eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morąg › Modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej w Morągu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-27

Morąg: Modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej w Morągu
Numer ogłoszenia: 135532 - 2012; data zamieszczenia: 27.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 99584 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Biblioteka Publiczna im. K. I. Gałczyński w Morągu, ul. Ogrodowa 16, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 757 43 76, faks 0-89 757 43 76.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej w Morągu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Morągu obejmująca swoim zakresem n/w roboty: remont dachu wraz z instalacją odgromową, montaż instalacji solarnej, roboty budowlane i instalacyjne na korytarzach, w łazienkach i częściach socjalnych I i II piętra, wbudowanie windy wraz z inst. elektryczną, montaż klimatyzacji, remont Gabinetu Instrukcyjno-Metodycznego, remont Wypożyczalni dla Dorosłych i Remont Oddziału dla Dzieci. Parter i piętro - roboty budowlane i instalacyjne Ogólny zakres robót: - Demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej - Demontaż istniejących przyborów sanitarnych, - Likwidacja niektórych ścian działowych, - Poszerzenie otworów drzwiowych, wstawienie nadproży, - Skucie uszkodzonych i słabych tynków na wewnętrznych powierzchniach ścian, a w miejscach zawilgoconych dodatkowo wydłutowanie uszkodzonych spoin i ich uzupełnienie, - Skucie istniejącej glazury, - Zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich, - Wyrównanie posadzek i ścian, - Położenie gresu IV klasy ścieralności o wym. 50x50cm (w przedmiarach i opisie w projekcie błędnie przyjęto 30x30cm) na posadzkach i glazury I gatunku na ścianach o wym. 25x40cm (w przedmiarach i opisie w projekcie błędnie przyjęto 20x20cm) , - Obniżenie pomieszczeń piętra z zastosowaniem podwieszanego sufitu, - Wyrównanie i wygładzenie i ścian, - Malowanie ścian farbami akrylowymi, - Wybudowanie ścianek działowych w systemie szkieletowym karton gips z zastosowaniem płyt g-k gr. 12,5 mm, - Zamontowanie stolarki drzwiowej wewnętrznej aluminiowej i drewnianej, - Zamontowanie nowych przyborów sanitarnych, - Wyrównanie sufitu i podciągu na piętrze podwieszając go do wysokości 3 m nad poziomem posadzki. - Podkucie lub całkowite skucie uszkodzonych posadzek, - Wyrównanie istniejących podłóg warstwą wyrównawczą i masą samopoziomującą, - Położenie wykończenia podłóg, - Wykonanie cokolików zabezpieczających, - W pomieszczeniach sanitarnych oraz na korytarzach położenie gresu antypoślizgowego IV klasy ścieralności o wym. 50x50cm (w przedmiarach i opisie w projekcie błędnie przyjęto 30x30cm), - Montaż drzwi wewnętrznych aluminiowych przeszklonych oddzielających hol od korytarza na parterze i piętrze, - Zamontowanie drzwi wewnętrznych drewnianych, płytowych z zamkiem z wkładką patentową w pomieszczeniach sanitarnych. - Uzupełnienie ewentualnych ubytków tynków oraz wymiana słabych, - Wykończenie tynków szpachlą gipsową, - W częściach zawilgoconych prace prowadzić dopiero po całkowitym wyschnięciu murów, - W pomieszczeniach sanitarnych ułożyć na ścianach na zaprawie klejowej płytki ceramiczne glazurowane gatunek I o wym. 25x40cm do wysokości 200 cm. Wymagana aktualna Aprobata Techniczna ITB oraz atest PZH. - Malowanie ścian w korytarzach na parterze i piętrze farbami strukturalnymi tzw. tapety natryskowe (należy pokryć je dodatkowo bezbarwnym lakierem akrylowym LATEX) zamiast farbami akrylowymi przyjętymi w projekcie i malowanie sufitów farbami akrylowymi ( 2 - krotnie, po uprzednim zagruntowaniu) - Malowanie farbami akrylowymi zmywalnymi (minimum 4000 cykli szorowań) ścian w pomieszczeniach przeznaczonych lub dopuszczających pobyt dzieci do wysokości 150 cm. - Każdą z wyremontowanych łazienek należy w ramach oferowanej ceny wyposażyć w standardowe akcesoria ze stali nierdzewnej tj. pojemnik: na papier, na ręczniki papierowe, na mydło oraz kosz na śmieci. Całą instalację zimnej wody na poziomie parteru i piętra należy zdemontować z wyjątkiem pionów wodociągowych. Projektuje się całkowicie nową instalację zimnej wody - przebieg rurociągów przedstawiają rysunki w projekcie. Rurociągi instalacji zimnej wykonać należy z rur stalowych ocynkowanych. Przewody zimnej wody prowadzić należy na parterze na wysokości około 2,2 m, na piętrze na wysokości 0,8 m nad poziomem posadzki w bruzdach ścian, podejścia również umieścić należy w bruzdach. Podgrzewacz wraz z całą instalacją ciepłej wody na poziomie parteru i piętra należy zdemontować. Projektuje się całkowicie nową instalację ciepłej wody - przebieg rurociągów przedstawiają rysunki w projekcie. Instalację ciepłej wody wykonać należy z rur stalowych podwójnie ocynkowanych. Zadaniem instalacji będzie doprowadzenie ciepłej wody do armatury czerpalnej. Przygotowanie ciepłej wody dla części socjalnej na parterze piętrze odbywać się będzie za pośrednictwem solarnego zasobnika c.w.u. zasilanego przez baterię kolektorów słonecznych. Podgrzew c.w.u. odbywać się będzie poprzez projektowaną instalację solarną. Przy każdej umywalce należy zamontować standardowy przepływowy podgrzewacz c.w.u. o minimalnej mocy znamionowej (z czujnikiem temperatury wody wylotowej) w celu ewentualnego dogrzania wody- w sumie 6 sztuk. Projektuje się demontaż istniejących pionów kanalizacyjnych oraz budowę nowych zachowując ten sam przebieg. Piony wykonać z rur PCV dn 110 mm i wyprowadzić ponad dach zakańczając wywietrzaniem dachowym. Ze względu na założenia adaptacji części socjalnej projektuje się dodatkowy pion kanalizacyjny nr 3, który należy prowadzić w bruździe ścianie. Projektowany pion nr 3 należy włączyć do pionu nr 2 prowadząc poziom pod stropem piwnicy ze spadkiem w kierunku pionu. Przewody ponad posadzką łączyć metodą wciskową. Na pionach w ich dolnej części w pomieszczeniach przyziemia tak jak to pokazano na rysunkach projektu montować należy czyszczaki (rewizje) w celu ewentualnego udrożnienia przewodów w razie zapchania. Piony zakończyć należy ponad dachem rurą wywiewną PCV dn 110 mm. Jako dodatkowe zabezpieczenie i zwiększenie efektywności odprowadzenia ścieków i napowietrzenia projektowanej instalacji za syfonami umywalkowymi należy zamontować zawory napowietrzające. Bruzdy oraz rurociągi kanalizacji sanitarnej należy zabudować płytą g-k wodoodporną w razie konieczności na ruszcie metalowym). Włączenia nowych pionów do istniejącej instalacji żeliwnej wykonać za pomocą kształtki adaptacyjnej 100/110 mm. W pomieszczeniu wyznaczonym przez Zamawiającego należy zainstalować dodatkowo zmywarkę ze zlewozmywakiem (sprzęt zostanie zakupiony przez MBP), tj. wykonać doprowadzenie i odprowadzenie wody. Instalacja solarna Projektuje się cztery kolektory solarne ustawione kątowo ( 45o ) i połączone równolegle na dachu biblioteki miejskiej ukierunkowane w kierunku południowym. Ze względu na wagę własną zestawu kolektorów solarnych wynoszącą około 200 kg, mały kąt nachylenia dachu oraz ukierunkowanie kalenicy ( PN-Pd) należy przewidzieć odpowiednią konstrukcję nośną. Izolacja termiczna przewodów musi być wytrzymała na stałą temperaturę w zakresie od - 30oC do 165oC ponadto w obrębie dachu musi być odporna na promieniowanie ultrafioletowe i warunki atmosferyczne. Izolacje termiczne przewodów rurowych wykonać możliwie bez mostków termicznych, a jej grubość równa lub większa średnicy rury. Dodatkowo w obrębie dachu izolację należy zabezpieczyć przed uszkodzeniami mechanicznymi, pokarmem dla ptaków i wpływem promieni UV - zabezpieczenie wykonać z blachy aluminiowej uszczelnionej silikonem. Rurociągi technologiczne wykonać z rur stalowych podwójnie ocynkowanych łączonych na gwint uszczelnienie z konopi lub z rur miedzianych łączonych beztopnikowym lutem twardym L-Ag2P lub L-CuP6. Instalacja elektryczna- winda Ogólny zakres prac: - wykonanie instalacji siłowej celem zasilania w energię elektryczną windy dla niepełnosprawnych - wykonanie instalacji oświetlenia szybu windy - wykonanie instalacji ochrony od porażeń - wykonanie instalacji ochrony od przepięć atmosferycznych i łączeniowych Instalacja elektryczna, komputerowa i monitoring Ogólny zakres prac: - wykonanie instalacji oświetleniowej - wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych - wykonanie instalacji sieci komputerowej - wykonanie instalacji monitoringu oddziału dla dzieci i hallu - wykonanie instalacji ochrony od porażeń - wykonanie instalacji ochrony od przepięć atmosferycznych i łączeniowych W Oddziale dla Dzieci rodzaje lamp oświetleniowych (w razie niezgodności z projektem elektrycznym) przyjąć wg aranżacji Pani architekt-skanowany projekt architektoniczny. W łazienkach należy poprowadzić dodatkowo przewody elektryczne do kanałów wentylacyjnych celem montażu wentylatorów osiowych ściennych łazienkowych w wersji standardowej (ująć dodatkowo w wycenie) np. Danfoss E-style lub innych o parametrach równoważnych o wydajności do 95 m3/h (powiązać włączenie wentylatora z włączeniem światła w łazience). W wycenie należy ująć także poprowadzenie przewodu elektrycznego na poddasze (ok. 50mb przewodu) i montaż pięciu punktów oświetleniowych (oprawy te same jak w Oddziale dla Dzieci- zastosować osprzęt szczelny). Winda Ogólny zakres robót: - Rozbiórka istniejącego szybu windy towarowej, - Powiększenie istniejącego otworu w posadzce parteru, - Wykonanie wykopu pod stopę fundamentową, - Budowę stopy fundamentowej pod planowaną windę, - Budowę słupów nośnych i podciągów stropu nad parterem, - Wykucie otworu w stropie nad parterem, - Ewentualne wykonanie otworu drzwiowego w ścianie z k-g na poziomie piętra ( w zależności od opcji windy ), - Montaż konstrukcji windy wraz z całym urządzeniem dźwigowym, - Wykończenie ścian, posadzek i doprowadzenie całości do stanu sprzed remontu, Klimatyzacja W wycenie oferty należy uwzględnić trzy urządzenia invertorowe o mocy chłodniczej 8kW każde, firmy Panasonic RE24JKX lub równoważny o parametrach nie gorszych jak wymieniony wyżej montowane w ścianach budynku (w projekcie elektrycznym błędnie przyjęto lokalizację jako dach). Roboty obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie instalacji klimatyzacji w Oddziale dla Dzieci oraz w pomieszczeniu serwerowni budynku Biblioteki Publicznej w Morągu wraz z niezbędnymi urządzeniami infrastruktury technicznej: a) Wykonanie przebić przez przegrody budowlane b) Montaż jednostek zewnętrznych c) Montaż jednostek wewnętrznych systemu d) Montaż instalacji chłodniczej e) Wypełnienie instalacji czynnikiem chłodniczym f) Wykonanie połączeń elektrycznych jednostki zewnętrznej z jednostkami wewnętrznymi. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. UWAGA! Wykonawca w ramach ceny ofertowej zleci dla architekta usługę polegającą na doborze kolorów kolorystki podłóg oraz ścian korytarzy, łazienek, wypożyczalni dla dorosłych i Gabinetu Instrukcyjno-Metodycznego oraz uwzględni koszt konsultacji z producentem urządzeń solarnych oraz konstruktorem budowlanym celem opracowania dokumentacji i wykonania odpowiedniej konstrukcji nośnej dla baterii solarnych. W Oddziale dla Dzieci nie należy uwzględniać w swojej wycenie dostaw mebli (opisanych w projekcie architektonicznym), które będą przedmiotem odrębnego postępowania przetargowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum: Przedsiębiorstwo Budowlane "WITKA" Sp. z o.o., ul. Kołobrzeska 50H, 10-434 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
  • Przedsiębiorstwo Budowlane WITKA Krzysztof Krawczyk, ul. Kołobrzeska 50H, 10-434 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 640542,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 784740,00

  • Oferta z najniższą ceną: 784740,00 / Oferta z najwyższą ceną: 971311,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.