eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznej w budynkach i lokalach wchodzących w skład komunalnego zasobu Miasta Gniezna z dopuszczeniem ofert częściowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-31

Gniezno: Roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznej w budynkach i lokalach wchodzących w skład komunalnego zasobu Miasta Gniezna z dopuszczeniem ofert częściowych
Numer ogłoszenia: 137162 - 2011; data zamieszczenia: 31.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gniezno Zarząd Gospodarowania Lokalami , ul. Lecha 6, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 61 426 04 86, faks 61 426 04 86.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznej w budynkach i lokalach wchodzących w skład komunalnego zasobu Miasta Gniezna z dopuszczeniem ofert częściowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane polegające wymianie instalacji elektrycznej w budynkach i lokalach wchodzących w skład komunalnego zasobu Miasta Gniezna z dopuszczeniem ofert częściowych, a mianowicie: - wymiana wewnętrznej linii zasilania WLZ: budynek mieszkalny przy: ul. 17 Dywizji Piechoty 11; ul. Armii Krajowej 20, ul. Warszawskiej 16; wymiana instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych przy: ul 17 Dywizji Piechoty 11/3, ul. 17 Dywizji Piechoty 11/5, ul.17 Dywizji Piechoty 11/11, ul. 17 Dywizji Piechoty 5/3,ul. Armii Krajowej 20/8, ul. Armii Krajowej 20/12a, ul. Bolesława Chrobrego 11/4, ul. Budowlanych 35a/9, wymiana instalacji elektrycznej w lokalu użytkowym przy ul. Staszica 12a/8.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznej w budynkach i lokalach wchodzących w skład komunalnego zasobu Miasta Gniezna

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia musi wykazać, że należycie wykonał z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2b Ustawy PZP w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 20 000 złotych brutto oraz udokumentują, że roboty te zostały wykonane i prawidłowo ukończone

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował w czasie trwania umowy osobami mogącymi wykonać zamówienie w tym min. 2 osoby, które posiadają uprawnienia do eksploatacji E oraz dozoru D do 1 kV

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca posiada opłacona polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty, a w przypadku jej braku dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o posiadanych uprawnieniach do eksploatacji E oraz dozoru D do 1 kV

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgl.gniezno.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Gospodarowania Lokalami, ul. Lecha 6, 62-200 Gniezno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Gospodarowania Lokalami, ul. Lecha 6, 62-200 Gniezno.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wymiana instalacji elektrycznej w budynku i lokalach wchodzących w skład komunalnego zasobu Miasta Gniezna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) budynek mieszkalny przy ul. 17 Dywizji Piechoty 11 - wymiana instalacji Wewnętrznej Linii Zasilania (WLZ), b) lokal mieszkalny przy ul. 17 Dywizji Piechoty 11/3 - wymiana instalacji elektrycznej w lokalu, c) lokal mieszkalny przy ul. 17 Dywizji Piechoty 11/5 - wymiana instalacji elektrycznej w lokalu, d) lokal mieszkalny przy ul. 17 Dywizji Piechoty 11/11- wymiana instalacji elektrycznej w lokalu, e) lokal mieszkalny przy ul. 17 Dywizji Piechoty 5/3- wymiana instalacji elektrycznej w lokalu,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wymiana instalacji elektrycznej w budynku i lokalach wchodzących w skład komunalnego zasobu Miasta Gniezna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) budynek mieszkalny przy ul. Armii Krajowej 20 - wymiana instalacji WLZ, b) lokal mieszkalny przy ul. Armii Krajowej 20/8 - wymiana instalacji elektrycznej w lokalu, c) lokal mieszkalny przy ul. Armii Krajowej 20/12a - wymiana instalacji elektrycznej w lokalu,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wymiana instalacji elektrycznej w budynku i lokalach wchodzących w skład komunalnego zasobu Miasta Gniezna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) lokal mieszkalny przy ul. Bolesława Chrobrego 11/ 4 - wymiana instalacji elektrycznej w lokalu, b) lokal mieszkalny przy ul. Budowlanych 35a/9 - wymiana instalacji elektrycznej w lokalu, c) budynek mieszkalny przy ul. Warszawskiej 16 - wymiana instalacji WLZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wymiana instalacji elektrycznej w lokalu wchodzącym w skład komunalnego zasobu Miasta Gniezna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lokal użytkowy przy ul. Staszica 12a/8 - wymiana instalacji elektrycznej w lokalu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.