eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Dostawa szczepionek przeciw wirusowi brodawczaka ludzkiego (HPV)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-06

Wieliczka: Dostawa szczepionek przeciw wirusowi brodawczaka ludzkiego (HPV)
Numer ogłoszenia: 135144 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Lecznictwa Otwartego , ul. Szponara 20, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2782824, faks 012 2782824.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa szczepionek przeciw wirusowi brodawczaka ludzkiego (HPV).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa szczepionek przeciw wirusowi brodawczaka ludzkiego (HPV), wywołującego m. in. raka szyjki macicy, w ilości 411 dawek dla 137 osób w trzech dawkach szczepionki w zależności od zalecanego schematu szczepienia. 2. Rodzaj i zawartość opakowania: Zamawiający wymaga, aby 1 dawka zawiesiny do wstrzykiwań zaopatrzona była w ampułko-strzykawkę z korkiem tłoka oraz z igłą, w opakowaniach po 1 szt. 3. Oferowana przez Wykonawcę szczepionka przeciw wirusowi brodawczaka ludzkiego (HPV) musi być dopuszczona do obrotu i stosowana na terenie Polski na podstawie wpisu do rejestru środków farmaceutycznych lub materiałów medycznych. 4Okres ważności dostarczonych artykułów musi być nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia szczepionki. Zamawiający wymaga dostarczenia przy pierwszej dostawie ulotek informacyjnych (broszur) dla pacjentów oraz druku Karty Szczepień w ilości odpowiadającej co najmniej ilości osób szczepionych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00 - Szczepionki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu. a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie , oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ust.1 i 2 ustawy: 2. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1 lit. a, b, d, ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 7.1-7.9. 3 .Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wyznaczonym do składania ofert dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 7.1-7.8. 4. Zamawiający uzna że Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki , jeżeli złoży wraz z ofertą dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 7 w formie i o treści wymaganej niniejszą specyfikacją. 5. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia- nie spełnia) na podstawie dokumentów i oświadczeń wymaganych przez Zamawiającego, wyszczególnionych w rozdziale 7 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1 Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2; 7.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7.3 Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego stwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7.4 Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie później niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7.5 Formularz ofertowy - załącznik nr 1 ; 7.6 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności- załącznik nr 3; 7.7 Wykaz wykonanych i wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, usług i dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, załącznik nr 4; 7.8Dokumenty potwierdzające, że wykazane w załączniku nr 4 usługi i dostawy zostały wykonane należycie. 7.9 Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej. 7.10 Dokumenty wymienione w pkt. 7.2 do 7.4 oraz 7.8, 7.9 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 7.11 Dokumenty wymienione w pkt. 7.1, 7.5, 7.6 i 7.7 muszą być złożone w oryginale. 7.12 Załączniki będą wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian. 7.2.1 Dla potwierdzenia spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 7.2.2 pozwolenie na dopuszczenie do obrotu RP (art. 3 ust. 1 ustawy z dnia 06.09.2001 r. Prawo farmaceutyczne - t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271) lub pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską ( Art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 06.09.2001 r.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 0.85
  • 2 - Zakres działania - 0.15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzlo.wieliczka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Lecznictwa Otwartego w Wieliczce, ul. Szpunara 20, 32 - 020 Wieliczka, Dział Administracji pok. 115 w godz: 7.00- 14.30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2009 godzina 11:45, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Lecznictwa Otwartego w Wieliczce, ul. Szpunara 20, 32 - 020 Wieliczka, Dział Administracji pok. 115 w godz.7.00 -14.30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.