Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-06
Kolbuszowa: Zadanie nr 1: Budowa ulic wraz z infrastrukturą towarzyszącą - osiedle Polna 1 w Kolbuszowej - ul. Pszenna i ul. Makowa.
Zadanie nr 2: Przebudowa drogi gminnej Zarębki - Dubas - Werynia
Numer ogłoszenia: 135794 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kolbuszowa , ul. Obrońców Pokoju 21, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 017 2271333, faks 017 2272939.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbuszowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1: Budowa ulic wraz z infrastrukturą towarzyszącą - osiedle Polna 1 w Kolbuszowej - ul. Pszenna i ul. Makowa. Zadanie nr 2: Przebudowa drogi gminnej Zarębki - Dubas - Werynia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: ul. Pszenna o dł. 87,00m- wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie podbudowy betonowej gr. 15 cm na warstwie mrozoodpornej z piasku gr 12 cm, podbudowy z kruszywa łamanego gr. 15 cm, ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0/16 591,40m2, warstwy ścieralnej gr. 4cm z betonu asfaltowego 0/12,8 591,40m2, wykonanie 2 szt studzienek ściekowych wraz z przykanalikami, założenie rur ochronnych na kablach elektrycznych ul. Makowa o dł. 106,00m - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie podbudowy o warstwach jak wyżej, ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0/16 gr 4cm, warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm 620,40m2, wykonanie 2 szt studzienek ściekowych wraz z przykanalikami, założenie rur ochronnych na kablach elektrycznych, przesunięcie słupa oświetleniowego. Zadanie nr 2 przebudowa drogi gminnej Zarębki - Dubas -Werynia w km 1+000 do km 1+824 polegająca na wyrównaniu istniejącej nawierzchni bitumicznej betonem asfaltowym 0/16 589t, ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/12,8 gr 4cm 4125,00m2, przebudowa przepustów pod zjazdami, odmulenie rowów umocnienie poboczy kamieniem łamanym..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1) ÷ 3) uPzp; 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp; 3)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia a w szczególności zatrudniają osoby do obsadzenia niżej wymienionych stanowisk lub będą dysponować osobami do obsadzenia niżej wymienionych stanowisk: L.p. Stanowisko Całkowite doświadczenie ( ilość lat) 1. Kierownik Budowy 3 (1) 2. Majster robót drogowych 2 UWAGA! (1) Kierownik Budowy musi być członkiem odpowiedniej terytorialnie Okręgowej Izby Inżynierów. (2) W przypadku wskazania osób, którymi będzie dysponował Wykonawca w celu obsadzenia wymienionych wyżej stanowisk należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia 5) posiadają potencjał sprzętowy lub mają dostęp do n/w jednostek sprzętowych: 1)- zespół do otaczania kruszywa min. 60 Mg/godz.; - rozkładarka mas bitumicznych z podgrzewaną listwą zagęszczającą wstępnie min. 80% z elektronicznym sterowaniem równością układanej warstwy i z możliwością ułożenia nawierzchni max dwoma przejściami na całej przewidzianej szerokości - 1 szt.; 2.posiadają dostęp do pozostałego sprzętu i środków transportu niezbędnych do wykonania zamówienia; 3. dysponują możliwością przeprowadzenia badań laboratoryjnych: - lepiszcz i mas bitumicznych - kruszyw - stopnia zagęszczenia - innych wymaganych w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (Tom 3) 6) udzielą gwarancji na wykonane roboty - min. 36 miesięcy. W oparciu o załączone do oferty oświadczenia i wymagane dokumenty Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków stosując zasadę spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy dostarczyć: 1.oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1)÷3) Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4÷8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6.dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych; 7. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 8. wykaz osób, wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji - załączyć życiorysy zawodowe. Dodatkowo dla Kierownika Budowy należy dołączyć stosowne uprawnienia zawodowe oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 9. wykaz sprzętu wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ, przewidzianego do realizacji zamówienia, z podaniem jego własności (własny, w leasingu, dzierżawiony czy wynajmowany); 10. oświadczenie o możliwości wykonania badań wymaganych w pkt 8.1.5.3 SIWZ przez własne laboratorium lub oświadczenie o zawarciu umowy na wykonanie badań wymienionych w pkt 8.1.5.3 (w przypadku wyboru oferty). 11.oświadczenie o okresie gwarancji - wypełnić w formularzu oferty, stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ; W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców ( Konsorcjum), dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określone w pkt. 9.1, podpunkty 1, 6, (w odniesieniu do osób posiadających pełnomocnictwo), 2, 3, 4, 5, 7 przedkładane są dla każdego Wykonawcy, a dokumenty i oświadczenia określone w pkt. 9.1 podpunkt 8,9,10,11, wspólnie dla Wykonawców. W tym przypadku Wykonawcy zobowiązani są złożyć pełnomocnictwo ustalające podmiot uprawniony do występowania w imieniu grupy Wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolbuszowa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kolbuszowej ul. Obrońców Pokoju 21 36-100 Kolbuszowa pok. nr 26 w godz. 8;00 do 15:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Kolbuszowej ul. Obrońców Pokoju 21 pok. nr 13 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI KOLBUSZOWA
- "Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowożenia uczniów do szkół w gminie Kolbuszowa 2024/2025".
- Zadanie nr 1: "Przebudowa drogi gminnej Kolbuszowa Górna (do byłej mleczarni)". Zadanie nr 2: "Przebudowa drogi gminne nr ew. 198 w Kolbuszowej Dolnej
więcej: przetargi KOLBUSZOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1140D w miejscowości Ostaszów.
- Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Olecko w 2024 roku
- Roboty budowlane w zakresie przebudowy i remontów dróg gminnych
- Poprawa infrastruktury drogowej w miejscowości Nieskórz
- Remont drogi gminnej nr 112215 R Gwoźnica Górna - Poręby w km 2+400 - 3+380 w miejscowości Gwoźnica Górna
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.