To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-08
Łódź: Odnowienie - remont pomieszczeń biurowych, korytarzy, oraz świetlicy w siedzibie Zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 136781 - 2013; data zamieszczenia: 08.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 231026 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Wschód", ul. Lubelska 9/11, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6847601, faks 42 6847576.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowienie - remont pomieszczeń biurowych, korytarzy, oraz świetlicy w siedzibie Zamawiającego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegające na odnowieniu - remoncie pomieszczeń biurowych, korytarzy, oraz świetlicy w siedzibie Zamawiającego, Administracji Nieruchomościami Łódź - Górna Wschód, w zakresie robót: -murowych: związanych z wygrodzeniem dodatkowej powierzchni pomieszczeń biurowych , płytami kartonowo-gipsowymi na ruszcie stalowym z wypełnieniem wełną mineralną, przebiciem otworów drzwiowych, montażem konstrukcji stalowej zadaszenia nad wejściem do budynku, osadzeniem balustrady schodowej do piwnicy. - tynkarskich: dotyczących uzupełnienia lub położenia nowych tynków na ścianach, uzupełnienia tynków na stropach ( podłoże drewniane, osiatkowane ), przetarcia istniejących tynków, wykonanie gładzi gipsowych, -wymiany: stolarki drzwiowej - typowej, okiennej drewnianej na stolarkę z PCV, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, - naprawczych: dotyczących dopasowania naprawy stolarki drzwiowej, - malarskich: dotyczących wykonania powłok malarskich emulsyjnych, olejnych z zagruntowaniem podłoża, - posadzkowych: dotyczących naprawy - przygotowania istniejącego podłoża, wykonania: izolacji przeciwwodnej, posadzki samopoziomującej, posadzki cementowej, montażu płyty OSB, ułożeniu wykładziny rulonowej z PCV bez warstwy izolacyjnej klejonej z listwami przyściennymi panelowymi oraz listwami progowymi z aluminium, naprawy istniejącego podłoża, ułożenie wykładziny podłogowej - obiektowej z PCV /przemysłowej/ zgrzewanej, wraz z listwami przyściennymi, oraz terakoty, - innych pozostałych, remontowych - wykończeniowych . Wykonawca przy realizacji zamówienia winien uwzględnić fakt, iż prace brygad roboczych należy dostosować odpowiednio, tak jak w zakładzie o ruchu ciągłym. 1.1. zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załączniki do niniejszej Specyfikacji: a) zał. nr 1 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych , b) zał. nr 2 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Elektrycznych, c) zał. nr 4 - Kosztorysy nakładcze (od 4-1 do 4-16) 2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z wymaganiami zawartymi w dokumentacji technicznej stanowiącej załączniki do niniejszej SIWZ w zakresie: wykonania robót, dokonania odbioru robót zanikowych oraz ich odbioru końcowego. 3. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: a) prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (wykonawcze) i przy udziale inspektorów nadzoru inwestorskiego wyznaczonych przez Zamawiającego; b) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; c) okresu gwarancyjnego na wykonane roboty - min. 36 miesięcy od daty odbioru robót; d) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r., W sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. z 2003 r.Nr 47 poz. 401, ze zm); e) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją; f) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; g) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; h) przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w Sądach Powszechnych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Odnowienie - remont pomieszczeń biurowych, korytarzy oraz świetlicy w siedzibie Zamawiającego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.I.B. HESBUD, Bechcice, Kolonia 8, 95-083 Lutomiersk, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 171278,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 193078,75
Oferta z najniższą ceną: 193078,75 / Oferta z najwyższą ceną: 193078,75
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 2 części Część 1: ul. Sosnowa 28 Część 2: ul. Przemysłowa 12 i Obywatelska bn.
- MZŻ.262.13.2024.T - Wykonanie dokumentacji projektowej na utworzenie miejsc opieki żłobkowej dla dzieci do lat 3, wraz z dostosowaniem budynku do przepisów ochrony przeciwpożarowej
- Remont schodów zewnętrznych do budynków Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa drobnej aparatury laboratoryjnej dla Studenckiego Koła Naukowego NANO Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Budowa oświetlenia skrzyżowania w ciągu drogi krajowej nr 72 w miejscowości Uniejów w województwie łódzkim" w km 52+871.
- Etap III - Odtworzenie powłok malarskich konstrukcji stalowych elewacji budynku Rozdzielni oraz łącznika Wschód - Zachód wraz z słupem kratowym w EC1 Łódź
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- Remont zabytkowego muru okalającego teren szkoły tj. dawnego zespołu szpitalnego św. Doroty w Żaganiu - od strony ulicy Żelaznej
- Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Centralnego Szpitala Klinicznego UM w Łodzi.
- Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Białogardzie
- Prace remontowo-konserwatorskie budynku administracyjno-biurowego przy pl. gen. J. Bema 5 w Ostrołęce
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.