Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-09
Wrocław: Wykonanie usługi -codziennego kompleksowego sprzątania, dezynfekcji w Ośrodku Opieki Zdrowotnej i Rehabilitacji CELMED ul. Celtyckiej 15/17 we Wrocławiu mające na celu utrzymanie czystości w granicach norm przewidzianych dla obiektów służby zdrowia znak sprawy WCZ/ZP/U-6/2013.
Numer ogłoszenia: 137323 - 2013; data zamieszczenia: 09.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121089 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Centrum Zdrowia Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Podróżnicza 26/28, 53-208 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3631529, 3631223, faks 071 3631529, 3631223.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi -codziennego kompleksowego sprzątania, dezynfekcji w Ośrodku Opieki Zdrowotnej i Rehabilitacji CELMED ul. Celtyckiej 15/17 we Wrocławiu mające na celu utrzymanie czystości w granicach norm przewidzianych dla obiektów służby zdrowia znak sprawy WCZ/ZP/U-6/2013..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZAKRES PRAC OBOWIĄZUJACY W OŚRODKU OPIEKI ZDROWOTNEJ I REHABILITACJI CELMED 1.Codzienne umycie detergentem parapetów, grzejników, szafek, drzwi, półek, szaf-także na górze., lamp przysufitowych , wiszących i przyściennych, blatów i stołów. 2. Codzienna dezynfekcja i mycie detergentem sprzętu medycznego stacjonarnego tj:. szafek szklanych lekarskich, lamp bakteriobójczych, negatoskopów, leżanek, stolików, foteli , stołów zabiegowych . Dodatkowo codzienne mycie detergentem i dezynfekcja uguli, drabinek gimnastycznych materacy, piłek, wałków, i innego sprzętu do rehabilitacji (w tym mycie detergentem i dezynfekcja wanien na sali gimnastycznej przy ul. Celtyckiej) 3. Codzienne zmycie detergentem biurek, krzeseł, taboretów, szaf i szafek wiszących i stojących, obrazów, zegarów. 4. Codzienne zmycie detergentem i dezynfekowanie umywalek, muszli sedesowych z deską, pisuarów i czyszczenie baterii kranowych, zlewozmywaków , brodzików i kabin prysznicowych, pojemników na ręczniki i mydło, suszarek do rąk 5. Codzienne zmycie detergentem i dezynfekowanie kafli wokół umywalek oraz listew nad kaflami.. 6. Codzienne zmycie detergentem lamperii, czyszczenie luster. 7. Codzienne zmycie detergentem podłóg i listew przypodłogowych. 8. Codzienne opróżnienie i umycie detergentem i dezynfekowanie pojemników na śmieci i odpady medyczne /włożenie nowego worka foliowego zgodnie z przeznaczeniem i wymogami sanepidu /. 9. Codzienne odsunięcie sprzętu i umycie lamperii oraz podłogi za sprzętem / szafy, kozetki, szafki, krzesła, szafki , na których stoją urządzenia terapeutyczne, taborety/. 10. Codzienne czyszczenie wykładzin, dywanów. wycieraczek 11. Mycie okien raz na kwartał .wg harmonogramu wrzesień, grudzień, marzec, czerwiec . 12. Odkurzanie żaluzji i rolet 1 raz w tygodniu. 13. Parapety wewnętrzne myte detergentem codziennie 14 Raz w tygodniu mycie drzwi zewnętrznych i wewnętrznych oraz klamek drzwiowych.. 15. Raz w tygodniu mycie świetlików nad drzwiami do pomieszczeń Ośrodka 16. Mycie i odkurzanie kratek wentylacyjnych raz w tygodniu. 17. Codzienne mycie stelaży metalowych oddzielających stanowiska terapeutyczne i czyszczenie oraz dezynfekcja 1x w tygodniu zasłon z materiału zmywalnego na nich wiszących w pomieszczeniach masażu, fizykoterapii, sali gimnastycznej 18.Codzienne mycie szyby w okienku rejestracji. 19. Codzienne odkurzanie pajęczyn we wszystkich pomieszczeniach ośrodka. 20. Codzienne czyszczenie kontaktów do oświetlenia. 21 2-3 razy w tygodniu wlewanie do kratek ściekowych środka udrażniającego odpływ. 22 Codzienne czyszczenie na mokro listew przyściennych nad lamperią w korytarzach ośrodka 23. Codzienne mycie tablic i tabliczek informacyjnych. 24 Mycie codzienne szafek ubraniowych w szatniach dla pacjentów i personelu na górze również 25.W pomieszczeniach działu fizykoterapii codzienne mycie i dezynfekcja szyb z plexi przy stanowisku magnetronów, mycie i dezynfekcja ścianek z płyty laminowanej. 26. Raz w miesiącu mycie i dezynfekcja lodówki. 27. Utrzymanie w należytym porządku i czystości pomieszczeń gospodarczych. 28. Raz w tygodniu mycie detergentem parapetów zewnętrznych Mycie negatoskopów, obrazów, listew nad kaflami i przypodłogowych Mycie i dezynfekcja wanien, mycie kratek wentylacyjnych, mycie stelaży metalowych przy stanowiskach terapeutycznych, mycie i dezynfekcja drabinek gimnastycznych, mycie krzeseł i taboretów Ośrodek jest czynny od godz. 7.00 do 20.00 Sprzątanie ośrodka może odbywać się od godz.19.30. W okresie jesienno - zimowym dodatkowo codziennie między godz. 12.00 a 15.00 umycie podłóg w korytarzach Ośrodka. ZAKRES PRAC ZEWNETRZNYCH PRZED WEJŚCIEM I TEREN PRZYLEGŁY Codzienne zamiatanie ciągów komunikacyjnych i placów wokół budynków, zbieranie śmieci. Codzienne zamiatanie i zmycie detergentem wszystkich schodów zewnętrznych i podjazdów dla niepełnosprawnych Umyć detergentem ściany, drzwi, kafelki przy umywalkach raz w tygodniu poczynając od pierwszego dnia tygodnia po podpisaniu umowy.: ZLECENIOBIORCA po wykonaniu usługi , załącza alarm - zamyka przychodnię Zamykanie przychodni następuje innym kodem niż otwieranie. 1. W okresie zimowym codzienne: odśnieżanie, czyszczenie z lodu, posypywanie piaskiem ciągów komunikacyjnych i schodów zewnętrznych, podjazdów dla niepełnosprawnych 2. Raz na pół roku (w październiku i kwietniu) gruntowne czyszczenie, konserwacja i polerowanie podłóg Tarket specjalnymi środkami do tego celu przeznaczonymi. ul. Celtycka 15/17 ul. Celtycka 15/17 - 418,90 m2 1. PCV TARKET -145,20 2. Płytki GRES -273,70 Teren zewnętrzny 15,00m2 (w tym teren zielony, który wynosi 0,00 m2) ul. Dziadoszańska 29/1a ul. Dziadoszańska 29/1a 73,80 m2 2. Płytki GRES -73,80 Teren zewnętrzny 20,00m2 (w tym teren zielony, który wynosi 0,00 m2) ul. Dziadoszańska 29 ul. Dziadoszańska 29 - 89,50 m2 Teren zewnętrzny 20,00m2 (w tym teren zielony, który wynosi 0,00 m2) 1. Panele - 28,20 2. Płytki GRES -61,30..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum firm: CLAR SYSTEM S.A. HOSPITAL SYSTEM Sp. z o.o., ul. Janickiego 20b, 60-542 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24309,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23447,35
Oferta z najniższą ceną: 23447,35 / Oferta z najwyższą ceną: 37741,10
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zamawiającego w okresie 24 miesięcy"
- REMONT POMIESZCZEŃ SANITARNYCH W ZAMIEJSCOWYCH ODDZIAŁACH REHABILITACYJNYCH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO WE WROCŁAWIU ZLOKALIZOWANYCH PRZY UL. POŚWIĘCKIEJ 8
- "Świadczenie usług z zakresu opieki zdrowotnej oraz usług z zakresu medycyny pracy dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich we Wrocławiu"
- USŁUGA PORTIERSKA I DOZORU W OBIEKTACH DOLNOŚLĄSKIEGO SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO NR 12 DLA UCZNIÓW NIESŁYSZĄCYCH I SŁABOSŁYSZĄCYCH ORAZ Z INNYMI NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI WE WROCŁAWIU
- Dostawa przełączników sieciowych oraz pasywnych elementów sieciowych
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Stabłowickiej 14 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien przy ul. Koszarowej 3 - z podziałem na zadania."
- Świadczenie usługi sprzątania biura Krajowego Centrum Monitorowania Ratownictwa Medycznego przy ul. Przyokopowej 31 w Warszawie
- Usługa kompleksowego sprzątania w obiekcie Centrum Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Brwinowie.
- Usługa sprzątania w pomieszczeniach Podlaskiego OR ARiMR i podległych jednostek organizacyjnych oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół siedzib BP w Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2024 roku
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.