Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-07
Warszawa: Ochrona fizyczna i techniczna budynków biurowych tj. budynku Biura Prezesa przy ul. Chałubińskiego 3a, budynku Oddziału Regionalnego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej w Warszawie przy ul. Olszewskiej 14/20, budynku archiwum wyodrębnionego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej przy ul. Frontowej 1 - część 1; oraz ochrona fizyczna i techniczna budynku biurowego przy ul. Wolfkego 10a - część 2.
Numer ogłoszenia: 136040 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Warszawie , ul. Olszewska 14/20, 00-792 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5652400, faks 022 5652402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna i techniczna budynków biurowych tj. budynku Biura Prezesa przy ul. Chałubińskiego 3a, budynku Oddziału Regionalnego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej w Warszawie przy ul. Olszewskiej 14/20, budynku archiwum wyodrębnionego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej przy ul. Frontowej 1 - część 1; oraz ochrona fizyczna i techniczna budynku biurowego przy ul. Wolfkego 10a - część 2..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona fizyczna i techniczna budynków biurowych tj. budynku Biura Prezesa przy ul. Chałubińskiego 3a, budynku Oddziału Regionalnego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej w Warszawie przy ul. Olszewskiej 14/20, budynku archiwum wyodrębnionego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej przy ul. Frontowej 1 - część 1; oraz ochrona fizyczna i techniczna budynku biurowego przy ul. Wolfkego 10a - część 2. Wielkość zadania - poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.o udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz którzy: 1). posiadają ważną Koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie ochrony osób i mienia, realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), 2). posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. (sto tysięcy złotych), 3). posiadają doświadczenie w postaci wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia polegającej na ochronie fizycznej i technicznej budynków biurowych o wartości co najmniej 350 000,00 zł. brutto; 4). dysponują co najmniej 12 osobami z licencją pracownika ochrony fizycznej I stopnia. 2.Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych oświadczeń i dokumentów, w systemie spełnia/niespełna..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1)Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) - w oryginale, dla każdej części osobny. 2)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (zał. nr 2 do SIWZ). 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Ważną Koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie ochrony osób i mienia, realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). 5)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6)Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (zał. nr 3 do SIWZ). 7)Imienny wykaz pracowników, którzy będą wykonywać usługę ochrony wraz z dokumentami potwierdzającymi, że posiadają oni stosowne licencje (zał nr 4 do SIWZ). 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionych w ust.1 pkt 3, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju pochodzenia, określone w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2008 r. Nr 188 poz. 1155)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa, Oddział Regionalny w Warszawie 00-742 Warszawa, ul. Olszewska 14/20 pok. 105.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa, Oddział Regionalny w Warszawie 00-742 Warszawa, ul. Olszewska 14/20, kancelaria pok. nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ochrona fizyczna i techniczna budynków biurowych tj. budynku Biura Prezesa przy ul. Chałubińskiego 3a, budynku Oddziału Regionalnego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej w Warszawie przy ul. Olszewskiej 14/20, budynku archiwum wyodrębnionego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej przy ul. Frontowej 1 - część 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona fizyczna i techniczna budynków biurowych tj. budynku Biura Prezesa przy ul. Chałubińskiego 3a, budynku Oddziału Regionalnego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej w Warszawie przy ul. Olszewskiej 14/20, budynku archiwum wyodrębnionego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej przy ul. Frontowej 1 - część 1. Wielkość zadania - poniżej kwot określonych w art. 11 ust 8 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ochrona fizyczna i techniczna budynku biurowego przy ul. Wolfkego 10a - część 2..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ochrona fizyczna i techniczna budynku biurowego przy ul. Wolfkego 10a - część 2. Wielkość zadania - poniżej kwot określonych w art. 11 ust 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w 2024 roku, część 2."
- "Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz całodobowego nadzoru nad urządzeniami systemu monitorowania budynków Sądu Rejonowego w Oświęcimiu"
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie pod adresami: - Plac Jagielloński 1, 98-300 Wieluń (siedziba główna), (...)
- Świadczenie usług ochrony dla Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie
- "Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Inkubatora Przedsiębiorczości w Lubinie przy ul. 1 Maja 3A". (2)
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.