eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pt. Budowa sztucznego lodowiska - Powiatowe centrum Sportu w Bełchatowie w zakresieZadanie 1. Branża budowlana; Zadanie 2.Branża sanitarna; Zadanie 3. Branża elektryczna.



Ogłoszenie z dnia 2009-08-19

Bełchatów: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pt. Budowa sztucznego lodowiska - Powiatowe centrum Sportu w Bełchatowie w zakresie: Zadanie 1. Branża budowlana; Zadanie 2.Branża sanitarna; Zadanie 3. Branża elektryczna.
Numer ogłoszenia: 136009 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Bełchatowie , ul. Pabianicka 17/19, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6358600, faks 044 6358617.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-belchatowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pt. Budowa sztucznego lodowiska - Powiatowe centrum Sportu w Bełchatowie w zakresie: Zadanie 1. Branża budowlana; Zadanie 2.Branża sanitarna; Zadanie 3. Branża elektryczna..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nadzorowanych prac obejmuje:Roboty do wykonania w I etapie: A. Zaplecze: roboty ziemne, fundamenty budynku, konstrukcja nadziemia, stropodach, stolarka i ślusarka, podłoża pod posadzki, posadzki, roboty wykończeniowe, elewacje, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne. B. Przyłącze wod-kan, c.o., kanalizacji deszczowej. C. Zasilenie energetyczne. Roboty do wykonania w II etapie: Część I Lodowisko: fundamenty hali, podkład pod lodowisko, płyta lodowiska, kolektor, topielnik, technologia chłodnictwa, konstrukcja powłoki namiotowej, instalacje elektryczne, wentylacja. Część II: drogi i place, lodowisko - przyłącze kan. deszczowej, oświetlenie terenu, wyposażenie, system sygn. włamania i napadu, dozorowej, nagłośnienia. III.3. 1) Zadanie 1. Branża budowlana (wartość ok. 4.382.000 zł netto), w tym: a) roboty do wykonania w 2009 r. (wartość ok. 1.260.000 zł netto): roboty ziemne,fundamenty budynku, konstrukcja nadziemia, stropodach, stolarka i ślusarka, podłoża pod posadzki, posadzki, roboty wykończeniowe, elewacje. b) roboty do wykonania w 2010 r. - część I (wartość ok. 1.476.000 zł netto): fundamenty hali, podkład pod lodowisko, płyta lodowiska, kolektor, topielnik, konstrukcja powłoki namiotowej. c) roboty do wykonania w 2010 r. - część II (wartość ok.1.646.000 zł netto): drogi i place, wyposażenie. 2) Zadanie 2. Branża sanitarna (wartość robót ok. 825.000 zł netto): w tym: a) roboty do wykonania w 2009 r. (wartość ok. 202.000 zł netto): instalacje sanitarne, przyłącze wod-kan, c.o. , kanalizacja deszczowa. b) roboty do wykonania w 2010 r. część I (wartość ok. 552.000 zł netto): wentylacja, technologia chłodnictwa. c) roboty do wykonania w 2010 r. - część II (wartość ok. 51.000 zł netto): przyłącze kanalizacji deszczowej .3) Zadanie 3. Branża elektryczna (wartość robót ok. 440.000 zł netto, w tym: a) roboty do wykonania w 2009 r. ( wartość ok. 148.000 zł. netto) instalacje elektryczne,zasilanie energetyczne. b) roboty do wykonania w 2010 r. część I (wartość ok.108.000 zł netto): instalacje elektryczne. c) roboty do wykonania w 2010 r. - część II (wartość ok.184.000 zł netto):oświetlenie terenu, system sygn. włamania i napadu, dozorowej, nagłośnienia.Dokumentacja projektowa na powyższe zadania dostępna jest na stronie www.e-bip.pl/BełchatówPowiatZiemski/ZamówieniaPubliczne - znak sprawy WZ.2228/8/09, lub w siedzibie Zamawiającego - Wydział Zamówień Publicznych i Inwestycji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszym ogłoszeniu mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:1. spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy; 2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 3. wykażą, że dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą określone przepisami uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi : - w zakresie robót konstrukcyjno -budowlanych bez ograniczeń i zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, - w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, bez ograniczeń i posiadających zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń i posiadających zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków. (Druk ZP 17).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: V.1 Wykaz dokumentów: V.1.1 Formularz ofertowy na załączonym druku właściwie podpisany. V.1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. V.1.3 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert lub oświadczenie oferenta. V.1.4Oświadczenie wykonawcy dotyczące postępowania o zamówienie publiczne wynikające z art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, na załączonym druku /załącznik nr 1 do formularza oferty/. V.1.5 Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania. Kserokopia zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób wskazanych w pkt IV.1.3 SIWZ. V.2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt V 1.2 - V.1.3, - składa inne dokumenty, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. nr 87 poz. 605, z 2008 r. nr 188 poz. 1155). Dopuszcza się kserokopię dokumentów poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. Zamawiający dopuszcza składanie korespondencji za pomocą faksu. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują korespondencję faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania faksu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl/Bełchatów PowiatZiemski/ZamówieniaPubliczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bełchatowie, ul. Pabianicka 17/19, 97-400 Bełchatów, Wydział Zamówień Publicznych i Inwestycji.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bełchatowie ul. Pabianicka 17/19, 97-400 Bełchatów, Sekretariat III piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.