eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Pile, przy ul. Buczka 14

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-09

Piła: Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Pile, przy ul. Buczka 14
Numer ogłoszenia: 137243 - 2013; data zamieszczenia: 09.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91217 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna, ul. Buczka 14, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 3517903, faks 067 3517905.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Pile, przy ul. Buczka 14.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont pomieszczeń w budynku Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Pile, przy ul. Buczka 14. Zamówienie przewiduje wykonanie następujących prac: częściową wymianę stolarki drzwiowej, rozbiórkę posadzek i podłoży betonowych, wymianę okładzin stopni schodowych, wykonanie - powiększenie otworów drzwiowych, wymianę instalacji elektrycznej i oświetleniowej, demontaż i osadzenie balustrad, przekucia w ścianach zgodnie z projektem technicznym i pozwoleniem na budowę, wymianę tynków ścian oraz sufitów, wykonanie nowych posadzek i podłoży betonowych, wymianę instalacji elektrycznej, roboty ziemne, malowanie ścian oraz sufitów, częściową wymianę instalacji kanalizacyjnej. Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w kosztorysie ofertowym - załącznik nr 2 do SIWZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 1 do SIWZ oraz dokumentacji technicznej - załącznik nr 8, 8.1 do SIWZ. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Ze względu na to, że roboty będą odbywały się w funkcjonującym budynku biblioteki Zamawiający ma następujące wymagania: - gruz i odpadki muszą być wywożone na bieżąco, - roboty związane z dużym hałasem i zapyleniem powinny być prowadzone przy odpowiednim zabezpieczeniu terenu budowy i pomieszczeń biblioteki. Zamawiający wymaga stałego nadzoru prowadzonych robót, tzn. że kierownik budowy lub kierownik robót w czasie trwania prac musi być cały czas obecny na budowie. Kierownik robót zobowiązany jest na bieżąco współpracować z Działem Administracyjno-Gospodarczym. Prace budowlane należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi posiadanymi przez Zamawiającego. Warunki płatności: Termin zapłaty faktur - 14 dni od daty otrzymania faktury. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 36 miesięcy. Harmonogram robót wybrany Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przed podpisaniem umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ogólnobudowlany Leszek Herman, ul. 14-go Lutego 1/1, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 88212,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 87000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 87000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 109000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.