eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Wymiana stolarki okiennej i instalacji centralnego ogrzewania w Miejskim Gimnazjum Nr 3 w Knurowie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-05

Knurów: Wymiana stolarki okiennej i instalacji centralnego ogrzewania w Miejskim Gimnazjum Nr 3 w Knurowie
Numer ogłoszenia: 135805 - 2013; data zamieszczenia: 05.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Gimnazjum Nr 3 w Knurowie , al. Lipowa 12, 44-196 Knurów, woj. śląskie, tel. 32 2352765, faks 32 2352765.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i instalacji centralnego ogrzewania w Miejskim Gimnazjum Nr 3 w Knurowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia publicznego pn. Wymiana stolarki okiennej i instalacji centralnego ogrzewania w Miejskim Gimnazjum Nr 3 w Knurowie, zlokalizowanego przy al. Lipowej 12, 44-196 Knurów. 2. Zadanie obejmuje realizację robót w 2 etapach, w zakresie zgodnym z dokumentacją projektową. Realizacja etapów: 1.1. Etap II - wykonanie w 2013 r., 1.2. Etap III - wykonanie w 2014 r. 3. Zakres rzeczowy obejmuje m. in.: 3.1. wymianę stolarki okiennej, w następującym zakresie: - rozebranie obróbek blacharskich: murów ogniowych, okapów kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku - parapety - wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy ręcznym załadowaniu i mechanicznym wyładowaniu samochodem samowyładowczym, utylizacja, - wymiana okien, drzwi balkonowych - wykucie z muru i wstawienie nowych okien i drzwi, - dostawa i montaż nawiewników, - ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi po wymianie okien - roboty murarskie - uzupełnienie ścian oraz zamurowanie otworów w ścianach z cegły, - tynkowanie - przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką - mokrą, oczyszczenie mechaniczne i zmycie, - gruntowanie emulsją, - wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku mineralnego wykonaną ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu, - malowanie tynków zewnętrznych farbami, silikonową, - pokrycie ścian płytkami, - uszczelnianie (obróbki blacharskie) - roboty malarskie - gładzie gipsowe, malowanie tynków, 3.2. wymianę c.o., w następującym zakresie: - zdjęcie i ponowne założenie płyt na kanał c.o., - warstwy wyrównawcze pod posadzki, z zaprawy cementowej, - demontaż: izolacji z rur, rurociągu stalowego o połączeniach spawanych, zaworu o połączeniu gwintowanym, grzejnika stalowego z rur ożebrowanych, żeliwnego członowego, naczynia wzbiorczego otwartego, - demontaż i ponowny montaż drabinek gimnastycznych, - wywóz złomu z terenu rozbiórki, samochodem skrzyniowym, - wywóz gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi, - montaż przepustów rurowych w stropach z betonu z mechanicznym przebijaniem otworów, - montaż przepustów rurowych w ścianach z cegły z mechanicznym przebijaniem otworów, - zabetonowanie otworów w stropach, - zamurowanie przebić, - wykonanie tynków zwykłych kategorii III w miejscach po zamurowanych przebiciach, - demontaż przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej o przekroju prostokątnym lub okrągłym, - demontaż wentylatorów promieniowych z wirnikiem osadzonym na wale, - rurociągi stalowe o połączeniach spawanych/ lutowanych na ścianach w budynkach, - grzejniki stalowe, 2-płytowe, 3-płytowe, - zawory odcinające, grzejnikowe, kulowe, - głowica termostatyczna, - rury przyłączne do grzejników, - punkty stałe na rurociągach miedzianych, - płukanie instalacji c.o., - próba szczelności instalacji c.o, - sprawdzanie działania instalacji c.o. podczas próby na gorąco, z dokonaniem regulacji, - malowanie 2-krotne ochronne farbami poliwinylowymi rur, - izolacja rurociągów otulinami z pianki poliuretanowej, - osłony na grzejniki, szczeblinowe, lakierowanie osłon, - rozdzielacze do kotłów i instalacji c.o., - malowanie 2-krotne ochronne farbami poliwinylowymi rur, - konstrukcja wsporcza pod rozdzielacze, - izolacje z blachy aluminiowej, izolacja matami z wełny mineralnej, - termometr montowany wraz z wykonaniem tulei, - manometr montowany wraz z wykonaniem tulei, - zawór równoważący kołnierzowy, - wentylatory osiowe z wirnikiem na wale silnika - do wentylacji przewodowej, - dostawa wentylatorów zblokowanych z oświetleniem z wbudowanym opóźnieniem czasowym uruchamianych przez czujnik ruchu wyłączany z opóźnieniem czasowym, - skrzynki rozprężne do połączenia wentylatorów - przewody wentylacyjne z blachy aluminiowej, stalowej, - wywóz gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi. 3.3. remont kominów i obróbek blacharskich, w następującym zakresie: - rozebranie obróbek blacharskich: murów ogniowych, okapów kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku, - odbicie tynków, tynk z zaprawy wapiennej lub cementowo-wapiennej, bez względu na ilość, na ścianach, filarach, pilastrach, - skucie nierówności betonu, głębokość do 1 cm, na ścianach lub podłogach (czapy kominowe), - wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy ręcznym załadowaniu i mechanicznym wyładowaniu samochodem samowyładowczym, - utylizacja gruzu, - pokrycie dachów papą termozgrzewalną - obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej z rozbiórką zniszczonych gzymsów i pasów elewacyjnych, krawędzi balkonów, podokienników, - przemurowanie kominów z cegieł, - tynki zwykłe cementowo-wapienne na kominach ponad dachem, - uzupełnienie elementów konstrukcyjnych z betonu monolitycznego, (czapki kominowe), - izolacje przeciwwilgociowe powłokowe poziome wykonywane na zimno, emulsja asfaltowa, - malowanie tynków zewnętrznych farbami, silikonową, (kominy). 4. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia na wykonanie ww. zamówienia publicznego oraz ustalenia wynikające z projektu umowy. 5. Jeżeli w dokumentacji projektowej zostały wprowadzone nazwy własne materiałów i produktów, to należy przyjąć, iż zamawiający wskazując je, dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych pod warunkiem posiadania przez te materiały i produkty nie gorszych parametrów techniczno-eksploatacyjnych oraz użytkowych, charakteryzujących wskazany produkt, stanowiący o ich przydatności, charakterze, wytrzymałości..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.43.22.10 - Wykładanie ścian 45.26.14.20 - Uszczelnianie dachu 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), którego beneficjentem jest zamawiający, czyli Miejskie Gimnazjum nr 3 w Knurowie. 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pzp. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Miejskiego Zespołu Jednostek Oświatowych w Knurowie - Pełnomocnika zamawiającego, w: GETIN NOBLE Bank S.A., konto nr 90 1560 1081 2121 0978 2501 0004. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale: w kancelarii Miejskiego Zespołu Jednostek Oświatowych w Knurowie - Pełnomocnika zamawiającego, al. Lipowa 12 (II piętro, pokój nr 307), nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w SIWZ i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty - z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. 8. Wadium uważa się za wniesione w terminie: 8.1. z chwilą uznania rachunku bankowego zamawiającego (Pełnomocnika) przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 8.2. z chwilą złożenia w kancelarii Miejskiego Zespołu Jednostek Oświatowych przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykazania w wykazie robót budowlanych doświadczenia w wykonaniu co najmniej 2 robót budowlanych o wartości brutto minimum 500.000,00 zł każda, obejmujących swym zakresem roboty ogólnobudowlane i/lub instalacji centralnego ogrzewania w budynkach; wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami (wiedzą i doświadczeniem) niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (wiedzy i doświadczenia) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wskazania w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, osób posiadających uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym: - kierownika budowy - osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - kierownika robót - osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie instalacji centralnego ogrzewania. Jedna osoba może łączyć funkcje kierownika budowy i kierownika robót, w przypadku posiadania wymaganych uprawnień budowlanych. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób zdolnych do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę postanowień umowy w przypadku: 1. konieczności przedłużenia terminu wykonania robót z powodu przeszkód fizycznych jakich mimo doświadczenia Wykonawca nie mógł przewidzieć, a w szczególności konieczności wykonania, na podstawie odrębnych umów, zamówień dodatkowych niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy (tj. zamówienia podstawowego), których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, określonych w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy - prawo zamówień publicznych, 2. działania siły wyższej. Dla potrzeb umowy siła wyższa oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: a) katastrofalne działania przyrody, b) akty władzy ustawodawczej i wykonawczej, c) zaburzenia życia społecznego. Zmiana umowy wynikająca z powyższych okoliczności nie może wykraczać poza to, co jest konieczne w celu przeciwdziałania skutkom takiej zmiany okoliczności. 3. wprowadzenia rozwiązań zamiennych i robót zamiennych pod warunkiem, iż zmiany te zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. 4. wad i braków w dokumentacji projektowej na wykonanie przedmiotu zamówienia. 5. zmiany kierownictwa budowy, o której mowa w § 1 ust. 8 i ust. 9 projektu umowy. 6. zawieszenia przez Zamawiającego wykonania robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 7. ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy, o którym mowa w § 2 ust. 3 projektu umowy. 8. zmiany harmonogramu realizacji. 9. ustawowej zmiany stawki podatku VAT, w zakresie o którym mowa § 2 ust. 4 projektu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.knurow.edu.pl/index.php/zp/br
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Jednostek Oświatowych, al. Lipowa 12, 44-196 Knurów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria - pokój 307, Miejski Zespół Jednostek Oświatowych, al. Lipowa 12, 44-196 Knurów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: 1.Koordynator Pionu Techniczno - Informatycznego - Grzegorz Niewidok (32) 441 97 49 2.Inspektor w MZJOś - Florian Wosz (32) 235 27 05 3.Dyrektor Miejskiego Gimnazjum Nr 3 - Krystyna Dziedzic (32) 235 27 65.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.