To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-05-26
Bydgoszcz: Zakup i dostawa w okresie od 1.06.2010 r. do 31.05.2011 r. papieru kserograficznego
i pozostałych artykułów biurowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
oraz komórek i jednostek organizacyjnych MOPS w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 135961 - 2010; data zamieszczenia: 26.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 120393 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bydgoszczy, ul. Ogrodowa 9, 85-043 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 325-44-10, faks 0-52 3215535.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa w okresie od 1.06.2010 r. do 31.05.2011 r. papieru kserograficznego i pozostałych artykułów biurowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz komórek i jednostek organizacyjnych MOPS w Bydgoszczy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa w okresie od 1.06.2010 r. do 31.05.2011 r. papieru kserograficznego i pozostałych artykułów biurowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz komórek i jednostek organizacyjnych MOPS w Bydgoszczy. Szczegółowy opis i wykaz przedmiotu zamówienia stanowi: załącznik nr 2 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.21.00 - Gumki 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.21.60 - Korektory 30.19.23.40 - Taśmy do faksów 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne 30.19.29.30 - Korektory w piórze 30.19.39.00 - Podpórki na dokumenty 30.19.59.00 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne 30.19.59.11 - Akcesoria do tablic do pisania 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 30.19.72.00 - Skoroszyty kołowe i spinacze do papieru 30.19.73.20 - Zszywacze 30.19.73.30 - Dziurkacze 30.19.92.30 - Koperty 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PARTNER XXI-PIK Sp. z o.o., ul. Fordońska 246, 85-766 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90005,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 78236,53
Oferta z najniższą ceną: 78236,53 / Oferta z najwyższą ceną: 78236,53
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa produktu radiofarmaceutycznego 18F-FET (18F-fluoro-ethyl-L-tyrozyna) do diagnostyki PET-CT i PET-MR pacjentów w Zakładzie Medycyny Nuklearnej
- Dostawy sukcesywne rękawic diagnostycznych na okres 12 miesięcy
- Modernizacja budynku administracyjnego Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włocławku
- Dostawa i montaż mebli biurowych
- Zakup pojemnika przeciwwybuchowego w zabudowie na przyczepie dla funkcjonariuszy Straży Granicznej stacjonujących na terenie Portu Lotniczego Bydgoszcz SA realizujących zadania na przejściu granicznym
- Dostawa materiałów do sterylizacji.
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa materiałów biurowych (ZP-54/2024)
- Sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla jednostek organizacyjnych WUM, znak sprawy: AEZ/S-053/2024
- Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych
- Zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH (TONERY, TUSZE, ETYKIETY, TAŚMY) NA POTRZEBY SĄDU REJONOWEGO GDAŃSK - PÓŁNOC W GDAŃSKU
więcej: Skoroszyty i podobne wyroby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.