eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa dwudziestu trzech urządzeń kopiujących dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-08

Kraków: Dostawa dwudziestu trzech urządzeń kopiujących dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim
Numer ogłoszenia: 135906 - 2015; data zamieszczenia: 08.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6298010, faks 012 4211311.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja wykonawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dwudziestu trzech urządzeń kopiujących dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwudziestu trzech urządzeń kopiujących dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz Biur Powiatowych ARiMR województwie małopolskim, stosownie do poniżej przedstawionych specyfikacji technicznej i podziału na zadania: CPV: 30121100-4 Zadanie I: urządzenie kolorowe A3 - 1 sztuka Lp. Parametr Urządzenie wielofunkcyjne A3 kolorowe szt. 1 1 Technologia Laser lub Led kolorowa 2 Rozmiar papieru Minimum A3 3 Szybkość druku Minimum 55 str./min. (A4 mono); Minimum 50 str./min. (A4 kolor) 4 Rozdzielczość druku Minimum 1200x1200 dpi 5 Skaner ADF min. 100 arkuszy, automatyczny duplex, skanowanie w kolorze 6 Szybkość skanowania Minimum 65 str./min (A4 mono) 7 Rozdzielczość skanowania Minimum 600x600 dpi Mono 8 Funkcje skanowania Skanowanie do: poczty e-mail, folderu sieciowego, USB, Zakres powiększania kopii z ADF 25-400% 9 Format skanowania Tiff, jpg, pdf 10 Zalecany nakład miesięczny Minimum 30 000 stron 11 Pojemność podajników papieru Minimum 3 000 arkuszy 12 Zainstalowana pamięć Minimum 1,5 GB 13 Złącza zewnętrzne Ethernet 10/100, USB 2.0 14 Obsługiwane systemy operacyjne MS Windows XP, Vista, 7 15 Obsługa Kolorowy panel dotykowy z obsługą w języku polskim 16 Kontrola wydruków Wydruk poufny 17 Sterowniki dla Microsoft Windows XP-32bit/XP-64bit/7-32bit/7-64bit/ 8/8.1-32bit/ 8/8.1-64-bit/ 2003 Server-32bit/ 2003 Server-64bit/2008 Server R2-64bit/2012 Server-64bit (sterownik uniwersalny) instalowany na Windows Server 2003/2008/2012 18 Języki druku PCL5e lub PCL6, emulacja Postscript Level 3, bezpośredni druk dokumentów PDF (w wersji min. 1.4) 19 Materiały eksploatacyjne Ilość toneru, która pozwoli na wydruk min. 40 000 stron A4 mono i 30 000 stron A4 kolor (zgodnie z normą ISO/IEC 19798) 20 Deklaracje i certyfikaty Urządzenie musi posiadać deklaracje CE Urządzenie musi być produkowane zgodnie z normą Energy Star 21 Gwarancja Długość liczona w miesiącach, wg. oferty wykonawcy, naprawa w miejscu eksploatacji, czas reakcji pięć dni roboczych. W ramach gwarancji Sprzedający zapewni materiały eksploatacyjne, w szczególności takie jak: bęben, fuser i rolki, które umożliwią wydruk min. 300 000 kopii w okresie gwarancji. Materiały winny być pełnowartościowe, nieregenerowane i nowe, a ich użycie nie może powodować utraty gwarancji. W przypadku, gdy konkretne urządzenie nie wykona w okresie gwarancji 300 000 kopii, Sprzedający dostarczy Zamawiającemu części umożliwiające wykonanie 300 000 kopii, w ciągu 2 tygodni od dnia zakończenia gwarancji. Zadanie II: urządzenia A3 monochromatyczne - 22 sztuki Lp. Parametr Urządzenie wielofunkcyjne A3 monochromatyczne szt. 22 1 Technologia Laser lub Led monochromatyczna 2 Rozmiar papieru Minimum A3 3 Szybkość druku Minimum 55 str./min. A4 4 Rozdzielczość druku Minimum 1200x1200 dpi 5 Skaner ADF minimum 100 arkuszy, automatyczny duplex, skanowanie w kolorze 6 Szybkość skanowania Minimum 70 str./min (A4, jednostronnie) 7 Rozdzielczość skanowania Minimum 600x600 dpi Mono 8 Funkcje skanowania Skanowanie do: poczty e-mail, folderu sieciowego, USB, Zakres powiększania kopii z ADF 25-400% 9 Format skanowania Tiff, jpg, pdf 10 Zalecany nakład miesięczny min. 30 000 stron 11 Pojemność podajników papieru Minimum 3 000 arkuszy 12 Zainstalowana pamięć Minimum 1,5 GB 13 Złącza zewnętrzne Ethernet 10/100, USB 2.0 14 Obsługiwane systemy operacyjne MS Windows XP, Vista, 7 15 Obsługa Kolorowy panel dotykowy z obsługą w języku polskim 16 Kontrola wydruków Wydruk poufny 17 Sterowniki dla Microsoft Windows XP-32bit/XP-64bit/7-32bit/7-64bit/ 8/8.1-32bit/ 8/8.1-64-bit/ 2003 Server-32bit/ 2003 Server-64bit/2008 Server R2-64bit/2012 Server-64bit (sterownik uniwersalny) instalowany na Windows Server 2003/2008/2012 18 Języki druku PCL5e lub PCL6, emulacja Postscript Level 3, bezpośredni druk dokumentów PDF (w wersji min. 1.4) 19 Materiały eksploatacyjne Ilość toneru, która pozwoli na wydruk min. 40 000 stron A4 (zgodnie z normą ISO/IEC 19752) 20 Deklaracje i certyfikaty Urządzenie musi posiadać deklaracje CE Urządzenie musi być produkowane zgodnie z normą Energy Star 21 Gwarancja Długość liczona w miesiącach, wg. oferty wykonawcy, naprawa w miejscu eksploatacji, czas reakcji pięć dni roboczych. W ramach gwarancji Sprzedający zapewni materiały eksploatacyjne, w szczególności takie jak: bęben, fuser i rolki, które umożliwią wydruk min. 300 000 kopii w okresie gwarancji. Materiały winny być pełnowartościowe, nieregenerowane i nowe, a ich użycie nie może powodować utraty gwarancji. W przypadku, gdy konkretne urządzenie nie wykona w okresie gwarancji 300 000 kopii, Sprzedający dostarczy Zamawiającemu części umożliwiające wykonanie 300 000 kopii, w ciągu 2 tygodni od dnia zakończenia gwarancji. 1. Miejsce dostawy: Lp. Miejsce dostawy Ilość urządzeń kolorowych A3 Ilość urządzeń monochromatycznych A3 1 Bochnia, ul. Windakiewicza 9/1 0 1 2 Brzesko, ul. Szczepanowska 23 0 1 3 Chrzanów, ul. Fabryczna 16 0 1 4 Dąbrowa Tarnowska, ul. Piłsudskiego 33 0 1 5 Gorlice, ul. W. Pola 2 0 1 6 Limanowa, ul. Piłsudskiego 6 0 1 7 Miechów, ul. Konopnickiej 23a 0 1 8 Dobczyce, ul. Kościuszki 12 0 1 9 Nowy Sącz, ul. Kraszewskiego 44 0 1 10 Nowy Targ, ul. Składowa 7 0 1 11 Olkusz, ul. Bylicy 1 0 1 12 Oświęcim, ul. Wyspiańskiego 10 0 1 13 Proszowice, ul. Szpitalna 3 0 1 14 Sucha Beskidzka, ul. Kościelna 5b 0 1 15 Tarnów, ul. Lwowska 72/96 C 0 1 16 Zakopane, ul. Do Samków 29 0 1 17 Wadowice, ul. Mickiewicza 36 0 1 18 Niepołomice, ul. 3 Maja 2 0 1 19 Kraków, ul. Lubicz 25 1 4 2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę jakiejkolwiek części zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy wykonania jakiejkolwiek części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w Formularzu ofertowym tej części zamówienia (zakresu). 3. Zamawiający wymaga udzielenia przez wykonawców gwarancji na przedmiot zamówienia na minimalny okres co najmniej 24 miesięcy. Okres gwarancji liczony jest od dokonania bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące skutkować będzie odrzuceniem oferty. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 5. Zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę oferty na obydwa zadania lub jedno wybrane..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał, co najmniej: - jedną dostawę kopiarek, drukarek lub urządzeń wielofunkcyjnych o wartości co najmniej 20.000. zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) (dotyczy wartości jednego kontraktu, zamówienia) - dotyczy zadania I - jedną dostawę kopiarek, drukarek lub urządzeń wielofunkcyjnych o wartości co najmniej 200.000. zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) (dotyczy wartości jednego kontraktu, zamówienia) - dotyczy zadania II - jedną dostawę kopiarek, drukarek lub urządzeń wielofunkcyjnych o wartości co najmniej 220.000. zł (słownie: dwieście dwadzieścia tysięcy złotych) (dotyczy wartości jednego kontraktu, zamówienia) - w przypadku złożenia oferty na zadania I i II

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Długość okresu gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: - działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności - wystąpienia warunków atmosferycznych całkowicie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w wyznaczonych terminach - zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe - zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia - omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, - mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, - jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego - innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2015 godzina 11:00, miejsce: Małopolski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków, IV piętro, Dziennik Podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa jednej sztuki urzadzenia kopiującego A# kolorowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: urządzenie kolorowe A3 - 1 sztuka Lp. Parametr Urządzenie wielofunkcyjne A3 kolorowe szt. 1 1 Technologia Laser lub Led kolorowa 2 Rozmiar papieru Minimum A3 3 Szybkość druku Minimum 55 str./min. (A4 mono); Minimum 50 str./min. (A4 kolor) 4 Rozdzielczość druku Minimum 1200x1200 dpi 5 Skaner ADF min. 100 arkuszy, automatyczny duplex, skanowanie w kolorze 6 Szybkość skanowania Minimum 65 str./min (A4 mono) 7 Rozdzielczość skanowania Minimum 600x600 dpi Mono 8 Funkcje skanowania Skanowanie do: poczty e-mail, folderu sieciowego, USB, Zakres powiększania kopii z ADF 25-400% 9 Format skanowania Tiff, jpg, pdf 10 Zalecany nakład miesięczny Minimum 30 000 stron 11 Pojemność podajników papieru Minimum 3 000 arkuszy 12 Zainstalowana pamięć Minimum 1,5 GB 13 Złącza zewnętrzne Ethernet 10/100, USB 2.0 14 Obsługiwane systemy operacyjne MS Windows XP, Vista, 7 15 Obsługa Kolorowy panel dotykowy z obsługą w języku polskim 16 Kontrola wydruków Wydruk poufny 17 Sterowniki dla Microsoft Windows XP-32bit/XP-64bit/7-32bit/7-64bit/ 8/8.1-32bit/ 8/8.1-64-bit/ 2003 Server-32bit/ 2003 Server-64bit/2008 Server R2-64bit/2012 Server-64bit (sterownik uniwersalny) instalowany na Windows Server 2003/2008/2012 18 Języki druku PCL5e lub PCL6, emulacja Postscript Level 3, bezpośredni druk dokumentów PDF (w wersji min. 1.4) 19 Materiały eksploatacyjne Ilość toneru, która pozwoli na wydruk min. 40 000 stron A4 mono i 30 000 stron A4 kolor (zgodnie z normą ISO/IEC 19798) 20 Deklaracje i certyfikaty Urządzenie musi posiadać deklaracje CE Urządzenie musi być produkowane zgodnie z normą Energy Star 21 Gwarancja Długość liczona w miesiącach, wg. oferty wykonawcy, naprawa w miejscu eksploatacji, czas reakcji pięć dni roboczych. W ramach gwarancji Sprzedający zapewni materiały eksploatacyjne, w szczególności takie jak: bęben, fuser i rolki, które umożliwią wydruk min. 300 000 kopii w okresie gwarancji. Materiały winny być pełnowartościowe, nieregenerowane i nowe, a ich użycie nie może powodować utraty gwarancji. W przypadku, gdy konkretne urządzenie nie wykona w okresie gwarancji 300 000 kopii, Sprzedający dostarczy Zamawiającemu części umożliwiające wykonanie 300 000 kopii, w ciągu 2 tygodni od dnia zakończenia gwarancji. 2. Miejsce dostawy: Kraków, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków 3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę jakiejkolwiek części zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy wykonania jakiejkolwiek części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w Formularzu ofertowym tej części zamówienia (zakresu). 4. Zamawiający wymaga udzielenia przez wykonawców gwarancji na przedmiot zamówienia na minimalny okres co najmniej 24 miesięcy. Okres gwarancji liczony jest od dokonania bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące skutkować będzie odrzuceniem oferty. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Długość okresu gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa dwudziestu dwóch sztuk urządzeń kopiujących A3 monochromatycznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. urządzenia A3 monochromatyczne - 22 sztuki Lp. Parametr Urządzenie wielofunkcyjne A3 monochromatyczne szt. 22 1 Technologia Laser lub Led monochromatyczna 2 Rozmiar papieru Minimum A3 3 Szybkość druku Minimum 55 str./min. A4 4 Rozdzielczość druku Minimum 1200x1200 dpi 5 Skaner ADF minimum 100 arkuszy, automatyczny duplex, skanowanie w kolorze 6 Szybkość skanowania Minimum 70 str./min (A4, jednostronnie) 7 Rozdzielczość skanowania Minimum 600x600 dpi Mono 8 Funkcje skanowania Skanowanie do: poczty e-mail, folderu sieciowego, USB, Zakres powiększania kopii z ADF 25-400% 9 Format skanowania Tiff, jpg, pdf 10 Zalecany nakład miesięczny min. 30 000 stron 11 Pojemność podajników papieru Minimum 3 000 arkuszy 12 Zainstalowana pamięć Minimum 1,5 GB 13 Złącza zewnętrzne Ethernet 10/100, USB 2.0 14 Obsługiwane systemy operacyjne MS Windows XP, Vista, 7 15 Obsługa Kolorowy panel dotykowy z obsługą w języku polskim 16 Kontrola wydruków Wydruk poufny 17 Sterowniki dla Microsoft Windows XP-32bit/XP-64bit/7-32bit/7-64bit/ 8/8.1-32bit/ 8/8.1-64-bit/ 2003 Server-32bit/ 2003 Server-64bit/2008 Server R2-64bit/2012 Server-64bit (sterownik uniwersalny) instalowany na Windows Server 2003/2008/2012 18 Języki druku PCL5e lub PCL6, emulacja Postscript Level 3, bezpośredni druk dokumentów PDF (w wersji min. 1.4) 19 Materiały eksploatacyjne Ilość toneru, która pozwoli na wydruk min. 40 000 stron A4 (zgodnie z normą ISO/IEC 19752) 20 Deklaracje i certyfikaty Urządzenie musi posiadać deklaracje CE Urządzenie musi być produkowane zgodnie z normą Energy Star 21 Gwarancja Długość liczona w miesiącach, wg. oferty wykonawcy, naprawa w miejscu eksploatacji, czas reakcji pięć dni roboczych. W ramach gwarancji Sprzedający zapewni materiały eksploatacyjne, w szczególności takie jak: bęben, fuser i rolki, które umożliwią wydruk min. 300 000 kopii w okresie gwarancji. Materiały winny być pełnowartościowe, nieregenerowane i nowe, a ich użycie nie może powodować utraty gwarancji. W przypadku, gdy konkretne urządzenie nie wykona w okresie gwarancji 300 000 kopii, Sprzedający dostarczy Zamawiającemu części umożliwiające wykonanie 300 000 kopii, w ciągu 2 tygodni od dnia zakończenia gwarancji. Miejsce dostawy: 1. Ilość urządzeń monochromatycznych A3 1 Bochnia, ul. Windakiewicza 9/1 1 2 Brzesko, ul. Szczepanowska 23 1 3 Chrzanów, ul. Fabryczna 16 1 4 Dąbrowa Tarnowska, ul. Piłsudskiego 33 0 1 5 Gorlice, ul. W. Pola 2 1 6 Limanowa, ul. Piłsudskiego 6 1 7 Miechów, ul. Konopnickiej 23a 1 8 Dobczyce, ul. Kościuszki 12 1 9 Nowy Sącz, ul. Kraszewskiego 44 1 10 Nowy Targ, ul. Składowa 7 1 11 Olkusz, ul. Bylicy 1 0 1 12 Oświęcim, ul. Wyspiańskiego 10 1 13 Proszowice, ul. Szpitalna 3 1 14 Sucha Beskidzka, ul. Kościelna 5b 1 15 Tarnów, ul. Lwowska 72/96 C 1 16 Zakopane, ul. Do Samków 29 1 17 Wadowice, ul. Mickiewicza 36 1 18 Niepołomice, ul. 3 Maja 2 1 19 Kraków, ul. Lubicz 25 4 3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę jakiejkolwiek części zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy wykonania jakiejkolwiek części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w Formularzu ofertowym tej części zamówienia (zakresu). 4. Zamawiający wymaga udzielenia przez wykonawców gwarancji na przedmiot zamówienia na minimalny okres co najmniej 24 miesięcy. Okres gwarancji liczony jest od dokonania bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące skutkować będzie odrzuceniem oferty. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Długość okresu gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.