eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczna › pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn._Zaprojektowanie, budowa i uruchomienie regionalnej sieci szerokopasmowej w technologii Wi - Max na terenie powiatu łęczyńskiego, włodawskiego i świdnickiego_ w ramach projektu _Wirtualne powiaty. Budowa społeczeństwa informacyjnego na Lubelszczyźnie. Etap III_

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-24

Łęczna: pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: _Zaprojektowanie, budowa i uruchomienie regionalnej sieci szerokopasmowej w technologii Wi - Max na terenie powiatu łęczyńskiego, włodawskiego i świdnickiego_ w ramach projektu _Wirtualne powiaty. Budowa społeczeństwa informacyjnego na Lubelszczyźnie. Etap III_
Numer ogłoszenia: 13605 - 2013; data zamieszczenia: 24.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łęczyński , Al. Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 81 7526400, faks 81 7526464.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatleczynski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: _Zaprojektowanie, budowa i uruchomienie regionalnej sieci szerokopasmowej w technologii Wi - Max na terenie powiatu łęczyńskiego, włodawskiego i świdnickiego_ w ramach projektu _Wirtualne powiaty. Budowa społeczeństwa informacyjnego na Lubelszczyźnie. Etap III_.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: _Zaprojektowanie, budowa i uruchomienie regionalnej sieci szerokopasmowej w technologii Wi - Max na terenie powiatu łęczyńskiego, włodawskiego i świdnickiego obejmujące: Zadanie nr 1. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie rozbiórki i budowy ośmiu wież kratownicowych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: _Zaprojektowanie, budowa i uruchomienie regionalnej sieci szerokopasmowej w technologii Wi- Max na terenie powiatu łęczyńskiego, włodawskiego i świdnickiego; Zadanie nr 2. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie montażu, instalacji i konfiguracji sieci radiowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: _Zaprojektowanie, budowa i uruchomienie regionalnej sieci szerokopasmowej w technologii Wi - Max na terenie powiatu łęczyńskiego, włodawskiego i świdnickiego; 2.Charakterystyka inwestycji objętych przedmiotem pełnienia funkcji inspektora nadzoru: Zadanie nr 1: Dokumentacja postępowania o udzielenie zamówienia jest zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego: www.powiatleczynski.pl; znak sprawy: ZP. 272.4.1.2013; Zadanie nr 2: Dokumentacja postępowania o udzielenie zamówienia jest zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego: www.powiatleczynski.pl; znak sprawy: ZP. 272.4.8.2012; 3.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcje Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane Dz. U. z 2006 r., Nr 242, poz. 1623 z późn. zm. - art. 24 i 25, w następującej specjalności: Zadanie nr 1: specjalność: konstrukcyjno - budowlana, Zadanie nr 2: specjalność: telekomunikacyjna w zakresie sieci, linii, instalacji i urządzeń telekomunikacji radiowej; 4.W ramach realizacji przedmiotu umowy do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności wykonywanie prac szczegółowo opisanych w SIWZ Na wszystkich etapach prac Inspektor powinien wykonywać swoje obowiązki przy jak najlepszym wykorzystywaniu posiadanej wiedzy i doświadczenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.52.00.00-9, 71.60.00.00-4, 71.70.00.00-5, 71.63.13.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie: a) dla zadania I - co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji inwestycji obejmującej budowę i/lub rozbiórkę obiektu budowlanego b) dla zadania II - co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji obejmującej budowę bezprzewodowej sieci szerokopasmowej, obejmującej co najmniej budowę 2 stacji bazowych w technologii Wi-Max, 5 radiolinii oraz bezprzewodowe punkty dostępu do Internetu w technologii Wi-Fi. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą _spełnia - nie spełnia_

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, że posiada doświadczenie i kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia lub dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i które posiadają doświadczenie i kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: a) dla zadania I - posiada odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi [ w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U., Nr 83, poz. 578 ze zm.)] w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń. b) dla zadania II- posiada odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi [ w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U., Nr 83, poz. 578 ze zm.)] w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń w zakresie telekomunikacji radiowej oraz znajomość technologii radiowych Wi - Max, Radiolinii i Wi- Fi potwierdzoną dokumentami wydanymi po odbyciu kursów, szkoleń, lub warsztatów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą _spełnia - nie spełnia_

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków; zobowiązany jest w takiej sytuacji udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2). Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień niniejszej umowy w zakresie: a. przedmiotu zamówienia i obniżenia ceny w przypadku, ograniczenia zakresu inwestycji o którym mowa w § 1 proporcjonalnie do wartości zaniechanych robót będących przedmiotem niniejszej umowy. b. terminu, przedmiotu zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 2 wzoru umowy; 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 3) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy z Wykonawcą prac instalacyjo - montażowych. 4) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy poprzez obniżenie wysokości wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatleczynski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łęcznej, al. Jana Pawła II 95a, 21-010 Łęczna, pokój nr 111..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2013 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Łęcznej, al. Jana Pawła II 95a, 21- 010 Łęczna Pokój nr 111 (kancelaria ogólna).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane w 85% ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz w 15% z budżetu JST. Nazwa oraz adres Zamawiającego: 1. Powiat Łęczyński z siedzibą w Łęcznej przy al. Jana Pawła II 95a, 21-010 Łęczna, NIP: 505 001 77 32 REGON: 431019425 2. Powiat Świdnicki z siedzibą w Świdniki przy ul. Niepodległości 13, 20 - 040 Świdnik NIP: 712 290 45 39 REGON: 431019460 3. Powiat Włodawski z siedzibą we Włodawie przy al. J.Piłsudskiego 24, 22-200 Włodawa NIP: 565 14 37 752 REGON: 110198190 4. Gmina Cyców z siedzibą w Cycowie przy ul. Chełmskiej 42, 21-070 Cyców NIP: 505 002 02 14, REGON: 110197836 5. Gmina Łęczna z siedzibą w Łęcznej przy Placu Kościuszki, 21-010 Łęczna NIP: 505 001 77 49 REGON: 431020055 6. Gmina Ludwin z siedzibą w Ludwinie 51 A, 21-075 Ludwin NIP: 505 012 33 97 REGON: 431019610 7. Gmina Milejów z siedzibą w Milejowie ul. Partyzancka 13 a, 21-020 Milejów NIP: 505 00 42 606 REGON: 431019550 8. Gmina Puchaczów z siedzibą w Puchaczowie przy ul. Lubelskiej 22, 21-013 Puchaczów NIP: 505 00 40 501 REGON: 431019968 9. Gmina Spiczyn z siedzibą w Spiczynie 10 c, 21-077 Spiczyn NIP: 505 00 32 832 REGON: 431019916 10. Gmina Mełgiew z siedzibą w Mełgwi przy ul. Partyzanckiej 2, 21-007 Mełgiew NIP: 712 291 45 32 REGON: 431019589 11. Gmina Piaski z siedzibą w Piaskach przy ul. Lubelskiej 77, 21-050 Piaski NIP: 696-17-50-389 REGON: 411050563 12. Gmina Rybczewice z siedzibą w Rybczewicach. Rybczewice Drugie 119, 21- 065 Rybczewice NIP: 712 292 64 46 REGON: 431020003 13. Gmina Hanna z siedzibą w Hannie 43 b, 22-220 Hanna NIP: 565-14-47-839 REGON: 30237517 14. Gmina Hańsk z siedzibą w Hańsku przy ul. Osiedlowej 4, 22-235 Hańsk NIP: 565 114 48 276 REGON: 110197894 15. Gmina Stary Brus z siedzibą w Starym Brusie, Stary Brus 47 a, 22-244 Stary Brus NIP: 565 14 68 089 REGON: 110197888 16. Gmina Urszulin z siedzibą w Urszulinie przy ul. Kwiatowej 35, 22-235 Urszulin NIP: 565 14 43 296 REGON: 110197871 17. Gmina Włodawa z siedzibą we Włodawie przy al. Jana Pawła II 22, 22-200 Włodawa NIP: 565 14 45 740 REGON: 110197865 18. Gmina Wola Uhruska z siedzibą w Woli Uhruskiej przy ul. Parkowej 5, 22-230 Wola Uhruska NIP: 565 14 46 722 REGON: 110197859 19. Gmina Wyryki z siedzibą w Wyrykach 154, 22-205 Wyryki NIP: 565 14 45 591 REGON: 110197842 wspólnie prowadzą postępowanie. W imieniu i na ich rzecz działa Powiat Łęczyński, którego zakres umocowania wynika z Umowy partnerstwa dla realizacji wspólnego projektu w ramach RPO WL 2007-2013 Osi Priorytetowej IV. Społeczeństwo informacyjne, Działanie 4.1. Społeczeństwo Informacyjne z dnia 26.03.2010r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie rozbiórki i budowy ośmiu wież kratownicowych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: _Zaprojektowanie, budowa i uruchomienie regionalnej sieci szerokopasmowej w technologii Wi- Max na terenie powiatu łęczyńskiego, włodawskiego i świdnickiego;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcje Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 242, poz. 1623 z późn. zm.) - art. 24 i 25, w specjalności: konstrukcyjno - budowlana, Charakterystyka inwestycji objętych przedmiotem pełnienia funkcji inspektora nadzoru: Dokumentacja postępowania o udzielenie zamówienia jest zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego: www.powiatleczynski.pl; znak sprawy: ZP. 272.4.1.2013.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie montażu, instalacji i konfiguracji sieci radiowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: _Zaprojektowanie, budowa i uruchomienie regionalnej sieci szerokopasmowej w technologii Wi - Max na terenie powiatu łęczyńskiego, włodawskiego i świdnickiego;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcje Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 242, poz. 1623 z późn. zm.) - art. 24 i 25, w specjalności: telekomunikacyjna w zakresie sieci, linii, instalacji i urządzeń telekomunikacji radiowej; Charakterystyka inwestycji objętych przedmiotem pełnienia funkcji inspektora nadzoru: Dokumentacja postępowania o udzielenie zamówienia jest zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego: www.powiatleczynski.pl; znak sprawy: ZP. 272.4.8.2012.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.