eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głowno › Utwardzenie terenu działki nr 15/14 przy ulicy Młynarskiej z przeznaczeniem na parkowanie samochodów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-20

Głowno: Utwardzenie terenu działki nr 15/14 przy ulicy Młynarskiej z przeznaczeniem na parkowanie samochodów
Numer ogłoszenia: 136767 - 2008; data zamieszczenia: 20.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Głownie, ul. Młynarska 15, 95-015 Głowno, woj. łódzkie, tel. 042 7191151, fax 042 7191151.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utwardzenie terenu działki nr 15/14 przy ulicy Młynarskiej z przeznaczeniem na parkowanie samochodów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest: Utwardzenie terenu działki nr 15/14 przy ulicy Młynarskiej z przeznaczeniem na parkowanie samochodów, w tym: - Mechaniczne usunięcie humusu grubość warstwy do 30 cm z odwiezieniem- 1247 m2. - Rozbiórka krawężników betonowych 20x30 na podsypce cementowo-piaskowej-17 m. - Wykopy wykonywane spycharkami w gruncie kat I-III - 120 m3. - Odwóz nadmiaru gruntu z wykopów z załadunkiem, na odległość do 5 km- 44 m3. - Formowanie i zagęszczenie nasypów - 210 m3. - Wykonanie koryta o głęb. do 30 cm w gruncie kat I-III - 773 m2. - Wykonanie warstwy odsączającej z piasku. Grubość warstwy 15 cm - 773 m2. - Płożenie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanej mechanicznie o grubości 15 cm- 740 m2. - Wyłożenie nawierzchni drogi manewrowej z kostki betonowej szarej 8 cm na podsypce piaskowej 5 cm z wypełnieniem spoin piaskiem-734 m2. - Wyłożenie krawężników betonowych 15*30 na ławie betonowej B 7,5 z oporem- 160 m. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. CPV Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający warunki art. 22 ust 1 oraz nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy: 1) złożą ofertę oraz pozostałe wymagane przez Zamawiającego dokumenty zgodnie z wymaganiami zawartymi w niniejszej siwz, 2) posiadają doświadczenie zawodowe w wykonywaniu robót budowlanych, polegających na wykonywaniu robót brukarskich i w okresie ostatnich 5 lat wykonali zadanie polegające na budowie ulicy, parkingu lub placu o nawierzchni z kostki brukowej, o wartości co najmniej 80.000zł brutto. 3) dysponują odpowiednim zespołem pracowników, w którego skład wchodzi osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami w zakresie budowy dróg. 4) udzielą 3-letniej gwarancji na przedmiot zamówienia. 5) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6) załączą w ofercie informację dotyczącą wskazania części zamówienia, której wykonanie powierzą podwykonawcom lub informację, że zamówienie wykonają samodzielnie - zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz. Zamawiający dokona oceny spełniania ww warunków metodą 0-1 (nie spełnia, spełnia). Wykonawcy nie spełniający wszystkich warunków zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są do załączenia do oferty nw. dokumentów: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków wymienionych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (w formie referencji lub protokołów odbiorów końcowych) - zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz) 4) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz). 5) Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (wraz z aktualnym zaświadczeniem osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami w zakresie budowy dróg oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa). 6) Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty być muszą złożone przez każdy podmiot.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.glowno.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Głownie, 95-015 Głowno ul. Młynarska 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Głownie, 95-015 Głowno ul. Młynarska 15 pokój nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.