eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Świadczenie usługi serwisowo - materiałowej w zakresie utrzymania w pełnej sprawności techniczno - użytkowej kserokopiarek należących do jednostek Policji garnizonu mazowieckiego oraz wydziałach zamiejscowych KGP.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-25

Radom: Świadczenie usługi serwisowo - materiałowej w zakresie utrzymania w pełnej sprawności techniczno - użytkowej kserokopiarek należących do jednostek Policji garnizonu mazowieckiego oraz wydziałach zamiejscowych KGP.
Numer ogłoszenia: 134768 - 2016; data zamieszczenia: 25.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82644 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3453103, faks 48 3452002.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi serwisowo - materiałowej w zakresie utrzymania w pełnej sprawności techniczno - użytkowej kserokopiarek należących do jednostek Policji garnizonu mazowieckiego oraz wydziałach zamiejscowych KGP..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi serwisowo - materiałowej w zakresie utrzymania w pełnej sprawności techniczno - użytkowej kserokopiarek należących do jednostek Policji garnizonu mazowieckiego oraz wydziałach zamiejscowych KGP, zgodnie z wykazami posiadanych urządzeń (Załączniki od nr 1 do nr 4 do SIWZ). Przedmiot zamówienia obejmuje 4 Zadania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w ramach tych Zadań: Zadanie nr 1 - Okręg Radomski: dla KWP zs. w Radomiu, wydziału zamiejscowego KGP, KMP w Radomiu, KPP w Grójcu, KPP w Szydłowcu, KPP w Kozienicach, KPP w Lipsku, KPP w Białobrzegach, KPP w Zwoleniu, KPP w Przysusze; Zadanie nr 2 - Okręg Siedlecki: dla KMP w Siedlcach, KPP w Łosicach, KPP w Garwolinie, KPP w Sokołowie Podlaskim, KPP w Węgrowie; Zadanie nr 3 - Okręg Płocki: dla KMP w Płocku, wydziału zamiejscowego KGP, KPP w Ciechanowie, KPP w Gostyninie, KPP w Sierpcu, KPP w Sochaczewie, KPP w Żurominie, KPP w Żyrardowie, KPP w Płońsku; Zadanie nr 4 - Okręg Ostrołęcki: dla KMP w Ostrołęce, wydziału zamiejscowego KGP, KPP w Ostrowi Mazowieckiej, KPP w Wyszkowie, KPP w Mławie, KPP w Makowie Mazowieckim, KPP w Pułtusku, KPP w Przasnyszu. Przewidywana liczba kserokopii do wykonania w trakcie trwania umowy w ramach zamówienia podstawowego: Zadanie nr 1 - Okręg Radomski -2 800 000 kserokopii Zadanie nr 2 - Okręg Siedlecki -650 000 kserokopii Zadanie nr 3 - Okręg Płocki -2 500 000 kserokopii Zadanie nr 4 - Okręg Ostrołęcki -1 400 000 kserokopii Ponadto w ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby serwisowanych kserokopiarek o maksymalnie 2 sztuki dla każdego Zadania poza zakres objęty umową z tytułu ewentualnego zakupu nowych urządzeń i przekazania ich do eksploatacji z jednoczesnym zwiększeniem szacowanej ilości kserokopii odpowiednio dla Zadań: Zadanie nr 1 - Okręg Radomski -o ilość 112 000 kserokopii Zadanie nr 2 - Okręg Siedlecki -o ilość 26 000 kserokopii Zadanie nr 3 - Okręg Płocki -o ilość 100 000 kserokopii Zadanie nr 4 - Okręg Ostrołęcki -o ilość 56 000 kserokopii Zamówienie w ramach prawa opcji będzie realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe po cenach zaoferowanych w złożonej ofercie. Wymagania ogólne: 1.Przedmiotem zamówienia jest stała usługa serwisowo - materiałowa obejmująca regularne przeglądy, naprawy i konserwacje oraz dostawę materiałów eksploatacyjnych (bez papieru) pogwarancyjnych kserokopiarek znajdujących się na stanie jednostek Policji garnizonu mazowieckiego (zgodnie z wykazami posiadanych urządzeń Załączniki od nr 1 do nr 4 do SIWZ) w zamian za opłatę, obliczaną na podstawie liczby faktycznie wykonanych kserokopii. Serwis techniczny i naprawy musi być świadczony w zakresie zapewniającym stałe (ciągłe) utrzymanie kserokopiarek w pełnej sprawności techniczno - użytkowej przez okres obowiązywania umowy: 12 miesięcy lub do wcześniejszego wyczerpania limitu kwoty określonej w ofercie Wykonawcy w ramach danego zadania, w zależności od tego, która z tych okoliczności nastąpi wcześniej. 2.Usługa serwisowo-materiałowa musi obejmować: wykonanie konserwacji bieżącej, regulacji i przeglądów, bieżące naprawy kserokopiarek, dojazd do siedziby Zamawiającego i poszczególnych jednostek, zakup, dostawa, wymiana części i podzespołów kserokopiarek na jak najwyższej jakości, zakup, dostawa i wymiana materiałów eksploatacyjnych na jak najwyższej jakości do urządzenia kserograficznego w ilości wynikającej z liczby wykonywanych kopii, z wyjątkiem papieru, maksymalny czas wykonania konserwacji i naprawy kserokopiarki 2 dni od dnia zgłoszenia, dostarczenie urządzenia zastępczego w terminie do 2 dni w przypadku usterki niemożliwej do usunięcia w miejscu użytkowania, licząc od dnia stwierdzenia tego faktu. wykonanie niezbędnych regulacji w celu wykonania kopii należytej (dobrej) jakości, 3.Sumaryczny koszt serwisu w skali 12 miesięcy powinien obejmować: sumaryczny koszt wykonania 1 kopii - wydruku monochromatycznego A4 w okresie trwania umowy przy szacowanym rocznym limicie zadania podstawowego 7 350 000 kopii czarno-białych A4. Koszt wytworzenia 1 kopii wydruku monochromatycznego A4 jest liczony przy 5% pokryciu. 4.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zagwarantował, że wszystkie materiały eksploatacyjne będą fabrycznie nowe i nie regenerowane. 5.Stosowanie materiałów eksploatacyjnych nie może powodować uszkodzeń, awarii eksploatowanego sprzętu oraz wysypywania się tonera do wnętrza urządzeń oraz na zewnątrz. 6.Fizyczne udostępnienie kserokopiarek w celu rozpoczęcia realizacji usługi oraz ich zwrot nastąpi na podstawie protokołów zdawczo - odbiorczych zawierających datę przekazania, rodzaj kserokopiarki oraz numer fabryczny, dane jednostki Policji oraz stan licznika na dzień przekazania i zwrotu, które stanowić będą również właściwe podstawy do wzajemnych rozliczeń jakie z tytułu usługi serwisowo - materiałowej będą wynikały pomiędzy Stronami niniejszej umowy. 7.Konserwacji i naprawy kserokopiarek Wykonawca będzie dokonywał przy użyciu własnych, dostarczonych przez siebie materiałów i części. 8.Koszty materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych zawierają się w cenie oferty Wykonawcy. 9.Koszty transportu tj. dojazdu i powrotu związane w wykonywaniem obowiązków określonych w umowie obciążają Wykonawcę. 10.W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się do odebrania po każdej interwencji serwisowej wszystkich uszkodzonych lub zużytych materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych. Za ich utylizację odpowiedzialny będzie Wykonawca w sposób przewidziany prawem, w szczególności przepisami związanymi z ochroną środowiska. 11.Wszelkie zużyte materiały eksploatacyjne oraz uszkodzone części zamienne po ich wymianie na nowe przechodzą na własność Wykonawcy i będą odbierane na bieżąco przez Wykonawcę na własny koszt. 12.W momencie zakończenia umowy, zainstalowane przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne i części przejdą na własność Zamawiającego z tym zastrzeżeniem, że Wykonawcy przysługuje tylko wynagrodzenie wynikające z faktycznego odczytu końcowego liczników po ostatnim okresie rozliczeniowym w ramach umowy. 13.Zamawiający zastrzega sobie możliwość: zmniejszenia ilości sprzętu podlegającego umowie (np. zmniejszenie ilości sprzętu w sytuacji gdy będzie on sukcesywnie likwidowany) zmiany lokalizacji sprzętu, o których zobowiązuje się za każdym razem powiadomić Wykonawcę. 14.Zmiany ilościowe oraz zmiany lokalizacji nie są zmianami przedmiotu zamówienia i nie wymagają aneksu do umowy, a jedynie informacji pisemnej, bez możliwości odmowy ze strony Wykonawcy, jednocześnie z zastrzeżeniem, że ilość w okresie trwania umowy nie może być mniejsza niż 70% sprzętu w dniu zawarcia umowy. 15.Zamawiający w ramach prawa opcji zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby serwisowanych kserokopiarek o maksymalnie 2 szt. w ramach danego Zadania poza zakres objęty umową z tytułu ewentualnego zakupu nowych urządzeń i przekazania ich do eksploatacji z jednoczesnym zwiększeniem szacowanej ilości kopii. 16.Zamówienie w ramach Prawa opcji będzie realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, po cenach zaoferowanych w złożonej ofercie. Realizacja prawa opcji nastąpi w formie pisemnej informacji Zamawiającego przekazanej Wykonawcy. 17.Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na wykonane przez siebie naprawy, liczonej od dnia jej wykonania i potwierdzenia w protokole wykonania usługi. Dla części zamiennych użytych w naprawie okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez Wykonawcę na wykonaną naprawę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 - Okręg Radomski: dla KWP zs. w Radomiu, wydziału zamiejscowego KGP, KMP w Radomiu, KPP w Grójcu, KPP w Szydłowcu, KPP w Kozienicach, KPP w Lipsku, KPP w Białobrzegach, KPP w Zwoleniu, KPP w Przysusze.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BILT POLSKA s.c. , ul. 1905 Roku 32, 26-600 Radom, ul. 1905 Roku 32, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 100800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 100800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 100800,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2 - Okręg Siedlecki: dla KMP w Siedlcach, KPP w Łosicach, KPP w Garwolinie, KPP w Sokołowie Podlaskim, KPP w Węgrowie;.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FAXPOL Andrzej Iwanowicz, ul. Dzielna 15, 01-029 Warszawa, ul. Dzielna 15, 01-029 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20150,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20410,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20410,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39975,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3 - Okręg Płocki: dla KMP w Płocku, wydziału zamiejscowego KGP, KPP w Ciechanowie, KPP w Gostyninie, KPP w Sierpcu, KPP w Sochaczewie, KPP w Żurominie, KPP w Żyrardowie, KPP w Płońsku;.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • XEROSERWIS Ireneusz Golatowski, ul. Dworcowa 12B, 09-402 Płock, ul. Dworcowa 12B, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 60000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 92250,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4 - Okręg Ostrołęcki: dla KMP w Ostrołęce, wydziału zamiejscowego KGP, KPP w Ostrowi Mazowieckiej, KPP w Wyszkowie, KPP w Mławie, KPP w Makowie Mazowieckim, KPP w Pułtusku, KPP w Przasnyszu..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • XEROSERWIS Ireneusz Golatowski, ul. Dworcowa 12B, 09-402 Płock, ul. Dworcowa 12B, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 37800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 51660,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.