Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-18
Tuchola: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych ulic masą mineralno-asfaltową z recyklera na terenie miasta Tucholi w 2008r.
Numer ogłoszenia: 13500 - 2008; data zamieszczenia: 18.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuchola, pl. Zamkowy 1, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0 52 33 63 500, fax 052 3342138.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.tuchola.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych ulic masą mineralno-asfaltową z recyklera na terenie miasta Tucholi w 2008r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych ulic masą mineralno-asfaltową z recyklera na terenie miasta Tucholi w 2008r., w skład którego wchodzi następujący zakres robót: - wycięcie uszkodzonej nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, - oczyszczenie uszkodzonych miejsc z odwiezieniem nadmiaru rumoszu na odległość 3 km, - skropienie bitumem oczyszczonego dna i ścianek krawędzi naprawianego miejsca, - rozścielenie mieszanki mineralno-asfaltowej w jednej lub dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń, - zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki, - skropienie bitumem krawędzi naprawionego miejsca i zasypanie grysem bazaltowym o frakcji 2-5 mm. Gotowość przystąpienia do robót od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności naprawy - 2 dni. Wykonawca w formularzu ofertowym określi cenę netto (bez podatku VAT) i brutto (z podatkiem VAT) za naprawę nawierzchni: - przy głębokości uszkodzenia do 4 cm - za 1 m2 - za każdy następny cm głęb. uszkodzenia - za 1 m2. Wykonawcy zobowiązani są uwzględnić w cenie wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzająca, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu minimum 2, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu sprzętu, którym wykonawca będzie się posługiwał przy realizacji przedmiotu zamówienia, Załączenia do oferty polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miasto.tuchola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Pl. Zamkowy 1 89-500 Tuchola pokój 213.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Pl. Zamkowy 1 89-500 Tuchola pokój 213.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TUCHOLI
- "Remont dachu budynku Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych w Tucholi"
- "Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Tuchola - "ROZŚWIETLAMY GMINĘ TUCHOLA"
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych powstających w Szpitalu Tucholskim Spółce z o.o. w Tucholi.
więcej: przetargi w Tucholi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1140D w miejscowości Ostaszów.
- Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Olecko w 2024 roku
- Roboty budowlane w zakresie przebudowy i remontów dróg gminnych
- Poprawa infrastruktury drogowej w miejscowości Nieskórz
- Remont drogi gminnej nr 112215 R Gwoźnica Górna - Poręby w km 2+400 - 3+380 w miejscowości Gwoźnica Górna
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.