eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › Przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej nr 1900G z drogi gminnymi ul. Lipową i ul. Armii Krajowej w miejscowości Pępowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-08

Kartuzy: Przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej nr 1900G z drogi gminnymi ul. Lipową i ul. Armii Krajowej w miejscowości Pępowo
Numer ogłoszenia: 136257 - 2013; data zamieszczenia: 08.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach , ul. Gdańska 26, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6810715, faks 058 6811522.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.kartuzy.ibip.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej nr 1900G z drogi gminnymi ul. Lipową i ul. Armii Krajowej w miejscowości Pępowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót obejmuje: a) oznakowanie miejsca robót wg projektu oznakowania i organizacji robót, który należy przedłożyć do akceptacji tut. Zarządu Dróg, b) zakres robót: Lp. Nr. ST Wyszczególnienie elementów rozliczeniowych Jednostka Nazwa Ilość 1 2 3 4 5 D-01.00.00 ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE D-01.01.01a Odtworzenie trasy i jej punktów wysokościowych oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej drogi 1 Wytyczenie trasy w terenie płaskim oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej drogi km 0,22 D-01.02.01 Usunięcie drzew i krzaków 2 Usunięcie istniejącego pnia - strona prawa km 0+111,0 szt. 1,00 D-01.02.04 Rozbiórka elementów dróg 3 Rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej z odwozem materiału z rozbiórki na składowisko inwestora - istniejące schody terenowe - 7m2; - istniejący chodnik - 65m2; m2 72,00 4 Rozbiórka fragmentu nawierzchni istniejącego placu z kostki betonowej przed obiektem usługowym na działce nr 43/18 wraz z rozbiórką i ponownym ustawieniem krawężników betonowych na granicy pasa drogowego (pozostały materiał z rozbiórki należy złożyć na terenie działki nr 43/18) m2 30,00 5 Rozbiórka chodnika z płytek betonowych wraz z odwozem materiału z rozbiórki na składowisko inwestora m2 170,00 6 Rozbiórka nawierzchni z płyt betonowych MEBA wraz z odwozem materiału z rozbiórki na składowisko inwestora m2 16,00 7 Rozbiórka istniejącego krawężnika i obrzeża betonowego z odwozem materiału z rozbiórki na składowisko inwestora m 365,00 8 Rozbiórka istniejącego ścieku betonowego z odwozem materiału z rozbiórki na składowisko inwestora m 12,00 9 Rozbiórka istniejących monolitycznych ścian czołowych przepustów wraz z odwozem i utylizacją materiału z rozbiórki; szt. 3,00 10 Rozbiórka istniejącej wiaty przystankowej wraz z fundamentem oraz elementami betonowymi z odwozem i utylizacją; szt. 1,00 11 Demontaż i ponowne ustawienie znaków pionowych szt. 2,00 11.1 Demontaż istniejących znaków pionowych i słupków wraz z odwozem na składowisko inwestora szt. 10,00 12 Rozbiórka nawierzchni bitumicznej pod projektowaną sieć kablową i sieć kanalizacji deszczowej m2 46,00 D-02.00.00 ROBOTY ZIEMNE D-02.01.01 Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych 13 Mechaniczne wykonanie wykopów w gruncie kat. II z wywiezieniem urobku na odkład: - wykop pod projektowane konstrukcje (W - wg tabeli nr 2) - 166,6m3; - wykop pod projektowane sieci uzbrojenia terenu - 250,4m3; Uwaga: W rejonie uzbrojenia podziemnego roboty wykonywane ręcznie m3 417,00 D - 02.03.01 Wykonanie nasypów 14 Mechaniczne wykonanie nasypu z gruntu kat. II dowiezionego z dokopu: - nasyp pod projektowane konstrukcje (N - wg tabeli nr 2) - 123,9m2; - nasyp pod projektowane sieci uzbrojenia terenu - N=236,1m3; m3 360,00 D-04.00.00 PODBUDOWY D-04.02.02 Warstwa mrozoochronna 15 Wykonanie warstwy mrozoochronnej z pospółki o gr. 15cm: - poszerzenia istniejących dróg głównych: 35m2; - zjazdy indywidualne: 18m2; m2 53,00 D-04.03.01 Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych 16 Oczyszczenie i skroplenie emulsją asfaltową podbudowy z betonu cementowego lub z kruszywa łamanego w ilości 0,5kg/m2 pod warstwę wyrównawczą lub podbudowę z betonu asfaltowego: - poszerzenia istniejącej nawierzchni: 35,0m2; - miejsca całkowitej wymiany konstrukcji nawierzchni (budowa sieci: kanalizacja kablowa i kanalizacja deszczowa) - 46,0m2; m2 81,00 17 Oczyszczenie i skroplenie emulsją asfaltową podbudowy z betonu asfaltowego w ilości 0,5kg/m2 pod warstwę wyrównawczą z betonu asfaltowego: - drogi główne: 46,00m2; m2 46,00 18 Oczyszczenie i skroplenie emulsją asfaltową istniejącej i sfrezowanej nawierzchni asfaltowej w ilości 0,5kg/m2 pod warstwę wyrównawczą z betonu asfaltowego: - drogi główne: 1309,00m2; m2 1 309,00 19 Oczyszczenie i skroplenie emulsją asfaltową warstwy wyrównawczej w ilości 0,5kg/m2 pod warstwę ścieralną z SMA: - drogi główne: 1390,00m2; m2 1 390,00 D-04.04.02 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 20 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 10 cm: - chodniki i perony przystanków z kostki betonowej: 465,0m2; - chodniki i perony przystanków z płytek z guzkami: 29m2; m2 494,00 21 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 15 cm: - zjazdy indywidualne: 18,0m2; m2 18,00 22 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 20 cm: - miejsca całkowitej wymiany konstrukcji nawierzchni (budowa sieci: kanalizacja kablowa i kanalizacja deszczowa) - 46,0m2; m2 46,00 D-04.06.01b Podbudowa z betonu cementowego 23 Wykonanie podbudowy z betonu B-15 gr. 20cm : - poszerzenia istniejącej nawierzchni bitumicznej: 35,00; m2 35,00 D-05.00.00 NAWIERZCHNIE D-05.03.05b Nawierzchnia z betonu asfaltowego. Warstwa wiążąca i wyrównawcza wg WT-1 i WT-2 z 2010r. 24 Wyrównanie mieszanką z betonu asfaltowego AC16W grubości min. 3cm: - drogi główne: 74,50m3 - wg tab. nr 3; Mg 178,80 25 Podbudowa z betonu asfaltowego AC16W o gr. 8cm - miejsca całkowitej wymiany konstrukcji nawierzchni (budowa sieci: kanalizacja kablowa i kanalizacja deszczowa) - 46,0m2; m2 46,00 D-05.03.09 Pobocze stabilizowane z destruktu bitumicznego zamkniętego 26 Ułożenie pobocza stabilizowanego z destruktu: - sprysk emulsją asfaltową w ilości do 1,2kg/m2 (uszczelnienie) - destrukt asfaltowy (odzysk po frezowaniu) grubości 10cm - sprysk lepiszczem asfaltowym do 1,5kg/m2 - w-wa kruszyw naturalnych (min. 15cm) m2 86,00 D-05.03.11 Frezowanie nawierzchni bitumicznych na zimno 27 Frezowanie nawierzchni bitumicznych grubości od 2cm do 5cm z odwozem do 1km celem składowania i przygotowania do ponownego wbudowania w pobocze stabilizowane: - 29,4m3 - wg tab. nr 3 (istniejąca nawierzchnia jezdni) - 840m2 m2 840,00 D-05.03.13 Nawierzchnia z mieszanki mastyksowo - grysowej (SMA) wg WT-1 i WT-2 z 2010r - warstwa ścieralna 28 Wykonanie warstwy ścieralnej z SMA11 grubości 4cm (drogi główne) m2 1 390,00 D-05.03.23 Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej oraz z płytek betonowych 29 Wykonanie warstwy ścieralnej z kostki betonowej wibroprasowanej koloru szarego gr. 6cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 5cm - chodniki oraz perony przystanków: 465,0m2; m2 465,00 30 Wykonanie warstwy ścieralnej z płytek betonowych z guzkami koloru żółtego o wymiarach 35x35x5cm na podsypce cem.-piask 1:4 gr. 6cm m2 29,00 31 Wykonanie warstwy ścieralnej z kostki betonowej wibroprasowanej koloru czerwonego gr 8cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 3cm - zjazdy indywidualne: 18,0m2; m2 18,00 D-05.03.26i Poszerzenie istniejącej nawierzchni asfaltowej z zastosowaniem geokompozytu 32 Wzmocnienie nawierzchni bitumicznej siatką przeciwspękaniową na podkładzie z włókniny o wytrzymałości na rozciąganie min. 70kN/m: - połączenie istniejącej konstrukcji nawierzchni z konstrukcją na poszerzeniach - 200,0m2; - miejsca całkowitej wymiany konstrukcji nawierzchni (budowa sieci: kanalizacja kablowa i kanalizacja deszczowa) - 92,0m2; m2 292,00 D-06.00.00 ROBOTY WYKOŃCZENIOWE D-06.01.01 Umocnienie powierzchniowe skarp, rowów i ścieków 30 Ułożenie humusu grubości min. 10cm wraz z obsianiem skarp mieszankami traw: - wg tab. nr 1 Hn=61,4m3; m2 614,00 31 Wyprofilowanie i oczyszczenie istniejącego rowu odwadniającego z pozostałości organicznych - powierzchnia do wyprofilowania, splantowania, obrobienia na czysto i obsiania mieszankami traw z odwiezieniem resztek organicznych - rów o długości ok. 60m m2 270,00 32 Umocnienie skarpy rowu płytami betonowymi ażurowymi typu Meba 40x60cm grubości 10cm na podsypce żwirowej gr. 5cm m2 33,00 33 Wybrukowanie wylotów i ścian czołowych przepustów oraz wylotów przykanalików brukiem nieobrobionym 13x16cm na ławie betonowej B-15 gr. 10cm spoinowanym zaprawą cementową; m2 17,00 D-06.02.01 Przepusty betonowe 34 Przedłużenie istniejącego przepustu betonowego oraz wylotu kanalizacji deszczowej rurami betonowymi kielichowymi fi400 wraz z izolacją zgodnie z rys. 4.2; mb 8,00 35 Oczyszczenie i odmulenie istniejących przepustów pod zjazdami szt. 2,00 D-07.00.00 URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU D-07.01.01 Oznakowanie poziome 36 Malowanie metodą grubowarstwową (białe) - masa chemoutwardzalna - znak P-10 o dł. 26,9m - 52,00m2; - znak P-12 o dł. 18,8m - 9,37m2; - znak P-14 o dł. 12,1m - 4,55m2; - znak P-17 o dł. 60,0m - 9,12m2; - znak P-1e o dł. 38,6m - 4,63m2; - znak P-4 o dł. 131,4m - 31,53m2; m2 111 D-07.02.01 Oznakowanie pionowe 37 Ustawienie słupków stalowych ocynkowanych fi 60mm ustawionych na ławie betonowej B-10 szt. 15 38 Ustawienie słupków stalowych ocynkowanych fi 60mm (długie na dwa znaki) ustawionych na ławie betonowej B-10 szt. 2 39 Ustawienie wsporników stalowych ocynkowanych fi 60mm na ławie betonowej B-10 szt. 2 40 Znaki typu A - małe pokryte folią typ II szt. 4 41 Znaki typu A - średnie pokryte folią typ II szt. 2 42 Znaki typu D - małe pokryte folią typ II szt. 6 43 Znaki typu D - średnie pokryte folią typ II szt. 7 44 Znaki typu E - średnie pokryte folią typ II szt. 2 45 Tabliczki T - małe pokryte folią typ II szt. 2 46 Ustawienie słupków blokujących U-12c o wysokości 0,8m szt. 6 D-07.06.02 Urządzenia zabezpieczające ruch pieszych i rowerzystów 47 Balustrada szczeblinkowa z rur stalowych o wysokości 1,1m na fundamencie z betonu B-20 (0,07 m3/mb bariery - 10*0,07=0,70m3) m 40 D-08.00.00 ELEMENTY ULIC D-08.01.01 Krawężniki i oporniki betonowe: 48 Ustawienie krawężników betonowych 15x30cm na ławie betonowej B-15 z oporem o przekroju 0,075m2 m 293,00 łuk 0 < R <=10: 29m; łuk 10 < R <=40: 39m; na prostej: 225m; 49 Ustawienie oporników betonowych 12x25cm na ławie betonowej B-15 z oporem o przekroju 0,075m2 m 90,00 łuk 0 < R <=10: 0m; łuk 10 < R <=40: 0m; na prostej: 90m; D-08.03.01 Betonowe obrzeża chodnikowe 50 Obrzeże betonowe 8x30cm koloru szarego na podsypce cem.-piask. 1:4 gr.5cm m 405,00 łuk 0 < R <=10: 11m; łuk 10 < R <=20: 20m; na prostej: 374m; D-08.05.01 Ściek z prefabrykowanych elementów betonowych 51 Ułożenie betonowego ścieku korytkowego 60x50x15cm (wg KPED 01.03) na ławie betonowej B-15 z oporem o przekroju 0,115m2 m 12,00 D-10.00.00 INNE ROBOTY DROGOWE D-10.01.01 Regulacja wysokościowa istniejących studni i wpustów deszczowych oraz przełożenie istniejących nawierzchni z kostki i płyt betonowych 52 Regulacja wysokościowa: - studni kanalizacyjnych szt. 2 - zasuw wodociągowych szt. 4 - studni i skrzynek telekomunikacyjnych szt. 3 - wpustów deszczowych szt. 1 szt. 10,00 53 Regulacja wysokościowa i w planie nawierzchni z kostki betonowej: - zjazd na do obiektu usługowego - strona lewa - 23m2; - dwa zjazdy na posesję - strona prawa - 38m2; m2 61,00 54 Regulacja w planie nawierzchni chodnika z płytek betonowych wraz z obrzeżem betonowym po usunięciu pnia i karpiny - strona prawa km 0+111,0 m2 17,00 D-10.01.02 Schody terenowe 55 Wykonanie stopnia schodów terenowych o długości 1,5m, szerokości 0,35m i wysokości 0,14m z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 6cm na ławie betonowej z betonu B-15 gr 17cm oraz obrzeża betonowego 6x30cm na ławie betonowej z betonu B-15 gr. 10cm (Zgodnie z rysunkiem przekrojów konstrukcyjnych) szt. 6,00 56 Wykonanie stopnia schodów terenowych o długości 2,0m, szerokości 0,35m i wysokości 0,14m z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 6cm na ławie betonowej z betonu B-15 gr 17cm oraz obrzeża betonowego 6x30cm na ławie betonowej z betonu B-15 gr. 10cm (Zgodnie z rysunkiem przekrojów konstrukcyjnych) szt. 3,00 D-10.01.03 Wiata przystankowa 57 Ustawienie wiaty przystankowej o wymiarach min. 1,25m x 3,5m szt. 2,00 D-10.01.04 Usunięcie kolizji z istniejącymi sieciami uzbrojenia terenu 58 Przestawienie kolidującgo słupa oświetleniowego szt. 1,00 D-10.01.05 Wpust deszczowy ze studnią i przykanalikiem oraz studnia kanalizacji deszczowej z rurociągiem 59 Ustawienie wpustu deszczowego na studzience ściekowej betonowej C35/45 z osadnikiem (zgodnie z rys.D12) wraz z jego obrukowaniem szt. 1,00 60 Ustawienie studzienki ściekowej betonowej C35/45 z osadnikiem o głębokości min. 0,5m wraz z jej zaślepieniem monolityczną płytą żelbetową (zgodnie z rys. nr D9) szt. 2,00 61 Wykonanie przykanalika - kanał z rur PVC-U SN8 łączonych na wcisk o śr. zewn. 200mm m 25,00 62 Kanał z rur PVC-U SN8 lite łączonych na wcisk o śr. zewn. 250mm m 14,50 63 Ustawienie studni rewizyjnej (osadnikowej) z kręgów betonowych C35/45 o średnicy fi1200 z dnem monolitycznym o głębokości 3m. Studnia zwieńczone włazem kanałowym żeliwnym ryglowanym z betonowym wypełnieniem pokrywy, klasy D400. (zgodnie z rys.D10) szt. 1,00 D-07.03.01 Sygnalizacja świetlna ruchu ulicznego 64 Budowa kanalizacji kablowej 2-otworowej m 96 65 Budowa kanalizacji kablowej 1-otworowej m 126 66 Budowa studni kablowych SKR-1 szt 8 67 Budowa studni kablowych SK-1 szt 6 68 Montaż masztów sygnalizayjnych niskich MN kpl 8 69 Montaż masztów sygnalizayjnych wysokich MW kpl 1 70 Wciąganie kabli sygnalizacyjnych do kanalizacji i masztów m 461 71 Budowa lini kablowej nn.-zasilanie sterownika m 54 72 Montaż pętli indukcyjnych kpl 10 73 Montaż sygnalizatorów LED, 3x300mm kpl 6 74 Montaż ekranów kontrastowych kpl 2 75 Montaż sygnalizatorów LED, 2x200mm kpl 8 76 Montaż sygnalizatorów LED, 1x200mm kpl 4 77 Montaż sygnalizatorów akustycznych kpl 8 78 Montaż przycisków dla pieszych kpl 4 79 Montaż sterownika kpl 1 80 Pomiary i czynności sprawdzające kpl 1 c) uporządkowanie terenu.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP w ilości do 50% przedmiotowego zamówienia w zakresie robót określonych w pkt. II.1.4)

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 34.92.21.00 - Oznakowanie drogowe 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do zamówienia należy wnieść wadium w kwocie 8000,00zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu wpłacone przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 59 1020 1866 0000 1102 0002 6989; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, lecz nie później niż do dnia 23.07.2013r. do godz. 10:45.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania uprawnień do dokonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie wyniku badań treści żądanych oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferta zostanie odrzucona.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia; tzn. zrealizował jako główny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej jedno zadanie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie wyniku badań treści żądanych oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferta zostanie odrzucona

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie wyniku badań treści żądanych oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferta zostanie odrzucona.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: Dysponowania odpowiednim potencjałem kadrowym tzn. mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym posiadający wymagane uprawnienia do wykonywania w/w robót. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie wyniku badań treści żądanych oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferta zostanie odrzucona

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej; zakłada się, że spełnią warunek udziału w postępowaniu wykonawcy, którzy mają dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji robót przez okres 1 miesiąca, oszacowanymi na sumę 200000,00zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie wyniku badań treści żądanych oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferta zostanie odrzucona.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy 2. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2, art. 22 ust.1 3. Zakres powierzonych robót podwykonawcom 4. Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartych w umowie, przez sporządzenie aneksu w zakresie: a) W zakresie terminu realizacji umowy: -opóźnienia w przekazaniu placu budowy z winy Zamawiającego; -wady i braki w dokumentacji projektowej lub innych dokumentów budowy, -wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót; -wykopaliska lub inne przeszkody uniemożliwiające prowadzenie robót; -zmiany dokumentacji projektowej; b) W zakresie zmiany wynagrodzenia: -wykonanie robót zamiennych i/lub dodatkowych, niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy; -ustawowe zmiany wysokości podatku VAT (zmiana wynagrodzenia brutto); c) W zakresie innych zmian: -zmiany umowy polegające na zmianie jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego dla danego elementu robót lub zmiana technologii, -zmiany w zakresie kolejności i terminów wykonywania robót budowlanych wskazanych w harmonogramie; -zmiana w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów prawa -zmiana zakresu robót powierzonego podwykonawcom.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp.kartuzy.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach 83-300 Kartuzy, ul. Gdańska 26, pokój nr 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2013 godzina 10:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach 83-300 Kartuzy, ul. Gdańska 26, pokój nr 26.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.