eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługi porządkowe w budynku Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu przy ul. Podwale 30

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-26

Wrocław: Usługi porządkowe w budynku Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu przy ul. Podwale 30
Numer ogłoszenia: 135081 - 2010; data zamieszczenia: 26.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa we Wrocławiu , ul. Podwale 30, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3718114 wew. 241, faks 071 3718114 w. 244.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Prokuratura.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi porządkowe w budynku Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu przy ul. Podwale 30.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi porządkowe - w budynku Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu, ul. Podwale 30 2.Usługi porządkowe polegać mają na sprzątaniu powierzchni biurowych i pomocniczych o łącznej powierzchni 2919 m2 oraz mycie okien o powierzchni 590 m2. Zamawiający oczekuje również zamiatania schodów oraz mycia drzwi wejściowych (raz w tygodniu)wejścia bocznego od strony ul. Muzealnej. Usługi obejmują również sprzątanie Sali konferencyjnej. 3.Sposób realizacji usług: 3.1.Sprzątanie pomieszczeń biurowych i pomocniczych o powierzchni: pomieszczenia powierzchnia w m2 rodzaj powierzchni pokoje biurowe 1535 m2 parkiet, wykładziny dywanowe, dywany ciągi komunikacyjne 824 m2 lastriko, ceramika, zmywalna sanitariaty 50 m2 glazura składnica akt 350 m2 glazura, deski podłogowe magazyny podręczne 160 m2 glazura, lastriko powierzchnia okien 590 m2 ramy drewniane, szyby zespolone 50%, okna skrzynkowe 50% Częstotliwość wykonywanych prac porządkowych na obiekcie: Codziennie:a) wycieranie na wilgotno lub mycie zewnętrznych powierzchni mebli, b) ścieranie kurzy z obrazów i innych przedmiotów, c) opróżnianie koszy na śmieci i pojemników do niszczarek, wymiana worków w koszach i pojemnikach niszczarek, d) wycieranie na wilgotno twardych powierzchni podłóg środkami czyszczącymi przeznaczonymi do danego rodzaju powierzchni zalecanymi przez producenta danego rodzaju podłogi, e) wycieranie na wilgotno drzwi, parapetów i grzejników, f) wycieranie na wilgotno nóg krzeseł, biurek, stołów, g) szczególna dbałość o czystość w sanitariatach, mycie urządzeń sanitarnych przy użyciu środków o właściwościach dezynfekujących, mycie powierzchni podłogowej, h) mycie luster, w tym również znajdujących się w toaletach, i) wycieranie na wilgotno korytarzy, j) inne czynności związane z bieżącym utrzymaniem czystości na terenie obiektu m.in. mycie drzwi wejściowych przeszklonych od strony Sądu Rejonowego dla Wrocławia Krzyków i Sądu Rejonowego dla Wrocławia Śródmieścia na parterze, pierwszym i drugim piętrze, k) odkurzanie kwiatów żywych l) czyszczenie wycieraczek Raz w tygodniu:a) konserwacja podłóg środkami antypoślizgowymi (w tym polerowanie) odpowiednimi środkami przeznaczonymi do danego typu podłogi zgodnie z zaleceniami producenta danych materiałów podłogowych, b) nabłyszczanie ciągów komunikacyjnych środkami antypoślizgowymi, c) mycie powłok ceramicznych na ścianach w toaletach i innych pomieszczeniach, d) mycie stolarki drzwiowej przy użyciu środków konserwujących, e) czyszczenie lamp, parapetów, grzejników, usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów, f) mycie plastikowych drzwi wejściowych na każde piętro, g) inne czynności związane z okresowym utrzymaniem czystości na terenie obiektu zlecone przez użytkownika obiektu, h) zamiatanie schodów i mycie drzwi wejściowych wejścia bocznego od ul. Muzealnej, i) sprzątanie sali konferencyjnej, j) mycie poręczy na klatkach schodowych. Na zlecenie zamawiającego czyszczenie tapicerowanych krzeseł oraz dywanów. Dwa razy w roku: a) kompleksowe mycie szyb okiennych oraz obrzeży (na przełomie marca/kwietnia: najpóźniej do 20 kwietnia oraz na przełomie września/października: najpóźniej do 20 października) przy użyciu odpowiednich środków, ramy drewniane należy konserwować odpowiednim środkiem przeznaczonym do tego typu powierzchni b) mycie punktów świetlnych po wcześniejszym umówieniu się z konserwatorem tut. jednostki na zdjęcie opraw, c) sprzątanie piwnicy i pomieszczeń piwnicznych (zamiatanie) 3.2.Inne obowiązki:a) wyłączanie światła, zamykanie okien, wietrzenie Pomieszczeń, b) przestrzeganie przepisów i instrukcji służbowych o ochronie BHP i PPOŻ, c) informowanie Zamawiającego o zauważonych uszkodzeniach urządzeń znajdujących się w pomieszczeniach d) bieżące uzupełnianie ubytków mydła, ręczników papierowych, papieru toaletowego, odświeżaczy powietrza w miejscach o szczególnej dokuczliwości, worków do koszy na śmieci i do niszczarek dostarczonych przez Wykonawcę. Wykonawca wykonuje usługi porządkowe codziennie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) od godziny 1530 do 2100 oraz poprzez codzienny dyżur jednej osoby sprzątającej w godz. od 1400 do godz. 1530, przy użyciu własnego sprzętu oraz środków czystości. Sprzątanie pomieszczeń kasy ma się odbywać w czasie pracy kasy, tj. do godz.1530. Wykonawca do obsługi pomieszczeń Zamawiającego wyznaczy co najmniej 8 osób sprzątających. Wykonawca jest zobowiązany do stosowania skutecznych i niezawodnych środków czystości, bezpiecznych, nieagresywnych zniszczenia mebli i elementów wyposażenia. Zamawiający żąda, w celach informacyjnych, listy środków chemicznych (aktualizowanej na bieżąco), które będą używane w trakcie wykonywania usługi. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenie do przechowywania sprzętu i środków czystości. 4.Opis obiektu: Budynek czterokondygnacyjny o powierzchni ok. 2919 m2, wejście oraz budynek monitorowany, na zewnątrz oświetlony..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.90.00 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2000,- złotych (słownie: dwa tysiące złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych/wykonywanych usług w zakresie usług porządkowych - wg załącznika nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi oświadczenie o dysponowaniu odpowiednio wykwalifikowaną kadrą kierowniczą i personelem do wykonywania przedmiotu zamówienia - wg załącznika nr 5 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - wg załącznika nr 2 do SIWZ. 3.Arkusz kalkulacyjny na usługi porządkowe - wg załącznika nr 3 do SIWZ. 4.Dowód wpłaty wadium (w przypadku wpłaty pieniężnej potwierdzenie wpłaty - dokument, np. odcinek ostemplowany przez bank, potwierdzający wpłatę środków finansowych na konto Zamawiającego, w przypadku pozostałych form wniesienia wadium, wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP, oryginał dokumentu należy złożyć w kasie Prokuratury Okręgowej, zaś do oferty dołączyć kopię dokumentu). Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie (oryginał dowodu wniesienia wadium). Niezłożenie oryginału gwarancji skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 5.Dokumenty zgodne z art. 25 ust. 2 i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt. 1, 3, 6, 7, 10 § 2 ust. 1 pkt 1, 3, 4, 5, 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. z dnia 31 grudnia 2009 Nr 226, poz. 1817), tj.: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zwraca uwagę, że informacje z KRK wystawione przed datą 22.12.2009 r. nie będą uznane za prawidłowe w kontekście dodatkowego zapisu o (przestępstwie przeciwko środowisku). Zatem Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy załączą do oferty KRK wystawione po dacie 22.12.2009 r. c)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zwraca uwagę, że informacje z KRK wystawione przed datą 22.12.2009 r. nie będą uznane za prawidłowe w kontekście dodatkowego zapisu o (przestępstwie przeciwko środowisku). Zatem Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy załączą do oferty KRK wystawione po dacie 22.12.2009 r. d)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f)wykaz wykonanych/wykonywanych usług w zakresie usług porządkowych - wg załącznika nr 4 do SIWZ, g)dokumenty potwierdzające (np. referencje), że usługi wykazane w załączniku nr 4 zostały wykonane należycie; h)polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 500.000,- zł i)oświadczenie o dysponowaniu odpowiednio wykwalifikowaną kadrą kierowniczą i personelem do wykonywania przedmiotu zamówienia - wg załącznika nr 5 do SIWZ Uwaga! Pełną imienną listę osób do akceptacji Zamawiającego, przedstawia Wykonawca przed podpisaniem umowy. Zgodnie z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z dnia 31 grudnia 2009 Nr 226, poz. 1817) w/w dokumenty Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów zawierających stwierdzenia zgodne z faktami i stanem prawnym istniejącym w chwili ich składania. 6.Zaakceptowany projekt umowy - wg załącznika nr 6 do SIWZ. 7.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5 lit. b, c, d składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 10, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przy czym odpowiedniki dokumentów o których mowa w pkt 5 lit. c, d powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt. 10 i w pkt. 11 są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez Wykonawcę. 9.Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, zostanie wykluczony z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 uPzp. 10.Zgodnie z art. 24 ust. 4 uPzp, ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa we Wrocławiu, ul. Podwale 30, 50-950 Wrocław, pokój nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2010 godzina 11:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa we Wrocławiu przy ul. Podwale 30 w pokoju nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.