To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-12
Dębno: ORGANIZACJA 4 BLOKÓW SZKOLENIOWYCH DLA PRACOWNIKÓW 11 JST W RAMACH PROJEKTU pn. Krok w przyszłość - od biurokratycznej irracjonalności do kompleksowego zarządzania jakością
Numer ogłoszenia: 135723 - 2011; data zamieszczenia: 12.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135167 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dębno, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7603001 do 4, faks 095 7602030.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORGANIZACJA 4 BLOKÓW SZKOLENIOWYCH DLA PRACOWNIKÓW 11 JST W RAMACH PROJEKTU pn. Krok w przyszłość - od biurokratycznej irracjonalności do kompleksowego zarządzania jakością.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A. Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie 4 bloków szkoleniowych (usługa szkoleniowa) dla pracowników 11 Jednostek Samorządu Terytorialnego (JST) w ramach projektu Krok w przyszłość - od biurokratycznej irracjonalności do kompleksowego zarządzania jakością współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Podziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej - zwanego dalej Projektem. W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje: a. Pozyskanie trenerów, b. Przeprowadzenie szkoleń, c. Dostarczenie cateringu, d. Opracowanie i przekazanie materiałów szkoleniowych, e. Opracowanie i przeprowadzenie testów wiedzy, f. Opracowanie i wydanie certyfikatów ukończenia szkoleń, g. Sporządzanie wymaganej w siwz dokumentacji szkoleń. Zamówienie zostało podzielone na następujące części: 1. Blok szkoleń z zakresu obsługi klientów 2. Blok szkoleń z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi 3. Blok szkoleń z zakresu zarządzania przez projekty 4. Blok szkoleń z zakresu budżetu zadaniowego Tematyka szkoleń dla poszczególnych części: CZĘŚĆ 1. Blok szkoleń z zakresu obsługi klientów 1) Szkolenie pn. Komunikacja z klientem (2 dni szkoleniowe, max. 120 uczestników, 8 grup szkoleniowych) 2) Szkolenie pn. Sytuacje trudne w obsłudze klienta - strategie skutecznego działania (1 dzień szkoleniowy, max. 90 uczestników, 7 grup szkoleniowych) 3) Szkolenie pn. Rozumienie potrzeb i zachowań klienta (1 dzień szkoleniowy, max. 75 uczestników, 5 grup szkoleniowych) 4) Szkolenie pn. Jak postępować ze skargami i wnioskami (2 dni szkoleniowe, max. 90 uczestników, 7 grup szkoleniowych) 5) Warsztaty pn. Styl urzędniczy - formułowanie pism (1 dzień szkoleniowy, max. 110 uczestników, 8 grup szkoleniowych) 6) Szkolenie pn. Kryteria poprawności językowej pism urzędniczych (2 dni szkoleniowe, max. 95 uczestników, 7 grup szkoleniowych) CZĘŚĆ 2. Blok szkoleń z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi 1) Szkolenie pn. Zarządzanie zasobami ludzkimi z psychologicznego punktu widzenia (1 dzień szkoleniowy, max. 70 uczestników, 5 grup szkoleniowych) 2) Szkolenie pn.Rekrutacja i selekcja pracowników (1 dzień szkoleniowy, max. 60 uczestników, 4 grupy szkoleniowe) 3) Szkolenie pn. Motywowanie pracowników (1 dzień szkoleniowy, max. 65 uczestników, 4 grupy szkoleniowe) 4) Szkolenie pn. Ocenianie pracowników (1 dzień szkoleniowy, max. 65 uczestników, 4 grupy szkoleniowe) 5) Warsztaty pn. Proces zarządzania zasobami ludzkimi w praktyce (1 dzień szkoleniowy, max. 65 uczestników, 4 grupy szkoleniowe) CZĘŚĆ 3. Blok szkoleń z zakresu zarządzania przez projekty 1) Szkolenie pn. Metodyka Project Management (4 dni szkoleniowe, max. 50 uczestników, 4 grupy szkoleniowe) 2) Szkolenie pn. Aspekty finansowe projektu (2 dni szkoleniowe, max. 55 uczestników, 4 grupy szkoleniowe) 3) Szkolenie pn. Komunikacja i praca zespołowa w projekcie (1 dzień szkoleniowy, max. 50 uczestników, 4 grupy szkoleniowe) 4) Szkolenie pn. Zarządzanie ryzykiem w projekcie (2 dni szkoleniowe, max. 55 uczestników, 4 grupy szkoleniowe) 5) Szkolenie pn. Prawne aspekty umów (1 dzień szkoleniowy, max. 55 uczestników, 4 grupy szkoleniowe) CZĘŚĆ 4. Blok szkoleń z zakresu budżetu zadaniowego 1) Szkolenie pn. Budżet zadaniowy - podstawowe pojęcia (1 dzień szkoleniowy, max. 75 uczestników, 5 grup szkoleniowych) 2) Szkolenie pn. Mierniki wykonania zadań i stopnia realizacji (1 dzień szkoleniowy, max. 75 uczestników, 5 grup szkoleniowych) 3) Szkolenie pn. Wdrożenie budżetu zadaniowego (1 dzień szkoleniowy, max. 75 uczestników, 5 grup szkoleniowych) 4) Szkolenie pn. Zamknięcie ksiąg rachunkowych jst i jej jednostek organizacyjnych (1 dzień szkoleniowy, max. 75 uczestników, 5 grup szkoleniowych) 5) Szkolenie pn. Budżet zadaniowy a planowanie wieloletnie (1 dzień szkoleniowy, max. 75 uczestników, 5 grup szkoleniowych) 6) Warsztaty pn. Wybrane zagadnienia praktyczne (1 dzień szkoleniowy, max. 75 uczestników, 5 grup szkoleniowych).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Krok w przyszłość - od biurokratycznej irracjonalności do kompleksowego zarządzania jakością współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Podziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: BLOK SZKOLEŃ Z ZAKRESU ZARZĄDZANIA PRZEZ PROJEKTY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Rozwiązań Menedżerskich S.A., al. Jana Pawła II 61B, 01-031 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 423923,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 159390,00
Oferta z najniższą ceną: 159390,00 / Oferta z najwyższą ceną: 159390,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: art. 67 ust.1 pkt 4 ustawy z dn. 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), Uzasadnienie faktyczne: w prowadzonych kolejno trzech postępowaniach w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty.
INNE PRZETARGI Z DĘBNA
- " Dostawa używanej śmieciarki dwukomorowej do wywozu odpadów komunalnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Dębnie "
- "Dostawa używanego samochodu typu zamiatarka uliczna na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Dębnie"
więcej: przetargi w Dębnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PODN.ZP.321. przeprowadzenie szkolenia dla koordynatorów gmin z tworzenia kursów e-learningowych na platformie CMS Moodle
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 72 krótkookresowych pobytów dla rodziców zastępczych i naturalnych oraz dwóch całodobowych turnusów profilaktycznych 10-dniowych dla dzieci i młodzieży
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 6 osób bezrobotnych w zakresie "Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z modułem ECDL BASE B2" .
- Przeprowadzenie szkolenia dla kadry dydaktycznej PK pn. "GWO and safety training onshore & offshore" w ramach projektu nr FERS.01.05-IP.08-0014/23
- Organizacja i przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku - edycja I
- Usługa szkoleniowa pt. "ABC Przedsiębiorczości" dla uczestników projektu "Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18 - 29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.