Rejtana 5a i Rejtana 15 w Koszalinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Konserwacja urządzeń dźwigowych w obiektach Politechniki Koszalińskiej przy ul. Śniadeckich 2, Racławickiej 15-17, Kwiatkowskiego 6e, Rejtana 5a i Rejtana 15 w Koszalinie w zakresie określonym w SIWZ oraz Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Szczegółowe informacje dot. rodzajów dźwigów (udźwig, nr fabryczny, nr ewidencyjny UDT, wytwórca) oraz ich lokalizacja stanowi Załącznik nr 1 do umowy. Obowiązki Wykonawcy: 1. Przeprowadzanie konserwacji raz w miesiącu, która obejmuje również całodobową prace pogotowia awaryjnego obsługiwaną przez Wykonawcę i w razie potrzeby stawienie się na każde wezwanie Zamawiającego zgłoszone w przypadku awarii. 2. Wykonywanie konserwacji własnymi narzędziami i materiałami, których wykaz znajduje się w Załączniku nr 2 do umowy. 3. Powiadamianie użytkownika o stanie technicznym dźwigu i innych urządzeń. 4. Ustalanie przyczyn unieruchomienia dźwigów i innych urządzeń. 5. Przestrzeganie przepisów dozoru technicznego i instrukcji konserwacji wyszczególnionych w Załączniku nr 3 do umowy. 6. Reakcji na zgłoszenie awarii z w czasie maks. 1 godziny; każda obecność konserwatora będzie odnotowana w zeszycie na portierni (lub Dziale Eksploatacji), potwierdzona przez pracowników portierni lub ochrony; jeżeli Wykonawca nie stawi się na wezwanie 3 razy w ciągu trwania umowy, będzie to podstawą do jej rozwiązania. 7. Usuwanie zgłoszonych usterek nastąpi w ciągu maks. 8 godzin, a jeżeli jest to nie możliwe z uwagi na szczególne okoliczności, Wykonawca zgłosi to Zamawiającemu. 8. Prowadzenie zeszytu konserwacji dźwigów i innych urządzeń. 9. Wykonywanie badania rezystancji izolacji obwodów elektrycznych oraz skuteczności działania elektrycznych urządzeń ochronnych dla dźwigów oraz sporządzania protokołów wymaganych przez UDT. Wszystkie ceny i wartości winny być podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • THYSSENKRUPP ELEVATOR Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 179, 02-222 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 234000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 213208,20

  • Oferta z najniższą ceną: 213208,20 / Oferta z najwyższą ceną: 316513,44

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.