eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › syg. akt 4/B/UM/2010 Remont dylatacji i przyczółków wiaduktu nad torami PKP w ciągu ul. Elbląskiej w Gdańsku - kierunek Elbląg

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-21

Gdańsk: syg. akt 4/B/UM/2010 Remont dylatacji i przyczółków wiaduktu nad torami PKP w ciągu ul. Elbląskiej w Gdańsku - kierunek Elbląg
Numer ogłoszenia: 13675 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku , ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3412041, faks 058 3416758.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: administracja samorządowa gminna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: syg. akt 4/B/UM/2010 Remont dylatacji i przyczółków wiaduktu nad torami PKP w ciągu ul. Elbląskiej w Gdańsku - kierunek Elbląg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje; Remont dylatacji w tym: - rozbiórkę istniejących dylatacji i wbudowanie nowych dylatacji 1-modułowych na przesuw ? 40mm, monolitycznie powiązanych z konstrukcją wiaduktu; - naprawę izolacji i nawierzchni w obrębie dylatacji. Remont przyczółków w tym:- renowację łożysk stalowych wałkowych; - reprofilację powierzchni betonowych; - wykonanie powłok antykorozyjnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 6.000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli wykonawca: 1. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie na potwierdzenie wykaże, iż w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej jedną dylatację modułową na obiekcie mostowym, potwierdzoną dokumentami np. referencjami na dowód że roboty wykazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone . . 2. Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na potwierdzenie wskaże kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane (konstrukcyjno- inżynieryjne w zakresie mostów, mostowe lub konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń wydane w latach 1994-2003 w okresie, w którym nie wydawano uprawnień w zakresie mostów) do kierowania robotami, który kierował minimum 1 zadanie w zakresie, którego występowało wykonanie dylatacji modułowej. . 3. Wykonawca oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 ustawy oraz spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.- zał. SIWZ W przypadku wykazania wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od wykonawców należy przedstawić zgodnie z zał. 1 do niniejszej Specyfikacji. Spełnienie warunków opisanych w pkt III. ppkt 1 należy udokumentować poprzez wykaz robót sporządzony wg wzoru - zał. SIWZ oraz dokumenty np. referencje potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone . Spełnienie warunku opisanego pkt III ppkt 2 należy udokumentować poprzez wykaz osób/osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg załączonego wzoru - załącznik SIWZ. Spełnienie warunku opisanego w pkt III. ppkt 3 należy udokumentować poprzez oświadczenie wykonawcy wg wzoru SIWZ. 1. Aktualny odpis z właściwego Rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2009r. Nr 226, poz. 1817) W przypadku wykonawców występujących wspólnie - stosowne dokumenty i oświadczenia zgodnie z pkt. 1.1. SIWZ. (dot. wszystkich przedsiębiorców, wspólników spółki)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, budynek B sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.