eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Przetarg nieograniczony z możliwością składania ofert częściowych na zadania część I :Remont węzła cieplnego w budynku Rektoratu Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 1a; część II Remont węzła cieplnego w budynku Pawilonu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-07

Gdańsk: Przetarg nieograniczony z możliwością składania ofert częściowych na zadania : część I :Remont węzła cieplnego w budynku Rektoratu Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 1a; część II : Remont węzła cieplnego w budynku Pawilonu nr 300 Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego przy ul. Sobieskiego 13 .
Numer ogłoszenia: 135799 - 2007; data zamieszczenia: 07.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, fax 058 5232484.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony z możliwością składania ofert częściowych na zadania : część I :Remont węzła cieplnego w budynku Rektoratu Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 1a; część II : Remont węzła cieplnego w budynku Pawilonu nr 300 Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego przy ul. Sobieskiego 13 ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont węzłów cieplnych . Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych : Część I : Remont węzła cieplnego w budynku Rektoratu Uniwersytetu Gdańskiego przy ul. Bażyńskiego 1a Część II : Remont węzła cieplnego w budynku Pawilonu 300 Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego przy ul. Sobieskiego 13 Zakres robót dla Części I obejmuje : 1.Demontaż starego węzła i zbędnych przewodów , wykonanie nowego węzła z towarzyszącymi robotami budowlanymi, elektrycznymi i automatyką wraz z jego uruchomieniem. 2. Płukanie chemiczne instalacji co 3. Rozruch i regulację wraz z odbiorami wymaganymi przepisami np. przez UDT 4. Wykonanie instrukcji obsługi i przeszkolenie obsługi oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egz. Remont kompleksowy węzła co : 1. roboty sanitarne - wymiana istniejącego węzła cieplnego na nowoczesny węzeł cieplny kompaktowy wyposażony w wymienniki płytowe co i c.w.u. wraz z armaturą, rurociągami, zabezpieczeniem antykorozyjnym, izolacją, instalacją wodno - kanalizacyjną, automatyką pogodową, próbami, płukaniem chemicznym instalacji co z istniejącymi grzejnikami 2. roboty budowlane - należy wykonać roboty rozbiórkowe, demontażowe , wyremontować podłogę z wykonaniem studzienki schładzającej, ułożeniem płytek antypoślizgowych typu gres , ściany z ułożeniem płytek ściennych, naprawę tynku, szpachlowanie, malowanie, udrożnienie przewodów wentylacyjnych, montaż stolarki drzwiowej Kolorystykę ścian, gres, płytki ścienne należy uzgodnić z Użytkownikiem 1. roboty elektryczne - demontaż zbędnych instalacji elektrycznych i urządzeń, wykonanie nowego zasilenia z rozdzielnicy głównej ( RG) , rozdzielnicy zasilającej węzeł co, instalacji elektrycznych wraz z osprzętem, oświetlenia wraz z oprawami, instalacji połączeń wyrównawczych, ochrona od porażeń przed dotykiem pośrednim i przeciw przepięciowa wraz z wykonaniem kompletu pomiarów elektrycznych Przerwy w dostawie ciepła muszą być zminimalizowane i każdorazowo uzgadniane w formie pisemnej z Zamawiającym i Użytkownikiem . Roboty będą wykonywane etapowo wg uzgodnionego z Zamawiającym i Użytkownikiem harmonogramu robót. Zakres robót stosownie do danej części przedstawia załącznik nr 8 - dokumentacja techniczna ze specyfikacją techniczną. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy ( ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania przedmiotu przetargu ponosi Wykonawca). Wykonawca oświadczy, że udzieli gwarancji na minimum 36 miesięcy na wykonane roboty, liczonej od dnia odbioru końcowego robót. Wykonawca , który wygra przetarg , ma obowiązek dostarczyć do dnia podpisania umowy, kosztorys ofertowy wraz z cenami jednostkowymi , zestawieniem materiałów i parametrami cenotwórczymi oraz kopię opłaconej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż przedmiot zamówienia. Wykonawca powinien przeprowadzić wizję lokalną obiektu. Zamawiający informuje ,że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt . 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) Zakres robót dla Części II obejmuje : 1. Demontaż starego węzła i zbędnych przewodów , wykonanie nowego węzła z towarzyszącymi robotami budowlanymi, elektrycznymi i automatyką wraz z jego uruchomieniem. 2. Płukanie chemiczne instalacji co. 3. Rozruch i regulację wraz z odbiorami wymaganymi przepisami np. przez UDT 4. Wykonanie instrukcji obsługi i przeszkolenie obsługi oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egz. Remont kompleksowy węzła co : 1. roboty sanitarne - wymiana istniejącego węzła cieplnego na nowoczesny węzeł cieplny kompaktowy wyposażony w wymienniki płytowe co i c. w. u. wraz z armaturą, rurociągami, zabezpieczeniem antykorozyjnym, izolacją, instalacją wodno - kanalizacyjna, automatyką pogodową, próbami, płukaniem chemicznym instalacji co z istniejącymi grzejnikami 2. roboty budowlane - należy wykonać roboty rozbiórkowe, demontażowe , wyremontować podłogę z wykonaniem studzienki schładzającej, ułożeniem płytek antypoślizgowych typu gres , ściany z ułożeniem płytek ściennych, naprawę tynku, szpachlowanie, malowanie, udrożnienie przewodów wentylacyjnych, montaż stolarki drzwiowej i okiennej, remont schodów wewnętrznych i zewnętrznych z obłożeniem ich gresem antypoślizgowym, montaż zadaszenia nad schodami zewnętrznymi. Kolorystykę ścian, gres, płytki ścienne należy uzgodnić z Użytkownikiem 2. roboty elektryczne - demontaż zbędnych instalacji elektrycznych i urządzeń, wykonanie nowego zasilenia z rozdzielnicy głównej ( RG) , rozdzielnicy zasilającej węzeł co, instalacji elektrycznych wraz z osprzętem, oświetlenia wraz z oprawami, instalacji połączeń wyrównawczych, ochrona od porażeń przed dotykiem pośrednim i przeciw przepięciowa wraz z wykonaniem kompletu pomiarów elektrycznych Przerwy w dostawie ciepła muszą być zminimalizowane i każdorazowo uzgadniane w formie pisemnej z Zamawiającym i Użytkownikiem . Roboty będą wykonywane etapowo wg uzgodnionego z Zamawiającym i Użytkownikiem harmonogramu robót. Zakres robót stosownie do danej części przedstawia załącznik nr 8 - dokumentacja techniczna ze specyfikacją techniczną. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy ( ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania przedmiotu przetargu ponosi Wykonawca). Wykonawca oświadczy, że udzieli gwarancji na minimum 36 miesięcy na wykonane roboty, liczonej od dnia odbioru końcowego robót. Wykonawca , który wygra przetarg , ma obowiązek dostarczyć do dnia podpisania umowy, kosztorys ofertowy wraz z cenami jednostkowymi , zestawieniem materiałów i parametrami cenotwórczymi oraz kopię opłaconej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż przedmiot zamówienia. Wykonawca powinien przeprowadzić wizję lokalną obiektu. Zamawiający informuje ,że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.21.40 - Lokalne węzły grzewcze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.40 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Przedstawią ofertę zgodną z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( zał. nr 1 ) 2.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zał. nr 2 ) 3.Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zał. nr 2 ) 4.Wykażą się wykonaniem (rozpoczętych i zakończonych ) w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia ( zał. nr 3 ) 5.Skierują do pracy kierownika / kierowników budowy o odpowiednich uprawnieniach ( branża sanitarna i budowlana ) należących do Izby Inżynierów Budownictwa (zał. nr 4 ) 6.Wykażą się posiadaniem polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ( zał. nr 5 )
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy ( załącznik nr 1 ) 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 2 i 2a ) 4.Wykaz wykonanych w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres postępowania jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych, odpowiadających rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te zamówienia zostały wykonane należycie ( załącznik nr 3 i 3a ) 5.Uprawnienia budowlane przewidywanego kierownika budowy ( branży sanitarnej i budowlanej ) wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa ( załącznik nr 4 i 4a ) 6.Kopia polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ( załącznik nr 5 ) 7.Wykaz części zamówienia, które będą zlecone podwykonawcom lub oświadczenie o samodzielnym wykonaniu zamówienia publicznego ( załącznik nr 6 i 6a ) 8.Wzór gwarancji bankowej / ubezpieczeniowej zabezpieczenia należytego wykonania umowy ( załącznik nr 7)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pdzp.univ.gda.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Osobą upoważnioną: Elżbieta Śpiewak - Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Gdańskiego, pok. 122 w siedzibie Zamawiającego w godz.7:00 - 15:00, , tel .(058) 523-23-44, fax (058) 523-24-84.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2007 godzina 11:00, miejsce: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A, pok.122 I p. (Dz. Zam.Publ.) do dnia 28.08.2007 r.do godz. 11:00.Otwarcie tego samego dnia o 11:15 jak wyżej..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont węzła cieplnego w budynku Rektoratu Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 1a..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót dla Części I obejmuje : 1. Demontaż starego węzła i zbędnych przewodów , wykonanie nowego węzła z towarzyszącymi robotami budowlanymi, elektrycznymi i automatyką wraz z jego uruchomieniem. 2. Płukanie chemiczne instalacji co 3. Rozruch i regulację wraz z odbiorami wymaganymi przepisami np. przez UDT 4. Wykonanie instrukcji obsługi i przeszkolenie obsługi oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egz. Remont kompleksowy węzła co : 1. roboty sanitarne - wymiana istniejącego węzła cieplnego na nowoczesny węzeł cieplny kompaktowy wyposażony w wymienniki płytowe co i c.w.u. wraz z armaturą, rurociągami, zabezpieczeniem antykorozyjnym, izolacją, instalacją wodno - kanalizacyjną, automatyką pogodową, próbami, płukaniem chemicznym instalacji co z istniejącymi grzejnikami 2. roboty budowlane - należy wykonać roboty rozbiórkowe, demontażowe , wyremontować podłogę z wykonaniem studzienki schładzającej, ułożeniem płytek antypoślizgowych typu gres , ściany z ułożeniem płytek ściennych, naprawę tynku, szpachlowanie, malowanie, udrożnienie przewodów wentylacyjnych, montaż stolarki drzwiowej Kolorystykę ścian, gres, płytki ścienne należy uzgodnić z Użytkownikiem 1. roboty elektryczne - demontaż zbędnych instalacji elektrycznych i urządzeń, wykonanie nowego zasilenia z rozdzielnicy głównej ( RG) , rozdzielnicy zasilającej węzeł co, instalacji elektrycznych wraz z osprzętem, oświetlenia wraz z oprawami, instalacji połączeń wyrównawczych, ochrona od porażeń przed dotykiem pośrednim i przeciw przepięciowa wraz z wykonaniem kompletu pomiarów elektrycznych Przerwy w dostawie ciepła muszą być zminimalizowane i każdorazowo uzgadniane w formie pisemnej z Zamawiającym i Użytkownikiem . Roboty będą wykonywane etapowo wg uzgodnionego z Zamawiającym i Użytkownikiem harmonogramu robót. Zakres robót stosownie do danej części przedstawia załącznik nr 8 - dokumentacja techniczna ze specyfikacją techniczną. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy ( ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania przedmiotu przetargu ponosi Wykonawca). Wykonawca oświadczy, że udzieli gwarancji na minimum 36 miesięcy na wykonane roboty, liczonej od dnia odbioru końcowego robót. Wykonawca , który wygra przetarg , ma obowiązek dostarczyć do dnia podpisania umowy, kosztorys ofertowy wraz z cenami jednostkowymi , zestawieniem materiałów i parametrami cenotwórczymi oraz kopię opłaconej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż przedmiot zamówienia. Wykonawca powinien przeprowadzić wizję lokalną obiektu. Zamawiający informuje ,że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt . 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.40-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont węzła cieplnego w budynku Pawilonu nr 300 Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego przy ul. Sobieskiego 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót dla Części II obejmuje : 1. Demontaż starego węzła i zbędnych przewodów , wykonanie nowego węzła z towarzyszącymi robotami budowlanymi, elektrycznymi i automatyką wraz z jego uruchomieniem. 2. Płukanie chemiczne instalacji co. 3. Rozruch i regulację wraz z odbiorami wymaganymi przepisami np. przez UDT 4. Wykonanie instrukcji obsługi i przeszkolenie obsługi oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egz. Remont kompleksowy węzła co : 1. roboty sanitarne - wymiana istniejącego węzła cieplnego na nowoczesny węzeł cieplny kompaktowy wyposażony w wymienniki płytowe co i c. w. u. wraz z armaturą, rurociągami, zabezpieczeniem antykorozyjnym, izolacją, instalacją wodno - kanalizacyjna, automatyką pogodową, próbami, płukaniem chemicznym instalacji co z istniejącymi grzejnikami 2. roboty budowlane - należy wykonać roboty rozbiórkowe, demontażowe , wyremontować podłogę z wykonaniem studzienki schładzającej, ułożeniem płytek antypoślizgowych typu gres , ściany z ułożeniem płytek ściennych, naprawę tynku, szpachlowanie, malowanie, udrożnienie przewodów wentylacyjnych, montaż stolarki drzwiowej i okiennej, remont schodów wewnętrznych i zewnętrznych z obłożeniem ich gresem antypoślizgowym, montaż zadaszenia nad schodami zewnętrznymi. Kolorystykę ścian, gres, płytki ścienne należy uzgodnić z Użytkownikiem 2. roboty elektryczne - demontaż zbędnych instalacji elektrycznych i urządzeń, wykonanie nowego zasilenia z rozdzielnicy głównej ( RG) , rozdzielnicy zasilającej węzeł co, instalacji elektrycznych wraz z osprzętem, oświetlenia wraz z oprawami, instalacji połączeń wyrównawczych, ochrona od porażeń przed dotykiem pośrednim i przeciw przepięciowa wraz z wykonaniem kompletu pomiarów elektrycznych Przerwy w dostawie ciepła muszą być zminimalizowane i każdorazowo uzgadniane w formie pisemnej z Zamawiającym i Użytkownikiem . Roboty będą wykonywane etapowo wg uzgodnionego z Zamawiającym i Użytkownikiem harmonogramu robót. Zakres robót stosownie do danej części przedstawia załącznik nr 8 - dokumentacja techniczna ze specyfikacją techniczną. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy ( ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania przedmiotu przetargu ponosi Wykonawca). Wykonawca oświadczy, że udzieli gwarancji na minimum 36 miesięcy na wykonane roboty, liczonej od dnia odbioru końcowego robót. Wykonawca , który wygra przetarg , ma obowiązek dostarczyć do dnia podpisania umowy, kosztorys ofertowy wraz z cenami jednostkowymi , zestawieniem materiałów i parametrami cenotwórczymi oraz kopię opłaconej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż przedmiot zamówienia. Wykonawca powinien przeprowadzić wizję lokalną obiektu. Zamawiający informuje ,że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.40-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.