eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gronowo Elbląskie › Dostawa urządzenia do pomiaru prędkości i samoczynnego rejestrowania pojazdów przekraczających dopuszczalną prędkość w ruchu drogowym oraz oprogramowania.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2011-05-12

Gronowo Elbląskie: Dostawa urządzenia do pomiaru prędkości i samoczynnego rejestrowania pojazdów przekraczających dopuszczalną prędkość w ruchu drogowym oraz oprogramowania.
Numer ogłoszenia: 135461 - 2011; data zamieszczenia: 12.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gronowo Elbląskie , ul. Łączności 3, 82-335 Gronowo Elbląskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2315623, faks 055 2315623.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzenia do pomiaru prędkości i samoczynnego rejestrowania pojazdów przekraczających dopuszczalną prędkość w ruchu drogowym oraz oprogramowania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego urządzenia przeznaczonego do pomiaru prędkości i samoczynnego rejestrowania pojazdów przekraczających dopuszczalną prędkość w ruchu drogowym (fotoradaru przystosowanego do pomiarów ze statywu w dowolnym miejscu przy drodze, przewoźny, łatwy w załadunku i rozładunku przez jednego strażnika) oraz oprogramowania komputerowego niezbędnego do pełnego wykorzystania wszystkich jego funkcji. 2. Minimalne wymagania techniczne dla fotoradaru, czyli urządzenia samoczynnie ujawniającego i rejestrującego (w postaci zdjęć cyfrowych) naruszenia przepisów ruchu drogowego przez kierujących pojazdami: 1) przystosowanie do prowadzenia pomiarów z pobocza drogi; 2) posiadające możliwość ustawienia prędkości progowej w zakresie od 30 do 240 km/h, z zakresem działki elementarnej 1 km/h, ma posiadać funkcję zapisu dozwolonej prędkości progowej i prędkości stwierdzonej; 3) przystosowane do pomiaru prędkości i rejestracji pojazdów do dwóch pasów ruchu z dokładnym wizerunkiem twarzy kierującego; 4) posiadające możliwość zdalnego sterowania z odległości nie mniejszej niż 100 m za pomocą przewodu lub poprzez system Wi-Fi do 300 m; 5) po przekroczeniu przez pojazd prędkości progowej, rejestruje w pamięci wykonany pomiar oraz zdarzenie drogowe z możliwością odtworzenia na miejscu lub w dowolnym innym czasie bez konieczności zatrzymania pracy urządzenia; 6) wykonywać jednoczesny pomiar prędkości i rejestracji zdarzeń drogowych pojazdów zbliżających się i oddalających względem urządzenia, 7) ma odróżniać i rejestrować prędkość pojazdów oraz zdarzeń drogowych pojazdów osobowych i ciężarowych; 8) wykonywać identyfikację w dokumentacji pomiarowej: nr zdjęcia, nr urządzenia, którym wykonano pomiar, zmierzoną prędkość, obowiązujące ograniczenie prędkości, datę i godzinę pomiaru prędkości z dokładnością do 1 sekundy, adres pomiaru, kierunek pomiaru; 9) ma posiadać funkcję przenoszenia zawartości pamięci urządzenia do komputera i posiadać kompatybilny program komunikacyjny do importu zawartości pomięci do innych programów analitycznych, celem obróbki danych i wydruku zdjęć 10) przystosowane do pracy przez cała dobę, w temperaturach zewnętrznych min. - 10oC do +60oC, oraz w różnych warunkach atmosferycznych; 11) czas pracy urządzenia i lampy błyskowej bez możliwości jej przegrzania, z wykorzystaniem własnego zasilania przez minimum 8 godzin; 12) brak możliwości usunięcia zarejestrowanego zdjęcia przez obsługę; 13) zabezpieczenie urządzenia przed obsługą i dostępem do zarejestrowanych informacji przez osoby niepowołane; 14) wyposażone w akumulatory żelowe oraz urządzenia do ładowania akumulatorów; 15) ma posiadać funkcję rejestracji czytelnego zdjęcia w całym zakresie mierzonych prędkości z możliwością wyeksponowania dowolnego fragmentu zdjęcia i ustawienia jasności, ostrości oraz kontrastu; 16) wyposażony w system pamięci pozwalający na zarejestrowanie min. 30 000 zdarzeń drogowych; 17) minimum 98 % wykonanych zdjęć musi nadawać się do dalszej obróbki dla wytworzenia dokumentacji mandatowo-procesowej; 18) aparat cyfrowy - pracujący w technice cyfrowej z podaniem nazwy i typu( zapis obrazu kolorowy) z rozdzielczością nie mniejszą niż 10 mln pikseli; 19) prezentowane na zdjęciu oraz na wydruku zdjęcia informacji identyfikujących wykonany pomiar, 3.Wymagania dotyczące oprogramowania: 1) Program do obróbki zarejestrowanego materiału zdjęciowego, archiwizowania oraz emisji kompletnej dokumentacji mandatowej z licencją na cztery stanowiska komputerowe wraz z instalacją na wskazane przez Zamawiającego stanowiska komputerowe, 2) Program powinien posiadać następujące cechy funkcjonalne: a) indeksowanie wpisów do bazy danych zapewniające wyróżnienie zdarzeń odczytanych, oczekujących na ujawnienie, będących przedmiotem postępowania w sprawie o wykroczenie oraz spraw zakończonych oraz ich wizualizację w postaci widoków, b) możliwość wyszukiwania wykroczeń według zadanych kryteriów: daty i czasu wykroczenia, daty ujawnienia wykroczenia, prędkości, numeru zdjęcia numeru rejestracyjnego pojazdu, nazwiska sprawcy, rodzaju wykroczeń, nadanej sygnatury, c) możliwość wyeksponowania dowolnego fragmentu zdjęcia(np.: twarzy, numeru rejestracyjnego) zapewniające identyfikację sprawcy wykroczenia oraz numer rejestracyjny pojazdu, oraz możliwość maskowania twarzy innych osób. d) posiadać funkcje graficzne umożliwiające poprawę jakości zdjęć(np.: ustawienia ostrości, jasności, kontrastu), e) możliwość prowadzenia rejestru pracy fotoradaru, f) wydruk dokumentacji składającej się z dwustronnego wezwania zawierającego zdjęcie, świadectwo legalizacji, oświadczenia, kopert C5 i C6, zwrotnego potwierdzenia odbioru, powiadomień, karty MRD5, mandatów karnych, karty informacyjnej, ponaglenia, wezwanie do zapłaty mandatu, g) rejestrować wysłaną korespondencję i sporządzać wydruk pocztowej książki nadawczej, h) rejestrować przebieg i sposób zakończenia czynności wyjaśniających, i) drukować zestawienia za okres zdefiniowany przez użytkownika, zawierające dane o sposobie zakończenia czynności wyjaśniających i ich ilości, j) drukować dzienny raport z wykonanych czynności, k) generować raport o zdjęciach i nagraniach, które nie stanowią materiału dowodowego zezwalającego na podjęcie czynności wyjaśniających - zgodnie z Rozporządzeniem MSWiA w sprawie wykonania niektórych czynności przez strażników gminnych i usuwać na żądanie użytkownika wyszczególnione zapisy z bazy danych wraz z odpowiadającymi im plikami utworzonymi prze fotoradar, l) zapewnienie definiowanie poziomu uprawnień poszczególnych użytkowników, ł) zapewnić kompatybilność z wymianą danych z Centralną Ewidencją Pojazdów i Kierowców, w standardzie XML, m) zapewnić bezpieczeństwo zgromadzonych danych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. 4.Warunki gwarancji dotyczące sprzętu i oprogramowania: 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia, co najmniej na okres 24 miesięcy od dnia dostawy i oddania do użytku. Warunki gwarancji zostaną określone w karcie gwarancyjnej. 2) Wykonawca zobowiąże się w ramach serwisu gwarancyjnego do usuwania wszelkich usterek i wad na własny koszt w czasie nie dłuższym niż 7 dni, licząc od dnia zgłoszenia usterki lub wady oraz zapewnić bezpłatny transport urządzenia do punktu serwisowego. 3) W przypadku gdy naprawa przekraczać będzie 7 dni Wykonawca zapewni urządzenie zastępcze o tych samych parametrach technicznych, 4) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia serwisu pogwarancyjnego oraz zapewnić dostępność części zamiennych do przedmiotu zamówienia przez okres 6 lat od daty upływu gwarancji. Koszt dostawy sprzętu do naprawy Zamawiający pokrywa tylko do punktu serwisowego znajdującego się na terytorium RP. 5.Wymagane warunki dodatkowe stawiane Wykonawcy: 1) Dokumentacja urządzenia, instrukcja obsługi, oprogramowanie, wydruki, menu obsługi muszą być w języku polskim. 2) Wykonawca złoży wraz z ofertą szczegółowy opis techniczny oferowanego urządzenia i oprogramowania. Dokumenty, pod rygorem odrzucenia oferty, mają być złożone w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski. 3) Urządzenie musi posiadać Decyzję Prezesa Głównego Urzędu Miar w sprawie zatwierdzenia typu radarowego urządzenia do pomiaru prędkości- dokument należy złożyć wraz z ofertą, 4) Urządzenie musi posiadać orzeczenie o spełnieniu wymagań w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska, wydane przez uprawnione Laboratorium Ochrony Radarowej - dokument należy złożyć wraz z ofertą, 5) Urządzenie musi posiadać aktualne Świadectwo Legalizacji Urzędu Miar - dokument będzie wymagany przed podpisaniem umowy, 6) Urządzenie musi być kompletne i realizować funkcje pomiaru prędkości i rejestracji wykroczeń bez konieczności zakupu jakichkolwiek innych dodatkowych akcesoriów eksploatacyjnych. 7) Wykonawca zobowiąże się do przeszkolenia w terminie 7 dni od daty dostawy, osób wskazanych przez Zamawiającego do stopnia bezbłędnego, praktycznego opanowania umiejętności obsługi sprzętu i oprogramowania. Szkolenie przeprowadzi przedstawiciel Wykonawcy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 8) W celu zweryfikowania i potwierdzenia przez Zamawiającego jakości dostarczonych zdjęć, każdy Wykonawca może być zobowiązany, po terminie składania ofert, do wykonania w obecności przedstawiciela Zamawiającego zdjęć fotoradarem stanowiącym przedmiot zamówienia na terenie Gminy Gronowo Elbląskie, we wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji. Do przeprowadzenia testów Zamawiający może wezwać Wykonawców, których oferty spełniają wymagania formalne i techniczne określone w SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.11.50.00 - Aparatura radarowa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy przedłożą wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie.Minimum trzy dostawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołaczonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    - Decyzje Prezesa Głównego Urzedu Miar w sprawie zatwierdzenia typu radarowego urządzenia do pomiaru prędkości, - Orzeczenie o spełnieniu wymagań w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska, wydane przez uprawnione Laboratorium ochrony Radiowej, - szczegółowy opis techniczny oferowanego urządzenia i oprogramowania. Dokumenty mają być złożone w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołaczonych do oferty.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz oferty, -wykaz podwykonawców, - zaakceptowany projekt umowy, - pełnomocnictwo o ile ofertę składa pełnomocnik.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.warmia.mazury.pl/gronowo_elblaskie_gmina_wiejska/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Można pobrać ze strony: bip.warmia.mazury.pl/gronowo_elblaskie_gmina_wiejska/.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy składać w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Gronowo Elbląskie 82-335, ul. Łączności 3, pokój nr 11, w godz. 7:30- 15:00 osobiście lub na adres jak wyżej..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.