eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzin › usługi ochrony mienia Ośrodka Transportu Leśnego przy ul. Poznańska 10 w Świebodzinie, Zakładzie Drzewnym w Klenicy oraz Placówce Terenowej w Lubsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-26

Świebodzin: usługi ochrony mienia Ośrodka Transportu Leśnego przy ul. Poznańska 10 w Świebodzinie, Zakładzie Drzewnym w Klenicy oraz Placówce Terenowej w Lubsku
Numer ogłoszenia: 137323 - 2014; data zamieszczenia: 26.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego Świebodzin , ul. Poznańska 10, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 68 3823434, faks 68 3823435.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.otl.swiebodzin.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Lasów.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi ochrony mienia Ośrodka Transportu Leśnego przy ul. Poznańska 10 w Świebodzinie, Zakładzie Drzewnym w Klenicy oraz Placówce Terenowej w Lubsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: usługi ochrony mienia w Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego ul. Poznańska 10; 66 - 200 Świebodzin , Wspólny Słownik Zamówień: 85312310-5 - Usługi dozoru Opis: Część I Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego ul. Poznańska 10; 66 - 200 Świebodzin Obsada pojedyncza - w dni robocze od poniedziałku do piątku od godziny 15:00 do godziny 7:00,oraz soboty i niedziele i dni wolne od pracy przez 24 godziny na dobę (ok. 6832 godzin) Wykonawca musi zamontować system elektronicznej kontroli obchodów dozorców (wartowników) wraz z rejestrację i udostępnieniem dla Zamawiającego Temat: usługi ochrony mienia w Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego - Zakład Drzewny Klenica, 66 - 130 Bojadła ul. Bolesława Chrobrego 76; Wspólny Słownik Zamówień: 85312310-5 - Usługi dozoru Opis: Część II Usługi ochrony mienia w Zakład Drzewny Klenica, 66 - 130 Bojadła ul. Bolesława Chrobrego 76; (ok. 11744 godzin) Obsada jednoosobowa - 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu Podwójna obsada od godziny22:00 do godziny 6:00 przez 7 dni w tygodniu, Dozorca pełniący służbę we wszystkie dni wolne od pracy oraz co najmniej jeden z dwóch dozorców będących na zmianie między godziną 22:00 do godziną 6:00 musi posiadać uprawnienia do obsługi kotłów wodnych do 100 oC wraz z urządzeniami pomocniczymi na paliwa stałe (świadectwo kwalifikacyjne E) w celu palenia w kotłowni zakładowej służącej do ogrzania suszarni drewna. Wykonawca musi zamontować system elektronicznej kontroli obchodów dozorców (wartowników) wraz z rejestrację i udostępnieniem dla Zamawiającego oraz prowadzić elektroniczny rejestr wjazdów i wyjazdów pojazdów z posesji. Temat: usługi ochrony mienia w Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego - Placówka Terenowa w Lubsku ul. Emilii Plater 15a; 68 - 300 Lubsko Wspólny Słownik Zamówień: 85312310-5 - Usługi dozoru Opis: Część III Usługi ochrony mienia w Placówce Terenowej w Lubsku ul. Emilii Plater 15a; 68 - 300 Lubsko (ok. 6832 godzin) Obsada pojedyncza - w dni robocze od poniedziałku do piątku od godziny 15:00 do godziny 7:00,oraz soboty i niedziele i dni wolne od pracy przez 24 godziny na dobę Wykonawca musi zamontować system elektronicznej kontroli obchodów dozorców (wartowników) wraz z rejestrację i udostępnieniem dla Zamawiającego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.10-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 1 700.00 PLN (słownie: jeden tysiąc siedemset 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 3 000.00 PLN (słownie: trzy tysiące 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 3: 1 700.00 PLN (słownie: jeden tysiąc siedemset 00/100 PLN)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający wymaga oby wykonawca posiadał koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający wymaga od wykonawcy wykazanie, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, uczestniczył jako usługodawca, w co najmniej trzech przedsięwzięciach o charakterze i trudności wykonania takich samych jak zamówione usługi na kwotę co najmniej 250 000,00 zł brutto ogółem. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania grupy interwencyjnej, a czas reakcji na alarm powinien wynosić nie więcej niż 30 minut. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga od wykonawcy aby dozorca pełniący służbę (w ZD Klenica - część 2 zamówienia) we wszystkie dni wolne od pracy oraz co najmniej jeden z dwóch dozorców będących na zmianie między godziną 22:00 do godziną 6:00 musi posiadać uprawnienia do obsługi kotłów wodnych do 100oC wraz z urządzeniami pomocniczymi na paliwa stałe (świadectwo kwalifikacyjne E) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 1 000 000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.7)

ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne - należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

określa wzór umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.otl.swiebodzin.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego Poznańska 10 66-200 Świebodzin dział Techniczno-Administracyjny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego Poznańska 10 66-200 Świebodzin Sektetariat OTL.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: usługi ochrony mienia w Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego ul. Poznańska 10; 66 - 200 Świebodzin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego ul. Poznańska 10; 66 - 200 Świebodzin Obsada pojedyncza - w dni robocze od poniedziałku do piątku od godziny 15:00 do godziny 7:00,oraz soboty i niedziele i dni wolne od pracy przez 24 godziny na dobę (ok. 6832 godzin) Wykonawca musi zamontować system elektronicznej kontroli obchodów dozorców (wartowników) wraz z rejestrację i udostępnieniem dla Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługi ochrony mienia w Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego - Zakład Drzewny Klenica, 66 - 130 Bojadła ul. Bolesława Chrobrego 76;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi ochrony mienia w Zakład Drzewny Klenica, 66 - 130 Bojadła ul. Bolesława Chrobrego 76; (ok. 11744 godzin) Obsada jednoosobowa - 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu Podwójna obsada od godziny22:00 do godziny 6:00 przez 7 dni w tygodniu, Dozorca pełniący służbę we wszystkie dni wolne od pracy oraz co najmniej jeden z dwóch dozorców będących na zmianie między godziną 22:00 do godziną 6:00 musi posiadać uprawnienia do obsługi kotłów wodnych do 100 oC wraz z urządzeniami pomocniczymi na paliwa stałe (świadectwo kwalifikacyjne E) w celu palenia w kotłowni zakładowej służącej do ogrzania suszarni drewna. Wykonawca musi zamontować system elektronicznej kontroli obchodów dozorców (wartowników) wraz z rejestrację i udostępnieniem dla Zamawiającego oraz prowadzić elektroniczny rejestr wjazdów i wyjazdów pojazdów z posesji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: usługi ochrony mienia w Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego - Placówka Terenowa w Lubsku ul. Emilii Plater 15a; 68 - 300 Lubsko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi ochrony mienia w Placówce Terenowej w Lubsku ul. Emilii Plater 15a; 68 - 300 Lubsko (ok. 6832 godzin) Obsada pojedyncza - w dni robocze od poniedziałku do piątku od godziny 15:00 do godziny 7:00,oraz soboty i niedziele i dni wolne od pracy przez 24 godziny na dobę Wykonawca musi zamontować system elektronicznej kontroli obchodów dozorców (wartowników) wraz z rejestrację i udostępnieniem dla Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.