eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żywiec › Budowa chodnika i kanalizacji deszczowej w ciągu dróg wojewódzkich nr 946 i nr 948 (ul. Krakowska) w Żywcu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-08

Żywiec: Budowa chodnika i kanalizacji deszczowej w ciągu dróg wojewódzkich nr 946 i nr 948 (ul. Krakowska) w Żywcu.
Numer ogłoszenia: 136926 - 2007; data zamieszczenia: 08.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Żywiec, ul. Rynek 2, 34-300 Żywiec, woj. śląskie, tel. 033 4754200, fax 033 4754202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zywiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika i kanalizacji deszczowej w ciągu dróg wojewódzkich nr 946 i nr 948 (ul. Krakowska) w Żywcu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową jednostronnego chodnika i kanalizacji deszczowej w ciągu dróg wojewódzkich nr 946 i nr 948 (ul. Krakowska) w Żywcu. Roboty budowlane obejmują w szczególności: - budowę chodnika z kostki betonowej o szerokości 2,00m na długości 2 255,85m; - budowę kanalizacji deszczowej z rur PCW ø 200, 315 i 250mm o łącznej długości 1 243mb; - przebudowę skrzyżowania DW nr 946 z ul. Ślemieńską w km 0+564,84 oraz istniejących zjazdów i skrzyżowań z drogami gminnymi; - przebudowę zatok autobusowych w km 0+018,50 i km 1+692,33; - budowę zatok autobusowych w km 0+973 i km 2+159,08; - przebudowę przepustów drogowych i prawostronnego rowu (na odcinku od km 0+070 - 0+397 oraz od km 1+000 - 1+014 rów z prefabrykatów betonowych. Na odcinkach o nachyleniu podłużnym dna rowu ponad 3% oraz w miejscach nachylenia skarp ponad 1:1,5 dno i skarpa umocnione ażurowymi płytami betonowymi)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 50.000,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych, 2) udzielą rękojmi na okres nie krótszy niż 60 miesięcy, 3) spełnią następujące wymogi szczegółowe: 3.1. Wykonawca musi dysponować minimum dwoma osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, w tym kierownik budowy wymagany z uprawnieniami do kierowania robotami drogowymi (dopuszcza się łącznie funkcji kierownika budowy z kierownikiem robót drogowych) oraz minimum jedna osoba z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych. 3.2. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 1.500 tys. zł. 3.3. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 0,66(7) wartości oferowanej ceny brutto za realizację zadania. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia za spełnienie warunków ,o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych brany pod uwagę jest ich łączny potencjał kadrowy, techniczny, ekonomiczny i finansowy. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w rozdz. IV (Zawartość oferty) przedmiotowego postępowania zaświadczeń, oświadczeń i dokumentów, wg formuły ( spełnia - nie spełnia ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy stanowiący kartę tytułową oferty, dostarczony Wykonawcom wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (załącznik nr 1), zawierający m.in.: oświadczenie o terminie związania ofertą, przyjęciu warunków przetargu zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z jej załącznikami bez zastrzeżeń, okresie rękojmi, terminie płatności określonym w dniach - wymagany termin płatności wynosi 30 dni. 2.Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, oraz pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt.3 i 5 niniejszego rozdziału oraz oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych powinny być złożone przez każdy podmiot. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 6.Oświadczenie, że Wykonawca uprawniony jest do ubiegania się o zamówienia publiczne, zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (załącznik nr 2). 7.Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 8.Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (przez uprawnienia rozumie się uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz - zgodnie z odrębnymi przepisami wpisani są na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, co potwierdza zaświadczenie wydane przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności. 9.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, adekwatnych do charakteru i zakresu zamówienia określonego w projektach budowlanych i specyfikacjach technicznych (załącznik nr 4). 10.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 3). 11.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 5). 12.Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatni rok obrotowy (2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, należy dołączyć dokumenty zgodnie z art. 45 ust. 2 Ustawy z dnia 29-09-1994 r. o rachunkowości (tj. Dz. U. z 2002 r. nr 76 poz. 694 ze zmianami).W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, należy dołączyć dokumenty określające o obroty, zyski, zobowiązania i należności firmy wraz z kserokopiami dokumentów określających i potwierdzających powyższe dane (deklaracje PIT). 13.Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 14.Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 15.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1)pkt.3 i 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2)Dokumenty, których mowa w ppkt.1 lit. a i b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt.1 lit. c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 16.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.15 ppkt.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt.15 ppkt.2 stosuje się odpowiednio. 17.Szczegółowe kosztorysy ofertowe, sporządzone na bazie przedmiaru robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji projektowej, branża drogowa, inżynieryjna i kanalizacja deszczowa. 18.Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zywiec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wersja papierowa w cenie 250 zł w Wydziale Inżynierii Miejskiej, Ochrony Środowiska i Rozwoju Urbanistycznego - pokój 101 w siedzibie zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Żywcu, 34-300 Żywiec, Rynek 2 - biuro podawcze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.