eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Działoszyn › Termomodernizacja budynków komunalnychPublicznego Przedszkola nr 2 w Działoszynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-08

Działoszyn: Termomodernizacja budynków komunalnych: Publicznego Przedszkola nr 2 w Działoszynie
Numer ogłoszenia: 136916 - 2013; data zamieszczenia: 08.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 72820 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Działoszyn, ul. Piłsudskiego 21, 98-355 Działoszyn, woj. łódzkie, tel. 43 8413177, faks 43 8413680.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków komunalnych: Publicznego Przedszkola nr 2 w Działoszynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje prace związane z wykonaniem robót budowlanych dotyczących Termomodernizacji budynku Publicznego Przedszkola nr 2 zlokalizowanego przy ul. Konopnickiej 3 w Działoszynie Szczegółowy zakres robót, które objęte są niniejszą częścią zamówienia opisany został w Dokumentacji projektowej w tym w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót będącymi załącznikami do SIWZ z tym, że projekt budowlany obejmuje również wykonanie docieplenia stropu za pomocą granulatu wełny mineralnej, jednak prace te zostały wyłączone z niniejszego zamówienia i nie należy ich wyceniać. W przypadku konieczności wykonania prac niezbędnych przy termomodernizacji a nie ujętych w projekcie, przedmiarze i specyfikacji należy te prace wykonać a ich koszty ująć w cenie oferty. W związku z powyższym Wykonawca przystępujący do przetargu powinien na miejscu dokonać oględzin budynku, którego dotyczy przedmiot zamówienia. Ze względu na konieczność wykonania przez Inwestora robót związanych z naprawą poszycia dachowego i naprawą instalacji odgromowej oraz przewidzianym remontem zaplecza kuchennego Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do prowadzenia prac związanych z termomodernizacją w sposób niekolidujący z w/w robotami. Przewidywany termin wykonania remontu dachu i instalacji odgromowej: marzec - maj 2013, remontu zaplecza kuchennego: lipiec - sierpień 2013. Wykonawca robót termomodernizacyjnych może realizować przedmiot zamówienia w w/w terminach po wcześniejszym uzgodnieniu z Inwestorem i Wykonawcami w/w robót zakresu prac objętych niniejszym zamówieniem. Ma to na celu zapewnienie odpowiedniej koordynacji i płynności robót jak i również uniknięcia sytuacji związanej z koniecznością wykonania późniejszych poprawek. Wykonawca zobowiązuje się również do prowadzenia prac w uzgodnieniu z dyrekcją przedszkola i innymi użytkownikami budynku w sposób bezpieczny, jak najmniej uciążliwy, umożliwiający prawidłowe prowadzenie zajęć oraz bezkonfliktowe użytkowanie obiektu. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 2) Projekt budowlany 3) Przedmiar robót Wymagany okres rękojmi min. 36 miesięcy od podpisania protokółu końcowego odbioru bez usterek 2. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy rozumieć, że zawsze w takim przypadku dopuszcza się rozwiązania równoważne ( to znaczy nie gorsze pod względem wykonania, zastosowanych materiałów, technologii). 3. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy p.z.p, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi. 4. Wymagania stawiane wykonawcy : a. Zabezpieczenie placu budowy na czas realizacji zadnia. b. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Polskiej Normy lub branżowej, warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, z projektem, oraz z należytą starannością c. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, na którym będą prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. d. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. e. Spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. f. Zapewnienie niezbędnych do realizacji zadania mediów ( energia elektryczna, woda) na koszt Wykonawcy. g. Podane w projekcie oraz przedmiarze wymiary dotyczące stolarki okiennej i drzwiowej, jak również innych elementów należy skontrolować na miejscu na budowie a odpowiedzialność za nieodpowiednie zwymiarowanie ponosi Wykonawca. h. Kolory tynków zewnętrznych elewacji do uzgodnienia z inwestorem i. W związku z rozbieżnościami w projekcie dotyczącymi grubości styropianu przy docieplaniu ścian zewnętrznych należy zastosować styropian o gr. 13cm. Za termin zakończenia zamówień w poszczególnych częściach uznany zostanie termin podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. Płatności będą dokonywane przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury wraz z zatwierdzonym protokołem.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 21.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo - Budowlany Jorg A.G. Kukuła, ul. Ożegowska 19, 98-355 Działoszyn, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1292896,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 175000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 175000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 305626,14

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.