eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierakowice › Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby realizacji projektu pn. "Interaktywne metody nauczania i wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów sposobem na rozwój kompetencji kluczowych w szkołach Gminy Sierakowice" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-24

Ogłoszenie nr 13469 - 2017 z dnia 2017-01-24 r.

Sierakowice: Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby realizacji projektu pn. "Interaktywne metody nauczania i wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów sposobem na rozwój kompetencji kluczowych w szkołach Gminy Sierakowice" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
"Interaktywne metody nauczania i wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów sposobem na rozwój kompetencji kluczowych w szkołach Gminy Sierakowice" współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 349267-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 349292-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:Ogłoszenie (nr 2) o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 28.11.2016 r. Nr ogłoszenia 353436-2016 r. Ogłoszenie (nr 3) o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 05.12.2016 r. Nr ogłoszenia 358682-2016 r.

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sierakowice, krajowy numer identyfikacyjny 19167497700000, ul. ul. Lęborska  30, 83340   Sierakowice, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 586 819 500, faks 586 819 575, e-mail sierakowice@sierakowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sierakowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby realizacji projektu pn. "Interaktywne metody nauczania i wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów sposobem na rozwój kompetencji kluczowych w szkołach Gminy Sierakowice" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SUE.271.32.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby realizacji projektu pn. "Interaktywne metody nauczania i wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów sposobem na rozwój kompetencji kluczowych w szkołach Gminy Sierakowice" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020". W ramach części I: A. Dostawa pomocy dydaktycznych 1. Przedmiot zamówienia będzie realizowany przez Wykonawcę nie później niż w terminie 21 dni licząc od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Dostarczane pomoce muszą być fabrycznie nowe oraz wyprodukowane w 2016 roku. 3. Miejscem dostawy są siedziby jednostek organizacyjnych Gminy Sierakowice tj.: 1) Szkoła Podstawowa w Gowidlinie, Adres: ul. Prymasa Wyszyńskiego 5, 83-341 Gowidlino; 2)Szkoła Podstawowa Jelonko, Adres: Jelonko 5, 83-340 Sierakowice; 3)Szkoła Podstawowa w Kamienicy Królewskiej, Adres: ul. Szkolna 19, 83-342 Kamienica Królewska; 4)Szkoła Podstawowa Lisie Jamy, Adres: Lisie Jamy 60B, 83-335 Borzestowo; 5)Szkoła Podstawowa Łyśniewo Sierakowickie , Adres: Łyśniewo 17, 83-340 Sierakowice; 6)Szkoła Podstawowa Adres: Mojusz 23, 83-334 Miechucino; 7)Szkoła Podstawowa Puzdrowo, Adres: Puzdrowo 32, 83-340 Sierakowice; 8)Szkoła Podstawowa w Sierakowicach, Adres: ul. Kubusia Puchatka 7, 83-340 Sierakowice; 9)Szkoła Podstawowa w Tuchlinie, Adres: Tuchlino 16B, 83-340 Sierakowice; 10)Szkoła Podstawowa Załakowo, Adres: Załakowo 6, 83-342 Kamienica Królewska; 11)Gimnazjum w Gowidlinie, Adres: ul. Prymasa Wyszyńskiego 5, 83-341 Gowidlino; 12)Gimnazjum w Kamienicy Królewskiej, Adres: ul. Szkolna 19, 83-342 Kamienica Królewska; 13)Gimnazjum w Sierakowicach, Adres: ul. Spacerowa 14, 83-340 Sierakowice; 14)Gimnazjum w Tuchlinie, Adres: Tuchlino 16B, 83-340 Sierakowice. 4. Koszt dostawy przedmiotu umowy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego ponosi Wykonawca. 5. Przed podpisaniem umowy Zamawiający może wymagać przedstawienia deklaracji zgodności CE wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ pomocy dydaktycznych. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. W ramach części II: A. Dostawa sprzętu multimedialnego. 1.Przedmiot zamówienia będzie realizowany przez Wykonawcę nie później niż w terminie 21 dni licząc od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.Dostarczony sprzęt multimedialny musi być fabrycznie nowy oraz wyprodukowany w 2016 roku. 3. Miejscem dostawy są siedziby jednostek organizacyjnych Gminy Sierakowice oraz Urząd Gminy w Sierakowicach tj.: 1)Szkoła Podstawowa w Gowidlinie, Adres: ul. Prymasa Wyszyńskiego 5, 83-341 Gowidlino; 2)Szkoła Podstawowa Jelonko, Adres: Jelonko 5, 83-340 Sierakowice; 3) Szkoła Podstawowa w Kamienicy Królewskiej, Adres: ul. Szkolna 19, 83-342 Kamienica Królewska; 4)Szkoła Podstawowa Lisie Jamy, Adres: Lisie Jamy 60B, 83-335 Borzestowo 5) Szkoła Podstawowa Łyśniewo Sierakowickie , Adres: Łyśniewo 17, 83-340 Sierakowice; 6)Szkoła Podstawowa Adres: Mojusz 23, 83-334 Miechucino; 7)Szkoła Podstawowa Puzdrowo, Adres: Puzdrowo 32, 83-340 Sierakowice; 8) Szkoła Podstawowa w Sierakowicach, Adres: ul. Kubusia Puchatka 7, 83-340 Sierakowice; 9) Szkoła Podstawowa w Tuchlinie, Adres: Tuchlino 16B, 83-340 Sierakowice; 10) Szkoła Podstawowa Załakowo, Adres: Załakowo 6, 83-342 Kamienica Królewska; 11) Gimnazjum w Gowidlinie, Adres: ul. Prymasa Wyszyńskiego 5, 83-341 Gowidlino; 12) Gimnazjum w Kamienicy Królewskiej, Adres: ul. Szkolna 19, 83-342 Kamienica Królewska; 13) Gimnazjum w Sierakowicach, Adres: ul. Spacerowa 14, 83-340 Sierakowice; 14) Gimnazjum w Tuchlinie, Adres: Tuchlino 16B, 83-340 Sierakowice; 15) Urząd Gminy Sierakowice, ul. Lęborska 30, 83-340 Sierakowice. 2. Koszt dostawy i montażu przedmiotu umowy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego ponosi Wykonawca. 3. Przed podpisaniem umowy Zamawiający może wymagać przedstawienia deklaracji zgodności CE wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ sprzętu multimedialnego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV: 22110000-4, 30236000-2, 39162110-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Dostaw pomocy dydaktycznych
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT242635.33
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
JT MEBEL Sp. z o.o. ,  marketing@jtmebel.pl,  ul. Gdańska 45,  83-300,  Kartuzy,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 279900,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 279900,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 309108,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Dostawa sprzętu multimedialnego
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 1) Uzasadnienie faktyczne: nie złożono żadnej oferty na przedmiotową część zamówienia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT321081.96
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.