eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Przebudowa klatki schodowej nr 4 w Budynku Diagnostyki w ramach realizowanego zadania pn. Przebudowa 3 klatek schodowych w Budynku Głównym i 1 klatki schodowej w Budynku Diagnostyki Szpitala w Knurowie - celem dostosowania do wymogów postanowienia Komendanta Wojewódzkiego PSP Nr 306/2009 z dnia 20 października 2009 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-14

Knurów: Przebudowa klatki schodowej nr 4 w Budynku Diagnostyki w ramach realizowanego zadania pn. Przebudowa 3 klatek schodowych w Budynku Głównym i 1 klatki schodowej w Budynku Diagnostyki Szpitala w Knurowie - celem dostosowania do wymogów postanowienia Komendanta Wojewódzkiego PSP Nr 306/2009 z dnia 20 października 2009 r.
Numer ogłoszenia: 136063 - 2016; data zamieszczenia: 14.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54129 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Knurowie, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 2352467, faks 032 2352442.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa klatki schodowej nr 4 w Budynku Diagnostyki w ramach realizowanego zadania pn. Przebudowa 3 klatek schodowych w Budynku Głównym i 1 klatki schodowej w Budynku Diagnostyki Szpitala w Knurowie - celem dostosowania do wymogów postanowienia Komendanta Wojewódzkiego PSP Nr 306/2009 z dnia 20 października 2009 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę klatki schodowej nr 4 w Budynku Diagnostyki w ramach realizowanego zadania pn. Przebudowa 3 klatek schodowych w Budynku Głównym i 1 klatki schodowej w Budynku Diagnostyki Szpitala w Knurowie - celem dostosowania do wymogów postanowienia Komendanta Wojewódzkiego PSP Nr 306/2009 z dnia 20 października 2009 r. przy użyciu materiałów I gatunku i urządzeń własnych Wykonawcy w oparciu o dokumentację projektową, pozwolenie na budowę oraz obowiązujące przepisy prawa, normy, warunki techniczne, zasady wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, wytyczne i wszelkie zalecenia uzgodnione do wykonania w czasie realizacji zadania. Opis przedmiotu zamówienia został określony we Wzorze umowy oraz w dokumentacji projektowej, którą stanowią: 1 . Projekt budowlany i projekt wykonawczy - Załącznik Nr 9 2 . Projekt wykonawczy zamienny - Załącznik Nr 10 3. Specyfikacja techniczna odbioru i wykonania robót budowlanych - Załącznik Nr 11 4. Przedmiar robót - Załącznik Nr 12. W Budynku Diagnostyki znajduje się jedna - usytuowana centralnie - klatka schodowa (w dokumentacji projektowej oznaczona jako nr 4). W klatce tej należy wymienić drzwi na drzwi o odporności ogniowej EI30, dwa okna na okna o odporności ogniowej EI60 oraz wzmocnić odporność ogniową ścian w miejscach, gdzie nie posiadają wymaganej odporności ogniowej REI60. W stropie nad ostatnią kondygnacją należy zamontować klapę dymową. Na kondygnacji niskiego parteru, ze względu na lokalizację klatki schodowej, centralne wyjście na zewnątrz prowadzi poprzez korytarz wydzielony przeciwpożarowo drzwiami EI30. W ramach realizowanej przebudowy klatki schodowej należy również wykonać: -Instalację wody hydrantowej obejmującą: zabudowę hydrantów wewnętrznych typ HW-25W-KP-30 z miejscem na gaśnicę w układzie pionowym; instalację rozprowadzenia wody hydrantowej z rur stalowych ocynkowanych; zabudowę zaworu pierwszeństwa wody hydrantowej w pomieszczeniu przyłącza wody. -Instalację sterowania oddymianiem: Instalację oddymiania grawitacyjnego klatki wykonano w oparciu o PN-B-02877-4. -Instalację elektryczną obejmującą rozbudowę tablicy rozdzielczej obwodowej TR2/0 w celu wyprowadzenia: obwodu oświetlenia podstawowego klatki schodowej nr 4, obwodu oświetlenia awaryjnego w wym. klatki schodowej, zasilanie centralki systemu oddymiania CSO4, zasilanie elektronicznych zamków wszystkich drzwi w klatce schodowej na oddziały medyczne oraz zasilanie przy każdych drzwiach dzwonka 230V, -oraz wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i oświetlenia awaryjnego klatki schodowej nr 4. Uwaga: Zmiany wprowadzone w projektach wykonawczych w stosunku do Projektu budowlanego - zgodnie z Oświadczeniem projektanta - są nieistotne z punktu widzenia Prawa Budowlanego (w załączeniu Oświadczenie Biura Projektów). Przedmiary robót zostały opracowane na podstawie projektów wykonawczych odpowiednich branż. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu do zastosowania lub braku akceptacji materiałów lub urządzeń równoważnych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 1 . W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w SIWZ oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania. 2 . Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 3 . Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, ani z propozycją upustu. 4 . Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5 . Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 6 . Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 7 . Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 8 . Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych. 9 . Zamawiający nie przewiduje zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ. 10 . Zamawiający nie nakłada obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 11 . Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, a których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń zostały określone we Wzorze umowy Termin wykonania zamówienia do 04.11.2016 r. od dnia przekazania terenu budowy. Zamówienie publiczne o wartości poniżej 5225000 euro.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo Budowlany Micro-Max Spółka z o.o., ul. Tarnogórska 245, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 178178,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 248899,88

  • Oferta z najniższą ceną: 248899,88 / Oferta z najwyższą ceną: 279721,89

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.