eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łużna › Szkolenia i kursy związane z realizacja zadania I projektu Aktywni na rynku pracy i nie tyko...



Ogłoszenie z dnia 2012-04-27

Łużna: Szkolenia i kursy związane z realizacja zadania I projektu Aktywni na rynku pracy i nie tyko...
Numer ogłoszenia: 137094 - 2012; data zamieszczenia: 27.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośodek Pomocy Społecznej w Łużnej , Łużna 634, 38-322 Łużna, woj. małopolskie, tel. 18 3543041, faks 18 3543041.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: BIP Gminy Łużna

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia i kursy związane z realizacja zadania I projektu Aktywni na rynku pracy i nie tyko....

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie szkoleń, kursów grupowych dla: 27 (słownie: dwadzieścia siedem) osób;Uczestników Projektu: Aktywni na rynku pracy i nie tylko ... współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społeczne , Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji , Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Zamówienie podzielono na 4 (słownie: cztery) części: CZĘŚĆ I: Trening kompetencji i umiejętności społecznych wraz z warsztatami treningu motywacyjno - integracyjnego dla 27 ( słownie: dwadzieścia siedem ) osób; CZĘŚĆ II: Nowoczesny sprzedawca wraz z obsługą kasy fiskalnej dla 11 (słownie: jedenaście) osób; CZĘŚĆ III: Operator koparko - ładowarki kl. III - dla 10 (słownie: dziesięć) osób; CZĘŚĆ IV: Kurs księgowości prowadzenia małych i średnich firm z elementami kadr i płac z zajęciami praktycznymi na wybranym programie komputerowym- dla 6 (słownie: sześć) osób;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 22.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków wymaganych przez Wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy złożonych dokumentów. W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych tj. (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności z zakresu przedmiotu zamówienia, posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art 22 ust 1 pkt 1-4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych tj. (Dz U z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) , zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2; potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w art.22 ust 1 pkt 1 - 4 musi zostać wykazane, zgodnie z art. 26 ust. 2a w/w Ustawy, nie później niż na dzień składania ofert; wykaz wykonanych usług w zakresie przedmiotu zamówienia, tj zrealizowanych przynajmniej dwóch szkoleń w zakresie przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie (np. referencje)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części I: Wykonawca zapewni uczestnikom materiały szkoleniowe odzwierciedlające tematykę szkolenia. Materiały oraz sale w których odbywają się kursy/szkolenia muszą być opatrzone Logo EFS zgodne z : Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki powyższe wytyczne oraz wzory logotypów znajdują się na stronie: www.pokl.wup-krakow.pl w zakładce: Dokumenty do pobrania promocja oznakowanie projektów. Dodatkowo materiały szkoleniowe w wymiarze: komplet na osobę oraz 1 dodatkowy dla Zamawiającego. Materiały szkoleniowe powinny obejmować:1-notatnik, 1-długopis,1-teczka, identyfikator .Każdy uczestnik potwierdza odebranie w/w materiałów własnoręcznym podpisem. Wykonawca realizujący szkolenie zapewni salę wyposażoną w niezbędny sprzęt oraz warunki zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia. Za sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia uznaje się: laptop z rzutnikiem do prezentacji multimedialnych, tablica itp. Sala wykładowa (ogrzewana w okresie grzewczym) wyposażona w stół, krzesła dla każdego uczestnika. Dla części II: Wykonawca zapewni uczestnikom materiały szkoleniowe odzwierciedlające tematykę szkolenia. Materiały oraz sale w których odbywają się kursy/szkolenia muszą być opatrzone Logo EFS zgodne z: Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki powyższe wytyczne oraz wzory logotypów znajdują się na stronie: www.pokl.wup-krakow.pl w zakładce: Dokumenty do pobrania promocja oznakowanie projektów. Materiały szkoleniowe w wymiarze: komplet na osobę oraz 1 dodatkowy dla Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia wyposażyć każdego uczestnika w szkolenia w/w materiały dydaktyczne oraz niezbędne materiały pomocnicze. min:1 notatnik, 1- długopis,1- teczka, identyfikator. Każdy uczestnik potwierdza odebranie w/w materiałów własnoręcznym podpisem. Wykonawca realizujący szkolenie zapewni salę wyposażoną w niezbędny sprzęt oraz warunki zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia. Sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia: laptop z rzutnikiem do prezentacji multimedialnych, tablica itp. Sala wykładowa (ogrzewana w okresie grzewczym) wyposażona w stół, krzesła dla każdego uczestnika. Dostęp do kasy fiskalnej minimum: 1 (słownie: jeden) kasa na 1 (słownie: jeden) Uczestnika Szkolenia. Część III: Wykonawca zapewni Uczestnikom Projektu materiały szkoleniowe odzwierciedlające tematykę szkolenia. Materiały oraz sale w których odbywają się kursy/szkolenia muszą być opatrzone Logo EFS zgodne z: Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki powyższe wytyczne oraz wzory logotypów znajdują się na stronie: www.pokl.wup-krakow.pl w zakładce: Dokumenty do pobrania/ promocja oznakowanie projektów. Materiały szkoleniowe w wymiarze: komplet na osobę oraz 1 dodatkowy dla Zamawiającego. Materiały szkoleniowe powinny obejmować:1-notatnik, 1-długopis,1- teczka, identyfikator. Każdy Uczestnik Projektu potwierdza odebranie w/w materiałów własnoręcznym podpisem. Wykonawca realizujący szkolenie zapewni salę wyposażona w niezbędny sprzęt oraz warunki zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia. Przez sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia rozumie się: laptop z rzutnikiem do prezentacji multimedialnych, tablica itp. Sala wykładowa (ogrzewana w okresie grzewczym) wyposażona w stół, krzesła dla każdego uczestnika. Dla części IV: Wykonawca zapewni Uczestnikom Projektu materiały szkoleniowe odzwierciedlające tematykę szkolenia. Materiały oraz sale w których odbywają się kursy/szkolenia muszą być opatrzone Logo EFS zgodne z: Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki powyższe wytyczne oraz wzory logotypów znajdują się na stronie: www.pokl.wup-krakow.pl w zakładce: Dokumenty do pobrania/ promocja oznakowanie projektów. Materiały szkoleniowe w wymiarze: komplet na osobę oraz 1 dodatkowy dla Zamawiającego. Materiały szkoleniowe powinny obejmować:1-notatnik, 1-długopis,1- teczka, identyfikator oraz wersję demonstracyjną programu księgowego na płycie CD. Każdy Uczestnik Projektu potwierdza odebranie w/w materiałów własnoręcznym podpisem. Wykonawca realizujący szkolenie zapewni salę wyposażona w niezbędny sprzęt oraz warunki zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia. Przez sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia rozumie się: laptop z rzutnikiem do prezentacji multimedialnych, tablica itp. Sala wykładowa ogrzewana w okresie grzewczym wyposażona w stół, krzesła dla każdego uczestnika.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 pkt 1-4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych tj. (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z póżn. zm) , zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2; potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1 -4 musi zostać wykazane, zgodnie z art. 26 ust. 2a w/w Ustawy, nie później niż na dzień składania ofert; wykaz wykonanych usług w zakresie przedmiotu zamówienia, tj. zrealizowanych przynajmniej dwóch szkoleń w zakresie przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie (Np. referencje);wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia zawodowego, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności Np. w postaci C.V. kserokopii świadectw, dyplomów, zaświadczeń itp., oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. oświadczenie Wykonawcy potwierdzające podstawę prawną, w przypadku gdy Wykonawca nie jest płatnikiem podatku VAT

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków, o których mowa w ust. 1 i 2 na podstawie treści złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych w rozdziale V niniejszej SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.oświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy (WUP) właściwy ze względu na adres instytucji szkoleniowej. 2. program szkolenia 3. harmonogram szkolenia 4. preliminarz kosztów

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Program szkolenia - 20
  • 3 - Baza lokalowa i wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP Gminy Łużna.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łużnej, Łużna 634, 38-322 Łużna..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2012 godzina 08:30, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łużnej, Łużna 634, 38-322 Łużna. pok. nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia będą realizowane w ramach Projektu:Aktywni na rynku pracy i nie tylko współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Trening kompetencji i umiejętności społecznych wraz z warsztatami treningu motywacyjno - integracyjnego dla 27 ( słownie: dwadzieścia siedem ) osób;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce szkolenia: Zajęcia muszą odbywać się na terenie powiatu gorlickiego lub nowosądeckiego. Wykonawca we własnym zakresie zapewni dojazd uczestników z Łużnej na miejsce szkolenia oraz powrót w bezpiecznych warunkach odpowiadających rodzajowi transportu oraz obowiązującym w tym zakresie przepisom prawa oraz punktualny przyjazd na zajęcia zgodny z harmonogramem zajęć. Zajęcia powinny zostać przeprowadzone przez osobę posiadającą odpowiednie wykształcenie kierunkowe oraz doświadczenie minimum 3 (słownie: trzy) letnie, w tym szkolenia przeprowadzone w jednostkach pomocy społecznej przynajmniej 2 (słownie: dwa), potwierdzone stosownymi dokumentami. Liczba godzin szkolenia: 56 (słownie: pięćdziesiąt sześć) dla grupy. 1 ( słownie: jeden) godzina zajęć wynosi 45 (słownie: czterdzieści pięć) minut. Liczba godzin dziennie - 7 (słownie: siedem) godzin. Ilość uczestników szkolenia: 27 (słownie: dwadzieścia siedem) osób. Zajęcia muszą odbywać się w jednej grupie szkoleniowej. Szkolenie powinno obejmować następującą tematykę: Przełamywanie barier - kreatywność i asertywność, Zdobycie wiedzy z zakresu komunikacji, asertywności, Nabycie umiejętności w zakresie sposobów rozwiązywania konfliktów, Nabycie umiejętności w zakresie radzenia sobie z sytuacjami trudnymi w życiu osobistym oraz w pracy, Poznanie umiejętności radzenia sobie z obowiązkami życia codziennego, Poznanie umiejętność zarządzania własnym budżetem, Sztuka rozmowy - skuteczne komunikowanie się z ludźmi, Autoprezentacja podczas rozmowy kwalifikacyjnej, Likwidowanie barier uniemożliwiających aktywizację społeczną, Kształtowanie indywidualnych i grupowych relacji interpersonalnych, Budowanie samo - motywacji do podejmowania działań i wprowadzania zmian w życiu, Budowanie własnego wizerunku poprzez komunikację.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.70.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Program szkolenia - 20
    • 3. Baza lokalowa i wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nowoczesny sprzedawca wraz z obsługą kasy fiskalnej dla 11 (słownie: jedenaście) osób;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce szkolenia: Zajęcia winny odbywać się na terenie powiatu gorlickiego lub nowosądeckiego. Wykonawca we własnym zakresie zapewni dojazd uczestników z Łużnej na miejsce szkolenia oraz powrót w bezpiecznych warunkach odpowiadających rodzajowi transportu oraz obowiązującym w tym zakresie przepisom prawa oraz punktualny przyjazd na zajęcia zgodny z harmonogramem zajęć. Zajęcia powinny zostać przeprowadzone przez osobę posiadającą odpowiednie wykształcenie kierunkowe oraz powinni posiadać kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia, przeprowadzić co najmniej dwa kursy z zakresu przedmiotu zamówienia potwierdzone dokumentami tj. rekomendacje itp. Tematyka szkolenia: Szkolenie powinno składać się z następujących bloków tematycznych: Obsługa kasy fiskalnej część teoretyczna i część praktyczna w tym z następujących zagadnień: Podstawowe akty prawne związane z zastosowaniem kas fiskalnych, Zasady działania oraz podział urządzeń fiskalnych i terminali płatniczych, Budowa, zasady działania oraz podział urządzeń fiskalnych, Przygotowanie kasy do pracy, terminali płatniczych i wagi elektronicznej do pracy, Sprzedaż, wykonywanie raportów, Współpraca kas z urządzeniami dodatkowymi: czytnikiem kodów, komputerem, Praca kasjera (odpowiedzialność, ochrona wartości pieniężnych, raport kasowy, niedobory i nadwyżki w kasie itp.), Kontakt z klientem ( aktywny model obsługi klienta, cechy nowoczesnego sprzedawcy, komunikacja w sprzedaży itp.). Liczba godzin szkolenia: Łączna liczba godzin szkolenia (bez egzaminu ) musi wynosić: 140 ( słownie: sto czterdzieści) godzin, w tym 100 (słownie: sto) godzin zajęć teoretycznych i 40 (słownie: czterdzieści ) godzin zajęć praktycznych, dla 1 (słownie: jeden) osoby, gdzie na 1 (słownie: jeden) godzinę zajęć teoretycznych przypada 45 (słownie: czterdzieści pięć) minut zajęć w wymiarze 7 (słownie: siedem) godzin dziennie, w terminie od poniedziałku do piątku. 1 (słownie: jeden) godzina zajęć praktycznych wynosi 60 (słownie: sześćdziesiąt) minut w wymiarze 8 (słownie: osiem) godzin dziennie, w terminie od poniedziałku do piątku. Zajęcia praktyczne muszą odbywać się w placówkach handlowych usytuowanych na terenie powiatu gorlickiego. Ilość uczestników szkolenia: 11 (słownie: jedenaście ) osób. Zajęcia muszą odbywać się w jednej grupie szkoleniowej . Szkolenie musi zostać zrealizowane z wykorzystaniem modułowego programu szkolenia zawodowego dla zawodu sprzedawca (kod zawodu 522107) dostępnego w bazie danych prowadzonej przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej na stronie internetowej www.mpips.gov.pl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Program szkolenia - 20
    • 3. Baza lokalowa i wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Operator koparko - ładowarki kl. III- dla 10 (słownie: dziesięć) osób;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce szkolenia: Zajęcia winny odbywać się na terenie powiatu gorlickiego lub nowosądeckiego. Wykonawca we własnym zakresie zapewni dojazd uczestników z Łużnej na miejsce szkolenia oraz powrót w bezpiecznych warunkach odpowiadających rodzajowi transportu oraz obowiązujących w tym zakresie przepisom prawa oraz punktualny przyjazd na zajęcia zgodny z harmonogramem zajęć. Zajęcia powinny zostać przeprowadzone przez osobę posiadającą odpowiednie wykształcenie kierunkowe oraz powinni posiadać kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia, przeprowadzić co najmniej dwa kursy z zakresu przedmiotu zamówienia potwierdzone dokumentami tj. rekomendacje itp.Liczba godzin szkolenia: (bez egzaminu) musi wynosić: 176 (słownie:sto siedemdziesiąt sześć) godzin w tym; 116 (słownie: sto szesnaście) godzin zajęć teoretycznych i 60 (słownie: sześćdziesiąt) godzin zajęć praktycznych, gdzie na 1 ( słownie:jeden) godzinę zajęć teoretycznych przypada 45 (słownie: czterdzieści pięć) minut zajęć w wymiarze 8 (słownie: siedem) godzin dziennie, w terminie od poniedziałku do piątku, 1 (słownie:jedna) godzina praktyki zawodowej- 60 (słownie:sześćdziesiąt) minut w wymiarze 8 (słownie:osiem) godzin dziennie, w terminie od poniedziałku do piątku. Ilość uczestników szkolenia: 10 słownie ( dziesięć) osób. Zajęcia powinny odbywać się w 1 (słownie:jeden) grupie szkoleniowej. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników kursu do uzyskania kwalifikacji w zawodzie operatora koparko - ładowarki w zakresie kl. III uprawnień. Zajęcia praktyczne prowadzone muszą być w grupach nie więcej jak 10 (słownie:dziesięć) osób, część zajęć musi być prowadzona w formie pokazu przed grupą, a następnie uczestnicy po kolei wykonują czynności uczące się pracy. Pozostała część grupy obserwuje i wraz z instruktorem omawia popełniane błędy. Część praktyczna obejmuje zagadnienia BHP, przygotowania maszyn do pracy, zabezpieczenia maszyny po ukończonej pracy, przygotowanie do transportu, wykonywanie podstawowych ruchów, wymianie sprzętu, sposób pracy w różnych rodzajach gruntu itp. Podczas zajęć praktycznych na jedną koparko- ładowarkę o stanie technicznym zapewniającym odpowiedni poziom szkolenia, przypada 1 osoba. Szkolenie musi zostać zrealizowane z wykorzystaniem modułowego programu szkolenia zawodowego dla zawodu operator koparko- ładowarki kl. III (kod zawodu 833204) dostępnego w bazie danych prowadzonej przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej na stronie internetowej www.mpips.gov.pl zakres tematyczny szkolenia musi być zgodny z programem szkolenia opracowanym przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001 r., Nr 118, poz. 1263)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Program szkolenia - 20
    • 3. Baza lokalowa i wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KURS KSIĘGOWOŚCI PROWADZENIA MAŁYCH I ŚREDNICH FIRM Z ELEMENTAMI KADR I PŁAC Z ZAJĘCIAMI PRAKTYCZNYMI NA WYBRANYM PROGRAMIE KOMPUTEROWYM -dla 6 (słownie: sześć) osób;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce szkolenia: Zajęcia winny odbywać się na terenie powiatu gorlickiego lub nowosądeckiego. Wykonawca we własnym zakresie zapewni dojazd uczestników z Łużnej na miejsce szkolenia oraz powrót w bezpiecznych warunkach odpowiadających rodzajowi transportu oraz obowiązujących w tym zakresie przepisom prawa oraz punktualny przyjazd na zajęcia zgodny z harmonogramem zajęć. Zajęcia powinny zostać przeprowadzone przez osobę posiadającą odpowiednie wykształcenie kierunkowe oraz powinni posiadać kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia, przeprowadzić co najmniej dwa kursy z zakresu przedmiotu zamówienia potwierdzone dokumentami tj. rekomendacje itp. Liczba godzin szkolenia:(bez egzaminu) musi wynosić:140 (słownie: sto czterdzieści) godzin w tym; 110 (słownie: sto dziesięć) godzin zajęć teoretycznych i 30 (słownie: trzydzieści) godzin zajęć praktycznych, gdzie na 1 (słownie:jeden) godzinę szkolenia przypada 45 (słownie: czterdzieści pięć) minut zajęć w wymiarze 7 słownie: siedem) godzin dziennie, w terminie od poniedziałku do piątku, 1 (słownie:jedna) godzina zajęć praktycznych - 60 (słownie:sześćdziesiąt) minut w wymiarze 8 (słownie:osiem) godzin dziennie, w terminie od poniedziałku do piątku. Ilość uczestników szkolenia: 6 (słownie: sześć ) osób. Zajęcia powinny odbywać się w 1 (słownie:jeden) grupie szkoleniowej. Szkolenie przewiduje zajęcia z zakresu teorii i praktyki w księgowości Formy prawno-organizacyjne przedsiębiorstw i różne sposoby rozliczania Zakładanie działalności gospodarczej: Obowiązki związane z zakładaniem działalności gospodarczej Wypełnianie dokumentów związanych z rejestracją działalności gospodarczej. Dokumenty księgowe: Rodzaje i elementy dokumentów księgowych oraz ich sporządzanie. Wynagrodzenia i inne formy zatrudniania pracowników: Sporządzanie listy płac Wyliczanie umów zleceń i o dzieło Ubezpieczenia społeczne oraz obowiązki pracodawcy i płatnika wobec ZUS i Urzędu Skarbowego : Regulacje prawne ubezpieczeń społecznych w Polsce Rodzaje ubezpieczeń obowiązkowych i dobrowolnych Podstawa wymiaru ubezpieczeń Zasady rozliczeń z ZUS, ich sporządzanie -przelewy Deklaracje zgłoszeniowe i rozliczeniowe Kartoteka przychodów pracownika Deklaracje PIT4R i PIT 11, CIT Obliczanie wynagrodzenia urlopowego oraz ekwiwalentu pieniężnego za urlop: Zasady udzielania urlopów pracowniczych i innych zwolnień od pracy Sposób obliczania wynagrodzenia i ekwiwalentu za urlop wypoczynkowy Wynagrodzenie za czas choroby oraz świadczenia z ubezpieczenia społecznego: Wynagrodzenie za czas choroby Zasiłki z ubezpieczenia chorobowego i wypadkowego Ustalanie prawa do zasiłku Okres zasiłkowy Ustalanie podstawy wymiaru wynagrodzenie za czas choroby i zasiłków Składniki stałe i zmienne w podstawie wymiaru zasiłku chorobowego Wynagrodzenie wypłacone pracownikowi z tytułu umowy zlecenia lub umowy o dzieło w podstawie wymiaru zasiłku Zajęcia komputerowe: na wybranym programie ( PŁATNIK, OPTIMA, SYMFONIA) Idea podatku od wartości dodanej (VAT): Pojęcie podatnika VAT i zasady rejestracji. Deklaracja VAT-R Ogólna zasada rozliczania podatku należnego i naliczonego czynności opodatkowane, rodzaje stawek VAT i zasady ich ustalania Ewidencja dla celów podatku VAT Rejestr sprzedaży i zakupów, Ustalanie daty dokonywania odliczeń podatku VAT Podatkowa księga PKPiR: Rodzaje dokumentów księgowych ewidencjonowanych w księdze oraz rodzaje operacji gospodarczych Dokumenty zakupu i sprzedaży Dokumenty wewnętrzne Sposób prowadzenia ewidencji księgowej, technika księgowania Kolumny PKPiR Podatek dochodowy od osób fizycznych i prawnych Podatek progresywny, liniowy Zamkniecie miesiąca, roku. Ewidencja obrotu magazynowego w PKPiR - okresowe ustalanie stanu zapasów Technika księgowania zamknięcie okresu rozliczeniowego z uwzględnieniem inwentaryzacji. Metodyki kształcenia Dominują metody krótkiego wykładu wprowadzającego i ćwiczeń, w tym w pracowni komputerowej, gdzie każdy pracuje przy osobnym stanowisku komputerowym. Prowadzący podają wykazy aktów prawnych związanych z treścią przedmiotu wraz z informacjami o dostępnych źródłach pozyskiwania aktualnych przepisów ze szczególnym uwzględnieniem Internetu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Program szkolenia - 20
    • 3. Baza lokalowa i wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.