Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-31
Gdynia: Usługa najmu i obsługi serwisowej przenośnych kabin sanitarnych WC na terenach administrowanych przez WAK-i.
Numer ogłoszenia: 136754 - 2011; data zamieszczenia: 31.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Jana z Kolna 8b, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266154, faks (058) 620 71 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzigdynia.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa najmu i obsługi serwisowej przenośnych kabin sanitarnych WC na terenach administrowanych przez WAK-i..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa najmu i obsługi serwisowej przenośnych kabin sanitarnych WC na terenach administrowanych przez: Wojskową Administrację Koszar Nr 1 Gdynia - Oksywie, Wojskową Administrację Koszar Nr 3 Gdynia - Babie Doły, Wojskową Administrację Koszar Nr 5 Gdynia - Pogórze, Wojskową Administrację Koszar Nr 2 Gdynia - Witomino, Wojskową Administrację Koszar Nr 4 Gdynia - Grabówek, Wojskową Administrację Koszar w Wejherowie, Wojskową Administrację Koszar Nr 2 Pruszcz Gdański, Wojskową Administrację Koszar Nr 1 Gdańsk, Wojskową Administrację Koszar w Malborku, Wojskową Administrację Koszar w Lęborku, Wojskową Administrację Koszar Nr 1 Słupsk, Wojskową Administrację Koszar w Czarnem. Wartośc zamówienia poniżej progów Unijnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie przewiduje się
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a)nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, b)spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, c)posiadają polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , d)posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych (art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach/Dz. U. Nr 236 poz. 2008). Zamawiający oceniać będzie spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów o których mowa w Rozdz. V metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający oceniać będzie spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów o których mowa w Rozdz. V metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a)nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, b)spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, c)posiadają polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , d)posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych (art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach/Dz. U. Nr 236 poz. 2008). Zamawiający oceniać będzie spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów o których mowa w Rozdz. V metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a)nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, b)spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, c)posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych (art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach/Dz. U. Nr 236 poz. 2008). Zamawiający oceniać będzie spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów o których mowa w Rozdz. V metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , Zamawiający oceniać będzie spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów o których mowa w Rozdz. V metodą spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)oświadczenie o spełnieniu warunków określanych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji. b)kserokopię polisy odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, c)kserokopię dokumentów - zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych (art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach/Dz. U. Nr 236 poz. 2008). 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji, b)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie (konsorcjum) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie, została wybrana, to przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego należy, dostarczyć umowę regulującą współprace tych wykonawców. W przypadku gdy Wykonawca ubiegający się o zamówienie polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów lub zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy do oferty należy załączyć dokumenty o których mowa w pkt. 2 lit. a, b dotyczące tego podmiotu bądź podwykonawcy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, o których mowa w §4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów Nr 1817 z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenia złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie kserokopii może być dokonane przez urząd wystawiający zaświadczenie, notariusza lub przez Wykonawcę składającego ofertę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzigdyni.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni, 81 -912 Gdynia, ul. Jana z Kolna 8b,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni, 81 -912 Gdynia, ul. Jana z Kolna 8b, pok. 203 ,II piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa najmu i obslugi serwisowej przenośnych kabin sanitarnych WC na terenach admiistrowanych przez: Część I zamówienia: Wojskowa Administracja Koszar Nr 1 Gdynia - Oksywie, Wojskowa Administracja Koszar Nr 3 Gdynia - Babie Doły, Wojskowa Administracja Koszar Nr 5 Gdynia - Pogórze, Wojskowa Administracja Koszar Nr 2 Gdynia - Witomino, Wojskowa Administracja Koszar Nr 4 Gdynia - Grabówek, Wojskowa Administracja Koszar w Wejherowie. Wartośc zamówienia poniżej progów Unijnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rejomowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa najmu i obsługi serwisowej przenośnych kabin sanitarnych WC na terenach administrowanych przez: Część II zamówienia: Wojskowa Administracja Koszar Nr 2 Pruszcz Gdański, Wojskowa Administracja Koszar Nr 1 Gdańsk , Wojskowa Administracja Koszar w Malborku Wartośc zamówienia poniżej progów Unijnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa najmu i obsługi serwisowej przenośnych kabin sanitarnych WC na terenach administrowanych przez: Wojskową Administrację Koszar w Lęborku, Wojskową Administrację Koszar Nr 1 Słupsk. Wartośc zamówienia poniżej progów Unijnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jest usługa najmu i obsługi serwisowej przenośnych kabin sanitarnych WC na terenach administrowanych przez: Wojskową Administrację Koszar w Czarnem Wartośc zamówienia poniżej progów Unijnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Obsługa w II półroczu 2024 r. pięciu Punktów Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych zlokalizowanych na terenie Gdyni
- Wykonanie dokumentacji projektowych dla robót budowlanych w zakresie skateparku i budowy ogrodzenia placu zabaw oraz robót budowlanych w zakresie boiska do piłki nożnej przy ul. Dedala w Gdyni
- Wynajem długoterminowy samochodu elektrycznego o nadwoziu typu osobowy van 9-cio miejscowy
- Usługa serwisowania, konserwacji, dostarczania materiałów eksploatacyjnych i utrzymania w stanie gotowości do pracy urządzeń drukujących znajdujących się na wyposażeniu MOPS w Gdyni
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy istniejących obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 18 przy ul. Krasickiego w Gdyni
- Unieszkodliwianie lub odzysk w II półroczu 2024 r. odpadów niebezpiecznych pochodzących z gospodarstw domowych i z obiektów użyteczności publicznej
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.