Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-07
Poznań: Bielizna szpitalna dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 137020 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki w Poznaniu , ul. Juraszów 7/19, 60-479 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8411482, 8233451, faks 061 8212274,8212359.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lutycka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bielizna szpitalna dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa bielizny szpitalnej dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu. Zamówienie częściowe nr 1 - bielizna szpitalna dekatyzowana, tj. m.in. powłoki białe, powłoczki białe, powłoczki w kolorze, prześcieradła, podkłady. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do wzoru oferty na dostawy - formularz cenowy. Zamówienie częściowe nr 2 - bielizna szpitalna dla pacjentów dekatyzowana, tj. m.in. koszule położnicze, koszule operacyjne, kaftaniki niemowlęce, kocyki flanelowe, pieluchy, worki na bieliznę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do wzoru oferty na dostawy - formularz cenowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00 - Bielizna szpitalna .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: w postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2. Oświadczenie z art. 22 i 24; 3.Zaświadczenie, iż przedmiot zamówienia odpowiada normom/ Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym/odpowiedni wpis zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych - w zalezności od klasyfikacji wyrobu medycznego/w przypadku, gdy astryment nie jest wyrobem medycznym stosowne oświadczenie;4. Opis i próbki / dokumenty potwierdzające parametry techniczne tkanin (dla zamówienia częściowengo nr 1 i 2) oraz próbki tkaniny (dla zamówienia częściowego nr 1) potwierdzające spełnienie wymogów Zamawiającego;5. Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lutycka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego pokój nr 268 Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pokój nr 87a - kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W treści umowy znajdują się m.in. następujące zapisy: 1. Wykonanie umowy odbywać się będzie w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia, bądź do wyczerpania kwoty przeznaczonej do realizacji przedmiotu umowy określonego w § 3 ust. 1 przed w/w terminem. 2. Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie w terminie 7 dni, częściami, w ilościach określonych zamówieniem składanym przez Zamawiającego w formie telefonicznej lub pisemnej /faksem/. 3. W trakcie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian tak ilościowych, jak i asortymentowych do wartości ogólnej przedmiotu umowy wyłącznie w przedmiocie objętym niniejszą umową. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo z przyczyn od niego niezależnych do wykorzystania przedmiotu Umowy w zakresie 80%. 5. W przypadku upływu terminu, o którym mowa w ust. 1 i nie wykorzysta wartości umowy określonej w § 3 ust. 1 Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie 6. Zmiana ceny w stosunku do oferowanej może nastąpić wyłącznie na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili postępowania do przetargu /w szczególności zmian cen urzędowych, zmian kursów walut, zmiana stawki podatku VAT /, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 7. Podstawą do ewentualnej zmiany ceny będzie wniosek Strony zawierający szczegółowe określenie okoliczności uzasadniających zmianę. 8. Wykonawca z wnioskiem o którym mowa w ust. 3 może wystąpić nie wcześniej niż po upływie 3 miesięcy od daty zawarcia niniejszej umowy. 9. Ewentualna zmiana ceny na skutek okoliczności o których mowa w ust. 2 nie może nastąpić częściej niż raz na 3 miesiące i obowiązywać będzie od dnia zawarcia aneksu umowy podpisanego przez obie strony..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bielizna szpitalna dekatyzowana.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie częściowe nr 1 - bielizna szpitalna dekatyzowana, tj. m.in. powłoki białe, powłoczki białe, powłoczki w kolorze, prześcieradła, podkłady. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do wzoru oferty na dostawy - formularz cenowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): .
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bielizna szpitalna dla pacjentów dekatyzowana.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie częściowe nr 2 - bielizna szpitalna dla pacjentów dekatyzowana, tj. m.in. koszule położnicze, koszule operacyjne, kaftaniki niemowlęce, kocyki flanelowe, pieluchy, worki na bieliznę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do wzoru oferty na dostawy - formularz cenowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): .
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- TPm-45/24 Remont 10 łazienek w budynku Domu Studenckiego MEDYK Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu przy ul. Rokietnickiej 4
- Remont z przebudową ściany oporowej przy ul. Marcelińskiej 27 w Poznaniu
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu..
- "Usługa pełnienia obowiązków Inżyniera Kontraktu wraz ze świadczeniem usług nadzoru inwestorskiego w zakresie realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Budowa zbiornika retencyjnego na Łacinie""
- Dostawa leku Andeksanetu Alfa
- Serwis sterowników GTS
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.