eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzegom › Ograniczenie zużycia energii i emisji CO2 poprzez podniesienie sprawności kotłowni miejskiej w Strzegomiu z wykorzystaniem nowoczesnych energetycznych technologii hybrydowych w procedurzezaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2015-09-14

Strzegom: Ograniczenie zużycia energii i emisji CO2 poprzez podniesienie sprawności kotłowni miejskiej w Strzegomiu z wykorzystaniem nowoczesnych energetycznych technologii hybrydowych w procedurze: zaprojektuj i wybuduj
Numer ogłoszenia: 135219 - 2015; data zamieszczenia: 14.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych w Strzegomiu Sp. z o.o. , Aleja Wojska Polskiego 75, 58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie, tel. 74 8551052, faks 74 8551052.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zuk.strzegom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ograniczenie zużycia energii i emisji CO2 poprzez podniesienie sprawności kotłowni miejskiej w Strzegomiu z wykorzystaniem nowoczesnych energetycznych technologii hybrydowych w procedurze: zaprojektuj i wybuduj.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja ciepłowni w Strzegomiu poprzez: 1) wymianę kotłów na nowoczesne wysokosprawne wyposażone w ekonomizery, 2) wymianę pomp w kotłowni na nowe energooszczędne wyposażone w falowniki 3) zastosowanie nowej instalacji odpylania spalin wyposażonej w odpylacze cyklonowo-workowe i wentylatory spalin wyposażone w falowniki, 4) remont budynku kotłowni w niezbędnym zakresie określonym w PFU 5) wymianę istniejącego komina fi 800 na nowy izolowany termicznie 6) budowę instalacji wyposażonych w układ kogeneracyjny 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności opracowanie dokumentacji projektowej: PROJEKTÓW BUDOWLANYCH I WYKONAWCZYCH ORAZ POWYKONAWCZYCH wraz z kompletem uzgodnień i pozwoleń oraz budowę, w oparciu o wykonaną dokumentację WYKONANIE MODERNIZACJI KOTŁOWNI WRAZ Z WYKONANIEM INSTALACJI ODPYLANIA I BUDOWĘ NOWEGO KOMINA W MIEJSCU STAREGO USZKODZONEGO Z UWZGLĘDNIENIEM PODSTAWOWYCH ELEMENTOW UJĘTYCH W PFU ORAZ BUDOWĘ UKŁADU KOGENERACYJNEGO O MOCY 400kW - tj.: 1) przebudowa budynku kotłowni w zakresie wzmocnienia konstrukcji, dostosowania do obowiązkowych przepisów p.poz, przebudowa części socjalnej wraz z wydzieleniem pomieszczenia sterowni, demontaż i montaż wraz z naprawą konstrukcji dachu nad hala kotłów 2) wymianę kotów na nowe o sprawności 82% wyposażone w ekonomizery i elementy napędzane silnikami elektrycznymi wyposażonymi w falowniki, 3) wymianę instalacji odpylania na nowa wyposażoną w odpylacze cyklononowo - workowo, wentylatory spalin wyposażone w falowniki sterowane w funkcji mocy kotła, 4) zastosowanie odpylaczy wstępnych usuwających ze spalin koksik i unoszony ze spalinami pył. 5) wymianę orurowania kotłowni wraz z armaturą odcinającą , zawrotną, pomiarową zaworami bezpieczeństwa oraz upustowymi, 6) wymianę pomp sieciowych, ładujących, stabilizujących oraz mieszających na nowe energooszczędne sterowane automatycznie. 7) wykonanie nowej instalacji spalin (czopuchów) od projektowanych odpylaczy do nowego komina 8) wykonanie nowej konstrukcji wsporczej pod odpylacze oraz czopuchy 9) wykonanie i montaż nowego komina fi 800 H=40m wolnostojącego wyposażonego w odciągi z lin stalowych izolowanego termicznie 100 mm wełną mineralną w płaszczu z blachy kwasoodpornej. 10) wykonanie całej instalacji elektrycznej, oświetleniowej, siłowej, połączeń wyrównawczych, instalacji odgromowej i dostosowanie do obowiązujących norm i przepisów. 11) wykonanie nowej instalacji wod- kan , co i wentylacji. 12) wymianę odżużlaczy 13) wymianę lei zasypowych. 14) naprawę taśmociągów nawęglania i odżużlania w niezbędnym zakresie 15) wykonanie nowej instalacji zmiękczania wody i remont instalacji odgazowywania wraz z montażem dodatkowych zbiorników wody uzdatnionej 16) montaż i włączenie do sieci technologicznej po stronie cieplnej, rozdzielni kotłowni po stronie elektrycznej agregatu kogeneracyjnego o mocy elektrycznej 400kW. 3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą w szczególności: 1) wykonanie niezbędnych inwentaryzacji i ekspertyz w tym geologicznych, 2) wykonanie branżowych projektów budowlanych i wykonawczych: 3) kotłowni opalanej miałem węglowym wraz z niezbędnymi instalacjami wewnętrznymi, częścią architektoniczną, konstrukcyjną, instalacyjną i elektryczną, 4) dróg i placów w niezbędnym zakresie, 5) wykonanie projektu AKPiA dla całości inwestycji, 6) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 7) wykonanie projektów niezbędnych sieci cieplnych i energetycznych, 8) budowa układu kogeneracyjnego wg dokumentacji 9) budowa komina wolnostojącego, stalowego, izolowanego termicznie, 10) budowa niezbędnych dróg i placów wraz z ogrodzeniem, 11) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (np. zorganizowanie placu budowy, biura, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach itp.), 12) pełnienie nadzoru nad pracami przez osoby uprawnione, 13) pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji (zasady i warunki pełnienia tego nadzoru określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji), 14) uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów wymaganych przepisami szczególnymi, niezbędnych do uzyskania zgody na użytkowanie i eksploatacje systemu, 15) wykonanie dokumentacji powykonawczej, 16) uruchomienie, wykonanie rozruchu i regulacji oraz przekazanie kotłowni, 17) wykonanie instrukcji obsługi i eksploatacji, 18) dokonanie przeszkolenia personelu użytkownika wybudowanych instalacji, 19) w okresie gwarancyjnym - przeglądy i usługi serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, jednak nie rzadziej niż 1 raz w roku. Wymagany czas reakcji na zgłoszoną awarię - 4 godzin od momentu zgłoszenia. Wykonawca będzie zobowiązany do podania formy zgłoszenia i potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia z podaniem osób odpowiedzialnych za potwierdzenie zgłoszenia, ich numerów telefonów, faksów i poczty elektronicznej (e-mail). Wykonawca musi mieć uprawnienia producenta do serwisowania zamontowanych urządzeń. 20) sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku, 21) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 4. Planowana inwestycja winna zostać zlokalizowana w miejscowości Strzegom, na działce: Nr 728, AM 4, obręb 1. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania, założenia i wytyczne (w tym aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia oraz właściwości funkcjonalno użytkowe) zawiera załączony do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzór umowy (załącznik nr 9 do SIWZ) oraz program funkcjonalno - użytkowy (załącznik nr 1 do SIWZ) dla zadania pn: Ograniczenie zużycia energii i emisji CO2 poprzez podniesienie sprawności kotłowni miejskiej w Strzegomiu z wykorzystaniem nowoczesnych energetycznych technologii hybrydowych (w procedurze: zaprojektuj i wybuduj) z zastrzeżeniem, że wszystkie ewentualnie wskazane z nazwy materiały (wyroby) należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów) nie gorszej jakości niż opisane. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wyrobu określonego przez Zamawiającego, spoczywa na Wykonawcy. 6. Dodatkowe informacje: 1) Konieczne jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, celem uzyskania informacji, które mogą być przydatne dla przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania przedmiotu zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 2) Wykonawca zapewni obsługę geotechniczną i geodezyjną łącznie z założeniem osnowy realizacyjnej, geodezyjnym wytyczeniem, geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą. Koszt ww. obsługi ponosi Wykonawca. 3) Wykonawca zobowiązany jest zorganizować teren budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót. Ze względu na możliwość występowania na terenie całego obiektu azbestu, Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do jego usuwania lub wskazać firmę uprawnioną do takich działań, z którą ma podpisaną stosowną umowę. 4) W przypadku, gdy w programie funkcjonalno - użytkowym zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. 5) Gdziekolwiek w dokumentacji powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów, o ile w specyfikacji nie postanowiono inaczej. W przypadku, gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez zamawiającego. Różnice pomiędzy powołanymi normami a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez wykonawcę i przedłożone zamawiającemu do zatwierdzenia. 6) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w taki sposób, aby nie wystąpiły uszkodzenia istniejących obiektów, w tym infrastruktury technicznej istniejącej (nadziemnej i podziemnej), zlokalizowanych na terenie budowy i nie podlegających przebudowie oraz zlokalizowanych poza terenem budowy. W przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury na własny koszt. Wykonawca uwzględnić musi fakt wykonywania prac w okresie grzewczym ( na ruchu). W przypadku przerwy w dostawie ciepła wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zastępczego źródła ciepła o mocy 750kW np. kotłownia kontenerowa węglowa lub olejowa. Dysponowanie taką kotłownią należy potwierdzić w ofercie. 7) W przypadku konieczności skorzystania z cudzej nieruchomości do wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych, Wykonawca obowiązany jest przed ich rozpoczęciem uzgodnić przewidywany sposób, zakres i terminy korzystania z sąsiedniej nieruchomości z jej właścicielem, a po zakończeniu robót wykonawca obowiązany jest naprawić szkody powstałe w wyniku korzystania z sąsiedniej nieruchomości. 8) Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu (pełnego uporządkowania) wraz z uporządkowaniem terenów przyległych. 9) Wykonawca w ofercie winien uwzględnić koszty wykonania wymaganych właściwymi przepisami prób, badań i pomiarów oraz koszty uzyskania od właściwych organów odpowiednich zaświadczeń. 10) Wszystkie materiały pochodzące z prowadzonych w ramach realizacji zadania robót, wymagające wywozu, nie nadające się do ponownego wykorzystania, pochodzące z robót rozbiórkowych, ziemnych, ewentualnej wycinki i karczowania drzew i krzewów, będą stanowiły własność Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest sukcesywnie zgodnie z postępem robót do ich przewiezienia i utylizacji na własny koszt. Koszt transportu, składowania i utylizacji należy uwzględnić przy sporządzaniu oferty. 11) Wykonawca zobowiązany jest zgłosić zamiar rozpoczęcia robót właściwym gestorom sieci, którzy dokonywali uzgodnień dokumentacji, pod których nadzorem mają być wykonywane roboty. Koszt nadzorów branżowych leży po stronie Wykonawcy. 12) Wykonawca w ofercie winien uwzględnić koszty odbioru urządzeń przez gestorów sieci. 13) Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody wyrządzone osobom i podmiotom trzecim, powstałe w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia. 14) Wykonawca nie może uwolnić się od odpowiedzialności z tytułu gwarancji i rękojmi za wady i usterki powstałe na skutek wad rozwiązań projektowych oraz za wady robót (obiektów) powstałe na skutek dostarczonej przez siebie dokumentacji projektowej..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.26.26.10 - Kominy przemysłowe 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.71.00 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych 45.31.74.00 - Instalowanie urządzeń filtrujących 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 42.16.40.00 - Układy pomocnicze do kotłów grzewczych 42.16.00.00 - Układy kotłów grzewczych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: (max. 3 % wartości zamówienia 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) 2.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku składając wadium należy wskazać w imieniu kogo i tytułem jakiego postępowania jest wnoszone. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5.Nie wniesienie wadium w terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp. 6.Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 63 1090 2343 0000 0001 2034 8788, z adnotacją (wadium). 7.Wadium wnoszone w innych niż pieniądz dopuszczonych formach - oryginał dokumentu winien zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert lub dołączony w formie oryginału do składanej oferty (również w przypadku dostarczenia wadium za pośrednictwem poczty). 8.Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający. Poręczenia lub gwarancje muszą zawierać w swojej treści zobowiązania gwaranta/poręczyciela do nieodwołalnej i bezwarunkowej, na każde pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 10.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13.W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli wniesiono odwołanie po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15.Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a)Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz: b)Wykonawca musi wykazać, że: wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu i wybudowaniu kotłowni opalanej paliwem stałym o mocy nie mniejszej niż 2 MW wraz z niezbędną infrastrukturą instalacyjną i budowlaną. Wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu i wybudowaniu kominów stalowych wolnostojących odprowadzających spaliny z kotłowni opalanych paliwem stałym i izolowanych termicznie. Wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu i wybudowaniu instalacji odpylania spalin. Wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu i wybudowaniu sieci preizolowanej o średnicy min. 125 mm.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj. kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającym minimum pięcioletnie (5) doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami na stanowiskach: kierownik budowy lub kierownik robót w tym doświadczenie w kierowaniu co najmniej dwoma (2) robotami budowlanymi związanymi z budową kotłowni opalanej paliwem stałym o mocy nie mniejszej niż 2 MW każda wraz z niezbędną infrastrukturą . Kierownikami robót posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalnościach: instalacyjnej w zakresie budowy sieci, instalacji, urządzeń ciepłowniczych i urządzeń sanitarnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia instalacyjne, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającymi minimum pięcioletnie (5) doświadczenie zawodowe w wykonawstwie, nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie ww. sieci, instalacji i urządzeń w tym doświadczenie w kierowaniu budową co najmniej 2 kotłowni opalanych paliwem stałym. Kierownik budowy oraz kierownicy robót powinni być zatrudnieni w firmie na etacie. Projektantem posiadającym uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń posiadającym minimum pięcioletnie (5) doświadczenie zawodowe, w tym w projektowaniu co najmniej 2 kotłowni opalanych paliwem stałym o mocy minimum 2 MW oraz kominów wolnostojących dla kotłowni wysokoparametrowych w tym 2 kominów dla kotłowni opalanych paliwem stałym. Projektantem posiadającym uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń ciepłowniczych oraz posiadającym minimum pięcioletnie (5) doświadczenie zawodowe, w tym w projektowaniu co najmniej 2 kotłowni opalanych paliwem stałym o mocy minimum 2 MW, projektantem posiadającym uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej instalacji rządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz posiadającym minimum pięcioletnie (5) doświadczenie zawodowe, w tym w projektowaniu co najmniej 2 kotłowni opalanych paliwem stałym o mocy minimum 2 MW. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenie funkcji kierownika budowy, kierownika robót oraz projektanta. Przez (doświadczenie zawodowe) należy rozumieć okres od daty uzyskania uprawnień do daty składania ofert jako czynny zawodowo odpowiednio: inspektor nadzoru, kierownik budowy, kierownik robót lub projektant. Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ), osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy (1.01.1995r.), uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Ponadto zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz: b) Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1 000 000, - złotych (słownie: jeden milion zł). W celu potwierdzenia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia c) Wykonawca musi wykazać, że posiada dostęp do środków finansowych wystarczających do realizacji zamówienia lub zdolność kredytowania na kwotę minimum 3.000.000,- złotych (słownie: trzy miliony złotych). W celu potwierdzenia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę minimum 50% wartości inwestycji lecz nie mniej niż: 3 000 000,00 złotych (słownie: trzy miliony złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Dowody dotyczące wykonania robót wymienionych w wykazie określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Dowody dotyczące głównych usług wymienionych w wykazie, określające, że usługi wykazane w wykazie zostały wykonane należycie,;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 75
  • 2 - TERMIN WYKONANIA - 10
  • 3 - DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE - 10
  • 4 - GWARANCJA NA WYKONANE PRACE - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuk-strzegom.nowybip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych w Strzegomiu Sp. z o.o., ul. Aleja Wojska Polskiego 75, 58-150 Strzegom - sekretariat oraz za zaliczeniem pocztowym. Cena siwz 14 zł (plus koszt przesyłki)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych w Strzegomiu Sp. z o.o., ul. Aleja Wojska Polskiego 75, 58-150 Strzegom - sekretariat, I p..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.