eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Przebudowa mostu na rzece Czarny Rów I a łącznie z przebudową drogi dojazdowej w m. Niedźwiady.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-06

Jarocin: Przebudowa mostu na rzece Czarny Rów I a łącznie z przebudową drogi dojazdowej w m. Niedźwiady.
Numer ogłoszenia: 135416 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Zaciszna 1, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 5052949, faks 062 5052949.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa mostu na rzece Czarny Rów I a łącznie z przebudową drogi dojazdowej w m. Niedźwiady..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa mostu na rzece Czarny Rów I a łącznie z przebudową drogi dojazdowej w m. Niedźwiady..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.22.11.10 - Roboty budowlane w zakresie mostów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 15.000,00 zł. słownie : piętnaścietysięcyzłotych 00/100 gr. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium można wnieść w jednej z następujących form : 1) W pieniądzu - wpłacone na rachunek bankowy Z.D.P. JAROCIN PKO BP ODDZIAŁ w JAROCINIE NR KONTA : 82 1020 2212 0000 5902 0120 8966 PROSZĘ PAMIĘTAĆ O WPISANIU NA POLECENIU PRZELEWU TYTUŁU WPŁATY. 2.1) poręczeniach bankowych, 2.2) gwarancjach bankowych, 2.3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.4) w poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 nr 42, poz. 275. ).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Oferta musi obejmować całości zamówienia. Porozumiewanie się oraz przekazywanie oświadczeń i dokumentów pomiędzy zamawiającym a wykonawcami odbywać się będzie wyłącznie drogą listowną lub poprzez kontakt bezpośredni. Na przedmiotową robotę zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia zamówienia uzupełniającego. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów i nie przewiduje aukcji elektronicznej. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Nie dopuszcza się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta przetargowa powinna zawierać następujące dokumenty : 1) Wypełniony formularz ofertowy ( wg załączonego druku ). 2) Polisę ubezpieczeniową a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności której zakres pokrywa się z zakresem robót objętych niniejszym zamówieniem na wartość nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł PLN ( dopuszcza się odpis lub ksero z potwierdzeniem zgodności z oryginałem dokumentu ). 3) Oświadczenie dotyczące spełnienia wymogów wynikających z art. 22 oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie musi być złożone przez każdy z podmiotów występujących wspólnie ) na podstawie przepisów art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych / - zał. nr 1 do oferty / oraz złożenie następujących dokumentów : a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę osobno. b) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - P.Z.P, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę. c) Aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie względnie rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie-zaświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. d) Aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne względnie zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę, f) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.3 a-d , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub posiada zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: a ) Wykazu co najmniej 2 wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom objętym niniejszym zamówieniem z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wartość każdej z tych robót budowlanych nie może być mniejsza niż 500.000,00 zł. brutto. Do wykazu (wg załącznika nr 2 do oferty) należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie roboty budowlane zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek uważa się za spełniony jeżeli wartość każdej z robót budowlanych wynosi łącznie co najmniej 500.000,00 zł., z zastrzeżeniem, że co najmniej jeden z podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonał 2 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł. b) Wykazu osób, które będą wykonywały zamówienie lub będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia w następujących specjalnościach: - kierownik robót drogowych lub inny przedstawiciel pionu kierowniczego zaangażowanego w/w w przedsięwzięcie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu /załącznik nr 3 do oferty/ należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek Wykonawcy mogą spełnić łącznie. 5) Ponadto dokumentami niezbędnymi do przeprowadzenia postępowania, które muszą złożyć podmioty występujące wspólnie w niniejszym postępowaniu są : a.) Umowa konsorcjum regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie zawierająca co najmniej : - oznaczenie stron umowy, - określenie celu gospodarczego powstania podmiotu występującego wspólnie , który musi obejmować całość przedmiotu zamówienia, - czas obowiązywania umowy , który nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia , z zastrzeżeniem, że podmiot występujący wspólnie musi być powołany najpóźniej w dniu upływu terminu składania ofert, -sposób reprezentacji podmiotu występującego wspólnie musi być potwierdzony załączonym do umowy pełnomocnictwem , o którym mowa poniżej, -oświadczenie o zobowiązaniu się do realizacji niniejszego zamówienia w przypadku wyboru oferty podmiotu występującego wspólnie, -oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności wobec zamawiającego podmiotów wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie, obejmującej okres realizacji niniejszego zamówienia oraz okresy udzielonych przez podmioty wchodzące w skład podmiotu występującego wspólnie gwarancji i rękojmi, - oświadczenie o dokonywaniu zmian w umowie regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie tylko za zgodą zamawiającego. b) Pełnomocnictwo udzielone jednemu z podmiotów wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie o udzielenie zamówienia do reprezentacji w niniejszym postępowaniu, podpisania oferty i umowy oraz składania innych oświadczeń w toku postępowania i po jego zakończeniu, udzielonego przez wszystkich uprawnionych przedstawicieli podmiotów wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie. c) Wykaz prac realizowanych w niniejszym postępowaniu przez członków konsorcjum na załączniku nr 4 do oferty. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą (za zgodność z oryginałem ) i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału dokumentu każdorazowo, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 6) Dowód wniesienia wadium - powinien zostać dołączony do składanej oferty. 7) Wypełniony kosztorys..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/jarocinp.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Jarocinie ul. Zaciszna 1 63-200 JAROCIN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Jarocinie ul. Zaciszna 1 63-200 JAROCIN - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.