eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Górzno › Remont i przebudowa ulic lokalnych w Górznieul. Okrężna i ul. Pocztowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-06

Górzno: Remont i przebudowa ulic lokalnych w Górznie: ul. Okrężna i ul. Pocztowa
Numer ogłoszenia: 135180 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Górzno , ul. Rynek 1, 87-320 Górzno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4989249, faks 056 4989249.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa ulic lokalnych w Górznie: ul. Okrężna i ul. Pocztowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest:a) remont i przebudowa nawierzchni jezdni, chodnika oraz odwodnienia pasa drogowego ul. Okrężnej w Górznie odcinek dł. 205 mb, szer. jezdni 3,0 m na długości 120 mb i szerokości 5,0 m na długości 85 mb .Rozebranie istniejącej nawierzchni kolidującej wysokościowo z projektowana niweletą drogi na pow. 795 m2. Wykonanie : obramowania jezdni z krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem na gł. 419 mb., dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego gr. 15 cm na pow. 800,60 m2, górnej warstwy podbudowy gr. 8 cm z kruszywa łamanego na pow. 815,0 m2 , nawierzchni jezdni i pieszojezdni z kostki betonowej gr. 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej na pow. 815 m2, nawierzchni chodników z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce piaskowej - 36,3 m2, na zjazdach z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-wapiennej- pow.40,6 m2, nawierzchni bezpieczników z płytek betonowych 103,70 m2 , obranmowanie chodników i bezpieczników obrzeżem betonowym 6x20cm - 33 mb, obrzeżem betonowym 8x25 cm - 56 mb, palisadą f-11/40- 67 mb, palisadą f-20/90 - 13 mb. Zabezpieczenie skarp murami oporowymi typu gigant 15 o wys. 1,5-2,5 m - 46 mb. Przebudowa urządzeń telekomunikacyjnych i energetycznych. Ustawienie oznakowania pionowego. Przebudowa odwodnienia - kanalizacja deszczowa lokalna z urządzeniem oczyszczającym w formie separatora ze zintegrowanym osadnikiem szlamowym. Długość kanalizacji deszczowej O 300 -22 mb. Studnia rewizyjna O1200 mm - 1 szt., studnia wpustowa O 500 mm - 2 szt.,,przyłącza studni wpustowych O 200- 54 mb.; b)przebudowa nawierzchni jezdni , pieszojezdni i chodników oraz odwodnienia pasa drogowego ul. Pocztowej w Górznie o dł 170 mb., szr. Jezdni i pieszojezdni 3,5-5 m, szer. chodnika samodzielnego ciągu pieszego 3 m- dł. 30 m. Jezdnia o szer. 5,0 mo dł. 100 mb.,z chodnikiem przyjezdniowym o szer. 1,25-2,0 mb., pieszojezdnia o szer. 3,5 m - dł. 44 mb. Rozebranie nadmiaru podbudowy kolidującej wysokościowo z projektowana niweletą jezdni na pow. 328,8 m2 . Rozebranie nawierzchni chodnikowej na pow. 237,8 m2. Wykonanie:obramowania jezdni z krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem - dł. 308 mb., podbudowy wzmacniającej istniejące podłoże z kruszywa łamanego o gr. 12 cm - pow.746 m2.Nawierzchnia jezdni i pieszojezdni z kostki betonowej gr. 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej- pow. 746 m2. Wykonanie chodników z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce piaskowej - 341 m2 . Obramowanie chodników obrzeżem betonowym 6x20 cm - 62 mb i obrzeżem 8x25 cm - 52 mb. Wymiana oznakowania pionowego. Rozbudowa odwodnienia: kolektor PCV O 300 - 55 mb., studnia rewizyjna O 1200 mm - 3 szt., studzienki wpustowe O 500 mm - 4 szt., oczyszczenie i regulacja istniejącego odcinka kanalizacji deszczowej - 60 mb. 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót (zał. nr 7 do SIWZ) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ( zał. nr 8 do SIWZ), i w projekcie budowlanym ( do wglądu w siedzibie zamawiającego). 3.Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia zgodności przedmiaru ze stanem faktycznym poprzez dokonanie wizji lokalnej w terenie oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 52.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 8.000,00 zł , słownie: osiem tysięcy złotych zero groszy.2.Wadium wnosi się przed upływem składania ofert.3.Wadium może być wniesione w:a) pieniądzu ( na rachunek zamawiającego BS Górzno 89948411502213130010070001 z dopiskiem wadium - remont ulic lokalnych w m. Górzno, ul.. Pocztowa i Okrężna,b) poręczeniach bankowych,c) gwarancjach bankowych,d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.3 pkt 4 lit. B ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824).4.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium jeżeli: a) upłynął termin związania z ofertą,b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia. 5.Zwrot wadium wniesionego w pieniądzu nastąpi wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego zamawiającego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy.6.Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na pisemny wniosek wykonawcy, jeżeli:a) wykonawca wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,b) wykonawca został wykluczony z postępowania, przy czym złożenie wniosku powoduje zrzeczenie się prawa wniesienia protestu, c) jego oferta została odrzucona, przy czym złożenie wniosku powoduje zrzeczenie się prawa do wniesienia protestu.7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na określonych w ofercie,b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1.Spełniają warunki z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędna wiedzę o doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca jednocześnie posiada doświadczenie polegające na: - wykonaniu w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą budowę lub przebudowę dróg publicznych o nawierzchni w kostki betonowej i chodników z kostki betonowej wraz z robotami kanalizacji deszczowej zawierającej separator wód opadowych. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 .2.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.3.Zamawiający zawiadamia niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.4.Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.5.Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: a) jest niezgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,f) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art.88 Prawo zamówień publicznych, g) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.6.Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich wykonawców o odrzuceniu ofert,podając uzasadnienie faktyczne i prawne..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca musi złożyć dokumenty: a) formularz oferty ( zał. nr 1 do SIWZ), b) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zał. nr 2 do SIWZ), c) kosztorys ofertowy sporządzony na bazie kosztorysu nakładczego i przedmiaru robót ( zał nr 7 do SIWZ ), zawierający wszelkie koszty związane z realizacji zadania wynikające wprost z przedmiaru robót, jak również nie ujęte w tym przedmiarze, niezbędne do wykonania zadania, tj. wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowania placu budowy, koszty utrzymania zaplecza itp. d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W/w dokumenty mogą być w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W/w dokumenty mogą być w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę,f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W/w dokumenty mogą być w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, g) aktualną informację z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej 6 miesięcy przed upływem składania ofert. W/w dokumenty mogą być w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę,h) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, a w szczególności zamawiający wymaga, aby co najmniej osoba kierująca wykonaniem zamówienia miała uprawnienia budowlane odpowiedniej branży łącznie z zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ( zał. nr 5 do SIWZ), i) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń,jakie posiada wykonawca zał. nr 3 do SIWZ ), j) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą budowę lub przebudowę dróg publicznych o nawierzchni z kostki betonowej i chodników z kostki betonowej warz z robotami kanalizacji deszczowej zawierającej separator wód opadowych. prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą budowę dróg publicznych o nawierzchni z kostki betonowej i chodniki z kostki betonowej wraz z robotami kanalizacji deszczowej zawierającej separator wód opadowych,k) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres, l) informacje banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,ł) polisę albo inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, m) dokument potwierdzający wniesienie wadium a w szczególności zamawiający wymaga wniesienia oryginału dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium w formie nie pieniężnej lub dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu, n) parafowany wzór umowy. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 lit d,e, f, g składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że:a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 2 oraz w pkt 1 lit. f , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub złożenie w niewłaściwej formie skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania.Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorzno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Górznie, ul.Rynek 1, 87-320 Górzno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2009 godzina 10:10, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Górznie,pok.nr 7, ul. Rynek 1, 87-320 Górzno.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.