eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudnik nad Sanem › Świadczenie usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych w ramach projektuCZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE RUDNIK NAD SANEM

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-08

Rudnik nad Sanem: Świadczenie usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych w ramach projektu: CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE RUDNIK NAD SANEM
Numer ogłoszenia: 136655 - 2013; data zamieszczenia: 08.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 244254 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Rudniku nad Sanem, ul. Kilińskiego 19, 37-420 Rudnik nad Sanem, woj. podkarpackie, tel. 015 8762 795, faks 015 8766 238.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ośrodek pomocy społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych w ramach projektu: CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE RUDNIK NAD SANEM.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu kompleksowej organizacji szkoleń oraz kursów zawodowych w ramach realizacji projektu pn Czas na aktywność w gminie Rudnik nad Sanem współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Moduł I. Trening kompetencji społecznych: a) Trening kompetencji społecznych - wymiar: 60 godz., liczba uczestników: 19 osób; b) Indywidualne poradnictwo psychologiczne - wymiar: 2 godziny zegarowe na uczestnika, liczba uczestników: 19 osób; c) Indywidualne konsultacje prawne - wymiar: 2 godziny zegarowe na uczestnika, liczba uczestników: 19 osób; d) Indywidualne doradztwo zawodowe - wymiar: 1 godzina zegarowa na uczestnika, liczba uczestników: 19 osób; 2) Moduł II. Kursy zawodowe: a) Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej - 150 godz., liczba uczestników: 5 osób, b) Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych (opiekunka domowa) - 160 godz., liczba uczestników: 3 osoby, c) Kierowca operator wózków jezdniowych + magazynier - 130 godz., liczba uczestników: 3 osoby, d) Bukieciarz - florysta - 150 godz., liczba uczestników: 1 osoba, e) Kucharz - 150 godz., liczba uczestników: 1 osoba, f) Blacharz samochodowy - 150 godz., liczba uczestników 2 osoby, g) Serwisant sprzętu komputerowego - 150 godz., liczba uczestników: 1 osoba, h) Operator obrabiarek sterowanych numerycznie - 160 godz., liczba uczestników: 1osoba, i) Glazurnik (płytkarz) - 160 godz., liczba uczestników: 1 osoba, j) Masażysta - 160 godz., liczba uczestników: 1 osoba, 3) Informacje dodatkowe: a) przedmiot zamówienia obejmuje również ubezpieczenie jego uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków. Listę kandydatów do ubezpieczenia Wykonawca otrzyma przed rozpoczęciem szkolenia. b) program szkolenia musi zawierać informacje, o których mówi Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193), a mianowicie: nazwę i zakres szkolenia, czas trwania i sposób organizacji szkolenia, wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, cele szkolenia, plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem treści teoretycznej i praktycznej, treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, sposób sprawdzenia efektów szkolenia. c) program szkolenia powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych zawarte w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z 7 lutego 2012 r. w sprawie podstawy programowej kształcenia w zawodach (Dz. U z 2012 poz.184) oraz modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne w bazach danych prowadzonych przez MPiPS, znajdujących się na stronie internetowej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. d) w terminie 7 dni roboczych od dnia udzielenia zamówienia (podpisania umowy) Wykonawca przekaże harmonogramy i programy szkoleń/kursów i zajęć (zawierające informacje o których mowa w punkcie b) określonych w przedmiocie zamówienia wraz z określeniem miejsc prowadzenia zajęć, szkolenia kursów tj. zajęć teoretycznych i praktycznych i dostarczy je w postaci pisemnej Zamawiającego. W razie zaistnienia takiej potrzeby harmonogramy będą na bieżąco uzupełniania lub aktualizowane e) szkolenie powinno odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku. Dzienny wymiar zajęć dydaktycznych nie może przekroczyć 8 godzin, z uwzględnieniem przerw kawowych dla uczestników. Zajęcia nie mogą rozpoczynać się wcześniej niż o godzinie 08:00 a kończyć później niż o godz. 17:00. Jeżeli zaistnieje konieczność podziału uczestników na grupy, to każda grupa musi mieć zagwarantowany, przez cały czas trwania zajęć nadzór wykładowcy lub instruktora. f) godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. Długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. g) szkolenia/kursy muszą odbywać się na terenie powiatu niżańskiego lub stalowowolskiego. Ośrodek szkoleniowy powinien załączyć szczegółową informację, dotyczącą miejsca prowadzenia szkolenia, tj. zajęć teoretycznych i praktycznych. h) wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć każdemu z uczestników szkolenia swobodny dostęp do napojów typu kawa, herbata, woda mineralna, oraz do zapewnienia każdemu z uczestników szkolenia jednego posiłku ciepłego (obiad) w ciągu jednego efektywnego dnia zajęć na kursie oraz pokrycie kosztów związanych z ww. wydatkami. Koszty, o których mowa powyżej należy wliczyć w ogólny koszt szkolenia. i) Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć każdemu z uczestników szkolenia transport na miejsce szkolenia. j) Wykonawca musi zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. Sale dydaktyczne powinny być wyposażone stosownie do potrzeb grupy słuchaczy, tj. w miejsca siedząc, ławki stoliki, sprzęt audiowizualny, flipchart, tablice szkolne, magnetyczne. Zamawiający wymaga, aby w przypadku szkoleń, na których niezbędne jest wykorzystanie sprzętu komputerowego, każdy uczestnik miał niezależny dostęp do stanowiska komputerowego posiadającego odpowiednie oprogramowanie. Pomieszczenia, w których będą odbywać się zajęcia szkoleniowe winny być przystosowane pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp do prowadzenia szkoleń. Wykonawca musi zabezpieczyć słuchaczom dostęp do materiałów dydaktycznych, tematycznie związanych z prezentowanym na zajęciach materiałem teoretycznym, w tym min.: zdjęć, plansz dydaktycznych oraz ilustracji; zestawów foliogramów; podręczników, czasopism i literatury fachowej oraz odpowiednich przepisów prawnych; itp. k) oznaczenia materiałów szkoleniowych i dydaktycznych pomieszczeń o których mowa powyżej winny być oznaczone zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczeń projektów w ramach Programu operacyjnego Kapitał Ludzki, udostępnione przez Zamawiającego. l) program nauczania powinien odpowiadać wymogom określonym w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r. poz.186) i ponadto spełniać wymogi, jeżeli takie istnieją, wynikające z odrębnych przepisów. m) każde szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym lub państwowym oraz wydaniem odpowiedniego dokumentu stwierdzającego ukończenie przedmiotowego szkolenia. Jeżeli wymagają tego odrębne przepisy, egzamin i uzyskane na jego podstawie kwalifikacje muszą być potwierdzone w sposób określony tymi przepisami. Po ukończeniu szkolenia wykonawca zobowiązany jest wydać uczestnikom zaświadczenie bądź inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zgodny ze wzorami stanowiącymi załączniki do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r. poz.186). n) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wśród uczestników szkolenia ankiety służącej do jego oceny. Wypełnione przez uczestników szkolenia ankiety oraz ich analizę należy dostarczyć do Zamawiającemu. o) Wykonawca odpowiedzialny będzie za badania lekarskie i sanepidowskie w przepadku szkoleń/kursów, które wymagają takich badań, w tym do ich sfinansowania i zorganizowania transportu. p) Wykonawca odpowiedzialny będzie za umieszczenie informacji o wszystkich zajęciach i szkoleniach na stronie internetowej www.inwestcjawkadry.info.pl, aktualizowanie informacji o każdym szkoleniu realizowanym w ramach niniejszej umowy nie rzadziej niż raz w miesiącu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Usługa realizowana jest w ramach projektu pn Czas na aktywność w gminie Rudnik nad Sanem współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROFESSIONAL BUSINESS ADVICE szkolenia zawodowe i ustawiczne Alina Piorun, Al. Jana Pawła 22/102, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 91700,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65546,21

  • Oferta z najniższą ceną: 65546,21 / Oferta z najwyższą ceną: 66790,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.