eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Wykonanie przebudowy drogi dojazdowej wewnętrznej w Dzigorzewie, Gmina Sieradz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-07

Sieradz: Wykonanie przebudowy drogi dojazdowej wewnętrznej w Dzigorzewie, Gmina Sieradz
Numer ogłoszenia: 136217 - 2007; data zamieszczenia: 07.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sieradz, ul. Warcka 8, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8224843, fax 043 8224843.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsieradz.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przebudowy drogi dojazdowej wewnętrznej w Dzigorzewie, Gmina Sieradz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi dojazdowej wewnętrznej w miejscowości Dzigorzew, Gmina Sieradz na dwóch odcinkach: I - od 0+000 do km 0+760,9, tj. od skrzyżowania z drogą gminną do końca zabudowy wsi Dzigorzew (posesja nr 70a strona lewa) i II - od km 0+000 do km 0+174,40 (działki nr 176,220,308/5) tj. od skrzyżowania z odcinkiem I w km 0+606,38 do km 0+174,40 tj. do krawędzi jezdni drogi gminnej przez miejscowość Dzigorzew. 2)Dane ogólne: -Klasa drogi: - D dojazdowa, -Prędkość projektowana - 30 km/h, -Obciążenie ruchem samochodowym - KR-1 100KN, -Długość odcinka - 760,90+174, 40 = 935,30m, -Szerokość jezdni - 3,50 ÷ 4,50m, -Szerokość poboczy - 0,75 ÷ 2,20m. 3)Sytuacyjnie i wysokościowo drogę w maksymalnym stopniu dopasowano do istniejącej. Włączenia do drogi gminnej i połączenia dróg odcinków zaprojektowano przy pomocy promieni o wartości wewnętrznej 5,00m. Odcinki posiadają jedno załamanie osi w km 0+605,38 i dziewięć łuków poziomych zaprojektowanych jako normatywne dla tej klasy drogi i złożonej szybkości projektowanej. 4)Odcinek I od km 0+000 do km 0+105 - zaprojektowano poszerzenie istniejącej nawierzchni bitumicznej do szerokości 4,50m, poprzez wykonanie poszerzeń grubości 20cm z mieszanki tłucznia kamiennego o frakcji 0÷63mm i warstwy wiążącej grubości 4cm z betonu asfaltowego KR-1 0÷12,8mm. Na istniejącej nawierzchni bitumicznej w celu jej wyprofilowania i wzmocnienia należy ułożyć warstwę wyrównawczo - wzmacniającą z betonu asfaltowego 0÷8mm w ilości średnio 80kg/m2. Na tej warstwie ułożyć warstwę ścieralną grubości 4cm z betonu asfaltowego 0÷12,8mm KR-1 o zawartości kruszywa łamanego do50%. Strona lewa została ograniczona obrzeżem betonowym 8x30cm kl. do35, a strona prawa ściekiem korytkowym wg KPED 01.03 ze względu na bardzo duży spadek terenu. 5)Odcinek I od km 0+105 do km 0+760,90 - zaprojektowano jako nową nawierzchnię podbudową tłuczniową ze względu na usytuowanie wysokościowe w stosunku do zjazdów do posesji i na działki. Szerokość projektowanej nawierzchni jezdni na odcinku od km 0+105 do km 0+605,38 wynosi 4,50m, a na pozostałym 3,50m. Podbudowa grubości 20 cm z mieszanki tłucznia kamiennego o frakcji 0÷63mm należy przed ułożeniem warstwy wiążącej grubości 4cm z betonu asfaltowego 0÷12,8mm KR-1 skropić emulsją asfaltową w ilości 0,7kg/m2. Warstwa ścieralna grubości 4cm z betonu asfaltowego 0÷12,8mm KR-1 o zawartości kruszywa łamanego do50%. Jezdnia o spadku jednostronnym 1% na stronę północną ograniczona będzie obrzeżem betonowym kl. 35 na podsypce cementowo - piaskowej grubości 5cm. 6)Odcinek II - istniejącą nawierzchnię z mieszanki tłucznia kamiennego 0÷31,5mm i podbudowie z pospółki wykorzystano jako część podbudowy, a po jej poszerzeniu do szerokości 4,70m warstwą tłucznia grubości 20cm. Po wykonaniu warstwy wyrównawczo - wzmacniającej grubości średnio 5cm z mieszanki klińca kamiennego 0÷31,5mm i skropieniu emulsją asfaltową w ilości 0,7 kg/m2 należy ułożyć warstwę wiążącą grubości 4cm z betonu asfaltowego 0÷12,8mm KR-1 o zawartości kruszywa łamanego do50%. Szerokość warstwy ścieralnej 4,50. 7)Na odcinku od km 0+005 do km 0+103 wykonany i wyprofilowany rów przydrożny umocnić elementami betonowymi wg KPED 01.12 ze względu na duży spadek terenu. Zjazdy na tym odcinku wykonać z rur żelbetowych ø30mm. 8)Konstrukcję zjazdów do posesji i na działki zaprojektowano z materiału uzyskanego z rozbiórki istniejącej nawierzchni z mieszanki tłuczniowej 0÷31,5mm, tj. zgodnie z zaleceniem Inwestora. Ze względu na spadek terenu poprzeczny w stosunku do przebiegu osi rogi spadki na zjazdach należy dopasować do istniejących wysokości tych zjazdów. 9)Przed przystąpieniem do wykonywania robót ziemnych należy zlokalizować i zabezpieczyć przed zniszczeniem punkty osnowy geodezyjnej, zawory wodociągowe, studnie rewizyjne kanalizacji sanitarnej oraz przebieg kabli energetycznych NN i kabli telefonicznych. Roboty ziemne w obrębie tych urządzeń prowadzić ręcznie z odległości minimum 1,50m pod nadzorem odpowiednich służb technicznych. 10)W zakres robót wykończeniowych w szczególności wchodzi: a) Plantowanie poboczy wraz z ich zagęszczeniem i wyprofilowaniem, b) Plantowanie dna i skarp rowów przydrożnych w odcinku II, c) Ustawienie bariery sprężystej stalowej SP-04 wzdłuż rowu przydrożnego przy posesji nr 36 na długości 16+2=18m, d) Wykonanie oznakowania pionowego niezbędnego dla bezpieczeństwa ruchu, e) Odmulenie rowu wzdłuż drogi polnej n działce nr 176, f) Regulacja wysokościowa zaworów wodociągowych i studni rewizyjnych do poziomu wykonanych poboczy, jezdni i zjazdów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.26 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 8000, 00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) a)Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 robotami budowlanymi polegającymi na wykonaniu budowy / przebudowy dróg bitumicznych o wartości (każda) co najmniej 300 000, 00 PLN W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Przedkładane dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót przez Wykonawcę muszą zawierać, co najmniej wskazanie Wykonawcy, podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty, zakresu i wartości robót, daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), opinię podmiotu stwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie. b)Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi: -uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego i wpisem do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i co najmniej 5 letnie (łącznie) doświadczenie w kierowaniu robotami w zakresie objętym zamówieniem W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Do załącznika należy załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby wymienione w w/w załączniku posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego i wpis do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane (jeżeli osoby wymienione w w/w załączniku uzyskały uprawnienia budowlane po 14 lutego 1995r.). 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku) a)Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 300 000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wymaganej wysokości. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający wartość robót przeliczy na PLN według kursu średniego NBP z dnia ukazania się ogłoszenia dotyczącego niniejszego zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://eurzad.ugsieradz.com.pl/serwis/przetargi.jsp

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sieradz ul. Warcka 8 98-200 Sieradz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sieradz ul. Warcka 8 98-200 Sieradz pok. nr 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.