Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-31
Gniezno: Roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznej w budynkach i lokalach wchodzących w skład komunalnego zasobu Miasta Gniezna z dopuszczeniem ofert częściowych
Numer ogłoszenia: 137162 - 2011; data zamieszczenia: 31.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gniezno Zarząd Gospodarowania Lokalami , ul. Lecha 6, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 61 426 04 86, faks 61 426 04 86.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznej w budynkach i lokalach wchodzących w skład komunalnego zasobu Miasta Gniezna z dopuszczeniem ofert częściowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane polegające wymianie instalacji elektrycznej w budynkach i lokalach wchodzących w skład komunalnego zasobu Miasta Gniezna z dopuszczeniem ofert częściowych, a mianowicie: - wymiana wewnętrznej linii zasilania WLZ: budynek mieszkalny przy: ul. 17 Dywizji Piechoty 11; ul. Armii Krajowej 20, ul. Warszawskiej 16; wymiana instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych przy: ul 17 Dywizji Piechoty 11/3, ul. 17 Dywizji Piechoty 11/5, ul.17 Dywizji Piechoty 11/11, ul. 17 Dywizji Piechoty 5/3,ul. Armii Krajowej 20/8, ul. Armii Krajowej 20/12a, ul. Bolesława Chrobrego 11/4, ul. Budowlanych 35a/9, wymiana instalacji elektrycznej w lokalu użytkowym przy ul. Staszica 12a/8.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznej w budynkach i lokalach wchodzących w skład komunalnego zasobu Miasta Gniezna
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia musi wykazać, że należycie wykonał z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2b Ustawy PZP w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 20 000 złotych brutto oraz udokumentują, że roboty te zostały wykonane i prawidłowo ukończone
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował w czasie trwania umowy osobami mogącymi wykonać zamówienie w tym min. 2 osoby, które posiadają uprawnienia do eksploatacji E oraz dozoru D do 1 kV
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca posiada opłacona polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty, a w przypadku jej braku dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie o posiadanych uprawnieniach do eksploatacji E oraz dozoru D do 1 kV
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgl.gniezno.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Gospodarowania Lokalami, ul. Lecha 6, 62-200 Gniezno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Gospodarowania Lokalami, ul. Lecha 6, 62-200 Gniezno.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wymiana instalacji elektrycznej w budynku i lokalach wchodzących w skład komunalnego zasobu Miasta Gniezna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) budynek mieszkalny przy ul. 17 Dywizji Piechoty 11 - wymiana instalacji Wewnętrznej Linii Zasilania (WLZ), b) lokal mieszkalny przy ul. 17 Dywizji Piechoty 11/3 - wymiana instalacji elektrycznej w lokalu, c) lokal mieszkalny przy ul. 17 Dywizji Piechoty 11/5 - wymiana instalacji elektrycznej w lokalu, d) lokal mieszkalny przy ul. 17 Dywizji Piechoty 11/11- wymiana instalacji elektrycznej w lokalu, e) lokal mieszkalny przy ul. 17 Dywizji Piechoty 5/3- wymiana instalacji elektrycznej w lokalu,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wymiana instalacji elektrycznej w budynku i lokalach wchodzących w skład komunalnego zasobu Miasta Gniezna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) budynek mieszkalny przy ul. Armii Krajowej 20 - wymiana instalacji WLZ, b) lokal mieszkalny przy ul. Armii Krajowej 20/8 - wymiana instalacji elektrycznej w lokalu, c) lokal mieszkalny przy ul. Armii Krajowej 20/12a - wymiana instalacji elektrycznej w lokalu,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wymiana instalacji elektrycznej w budynku i lokalach wchodzących w skład komunalnego zasobu Miasta Gniezna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) lokal mieszkalny przy ul. Bolesława Chrobrego 11/ 4 - wymiana instalacji elektrycznej w lokalu, b) lokal mieszkalny przy ul. Budowlanych 35a/9 - wymiana instalacji elektrycznej w lokalu, c) budynek mieszkalny przy ul. Warszawskiej 16 - wymiana instalacji WLZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wymiana instalacji elektrycznej w lokalu wchodzącym w skład komunalnego zasobu Miasta Gniezna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lokal użytkowy przy ul. Staszica 12a/8 - wymiana instalacji elektrycznej w lokalu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn.: "Rozbudowa i modernizacja DPS w Gnieźnie''
- DOSTAWA SAMOCHODU - POJAZDU TYPU DOKA DLA ZAKŁADU ZIELENI MIEJSKIEJ W GNIEŹNIE
- "ODBIÓR I TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ POJEMNIKÓW"
- Dostawa artykułów spożywczych do szkół Gminy Gniezno
- Modernizacja zewnętrznego oświetlenia terenu Szpitala
- Bieżąca konserwacja i utrzymanie istniejących nawierzchni tłuczniowych ulic gminnych na terenie miasta Gniezna
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA PRZEBUDOWIE SZYBÓW WINDOWYCH WRAZ Z WYMIANĄ DWÓCH DŹWIGÓW SZPITALNYCH OSOBOWYCH W BUDYNKU SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU URZĘDU GMINY W ALEKSANDROWIE
- Dostosowanie lokalu nr 0 znajdującego się w budynku przy ul. Stawki 3a w Warszawie na potrzeby biblioteki i archiwum zakładowego (II postępowanie)
- Wykonanie robót budowlanych w obiekcie IMGW - PIB w Warszawie przy ul. Podleśnej 61
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.