eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › dostawa fabrycznie nowych instrumentów i akcesoriów perkusyjnych dla Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku (ul.Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk), wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-27

Gdańsk: dostawa fabrycznie nowych instrumentów i akcesoriów perkusyjnych dla Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku (ul.Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk), wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego
Numer ogłoszenia: 13688 - 2011; data zamieszczenia: 27.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 344160 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki, ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3009201, faks 058 3009210.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa fabrycznie nowych instrumentów i akcesoriów perkusyjnych dla Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku (ul.Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk), wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych instrumentów i akcesoriów perkusyjnych (kod CPV: 37316000-6 Instrumenty perkusyjne, 37321500-9 Akcesoria do instrumentów perkusyjnych) dla Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku (ul.Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk), wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego. Instrumenty i akcesoria mają być kompletne, sprawne i gotowe do pełnego użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Przedmiot zamówienia wyszczególniono w 2 pakietach: - pakiet nr 1 obejmujący instrumenty perkusyjne (załącznik nr 1.1 do SIWZ): 7 pozycji, tj. tamburyn, zestaw 8 tom tomów, werbel marszowy, zestaw instrumentów (tom tomy, floor tom, werbel, bęben basowy, zestaw stojaków i uchwytów), tamburyn, zestaw 5 rototomów, zestaw 4 tomtomów; - pakiet nr 2 obejmujący drobne instrumenty perkusyjne i akcesoria perkusyjne (załącznik nr 1.2 do SIWZ): 40 pozycji, obejmujące statywy do werbla, statywy do talerzy, zestawy membran, membrany, pedał do bębna, guiro, shakery, vibraslap, zestaw dzwoneczków, pałki, talerze. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane przez Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia podano w załącznikach nr 1.1 i nr 1.2 (formularze ofertowo-cenowe), które stanowią integralne części SIWZ. 3. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi także odpowiednie opakowanie i ubezpieczenie instrumentów i akcesoriów perkusyjnych w czasie dostawy do siedziby Zamawiającego (Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku: ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk) oraz transport i dostawa do siedziby Zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na instrumenty i akcesoria perkusyjne na okres (liczony od daty potwierdzonego protokołem przyjęcia instrumentów i akcesoriów perkusyjnych) minimum 24 miesiące, zagwarantowania czasu oczekiwania na przybycie lub reakcję serwisu do 48 godzin w dni robocze (serwis dostępny co najmniej 5 dni roboczych w tygodniu) od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. 5.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis gwarancyjny. Wykonawca zobowiązany jest dokonać naprawy instrumentów lub akcesoriów perkusyjnych w terminie do 14 dni od momentu zgłoszenia awarii. 6.W okresie gwarancyjnym, jeśli nie ma możliwości naprawy instrumentów lub akcesoriów perkusyjnych w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt odbiera instrumenty lub akcesoria perkusyjne i dostarcza do serwisu lub Zamawiający, po uzgodnieniu z Wykonawcą, samodzielnie dostarcza instrumenty lub akcesoria perkusyjne do Wykonawcy lub do serwisu (w miejsce wskazane przez Wykonawcę) na koszt Wykonawcy. 7.Po naprawie Wykonawca ma obowiązek dostarczyć instrumenty lub akcesoria perkusyjne do Zamawiającego. 8.Koszty transportu (związane z naprawą gwarancyjną instrumentów lub akcesoriów perkusyjnych) oraz związane z tym ryzyko utraty lub zniszczenia instrumentów lub akcesoriów perkusyjnych, ponosi Wykonawca. 9.Zamawiający dopuszczał składanie ofert częściowych, tj. na dwa pakiety lub na jeden pakiet dowolnie wybrany przez Wykonawcę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.60.00-6, 37.32.15.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anna Lasek Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe RAGTIME, ul.1 Maja 19 oficyna, 45-068 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28615,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28318,64

  • Oferta z najniższą ceną: 28318,64 / Oferta z najwyższą ceną: 28318,64

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: pakiet nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anna Lasek Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe, ul.1 Maja 19 oficyna, 45-068 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15309,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17040,96

  • Oferta z najniższą ceną: 17040,96 / Oferta z najwyższą ceną: 17040,96

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.