eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dubeninki › Remont stacji wodociągowej i budowa zbiorników wyrównawczych wody w miejscowości Żytkiejmy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-04

Dubeninki: Remont stacji wodociągowej i budowa zbiorników wyrównawczych wody w miejscowości Żytkiejmy
Numer ogłoszenia: 134697 - 2007; data zamieszczenia: 04.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Dubeninki, ul. Mereckiego 27, 19-504 Dubeninki, woj. warmińsko-mazurskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dubeninki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont stacji wodociągowej i budowa zbiorników wyrównawczych wody w miejscowości Żytkiejmy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont i rozbudowa stacji wodociągowej wraz z budową zbiorników wyrównawczych poziomych podziemnych wody czystej 2 x 50 m3 i rurociągami między obiektowymi na terenie działki hydroforni w miejscowości Żytkiejmy , gm. Dubeninki. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) modernizację i remont budynku dla potrzeb stacji wodociągowej (pow. zabudowy - 99,30 m2), - przebudowa konstrukcji dachu hydroforni na dwuspadowy, pokrycie dachu blachodachówką z blachy ocynkowanej powlekanej - docieplenie budynku, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - wydzielenie sanitariatu w budynku - wydzielenie pomieszczenia agregatu prądotwórczego w budynku, 2) remont dróg dojazdowych do studni na terenie stacji (516,13 m2), 3) modernizację technologii uzdatniania wody, 4) budowa zbiorników nadziemnych wody czystej o poj. 50 m3, 5) remont sieci technologicznej wody i kanalizacji na terenie stacji wodociągowej, 6) remont sieci kablowej elektrycznej, 7) przebudowa ogrodzenia (250 mb w tym brama 4 m), Płukanie całej sieci wodociągowej metodą hydropneumatyczną w celu usunięcia nagromadzonych osadów w sieci. Długość sieci przyjęta do płukania 40 km. Przy prowadzeniu prac należy zachować ciągłość dostawy wody.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.21.26 - Zakłady uzdatniania wody pitnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej Oryginalny kod CPV: 45.23.21.51 - Węzły do przepompowywania wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.51 - Roboty budowlane w zakresie węzłów do przepompowywania wody Oryginalny kod CPV: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.02.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 30000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy pzp i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, 2. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: a) w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej na dwóch obiektach roboty budowlane (montaż lub remont dwóch stacji wodociągowych potwierdzone referencjami przez zamawiających, b) dysponują kadrą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie każdy wykonawca musi spełnić warunki określone w ust. 1 i 4. Warunki określone w ust. 2, 3 i 4 wykonawcy mogą spełniać łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy pzp, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, 4. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem rodzaju robót, ich wartości, dat wykonania i miejsc wykonania, 5. Dokumenty jednoznacznie potwierdzające, że w/w roboty budowlane zostały wykonane należycie, 6. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 7. potwierdzenie wniesienia wadium. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dokumenty wymienione w ust. 1 do 4 oraz 11 składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. Dokumenty te, złożone w formie kopii, będą poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy lub wykonawców składających wniosek wspólny. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są na podstawie art. 23 ust. 2 do ustanowienia do reprezentowania w postępowaniu pełnomocnika i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli osoba składająca oświadczenia lub poświadczająca za zgodność z oryginałem nie figuruje w dokumencie wymienionym w ust. 2, wykonawca zobowiązany jest złożyć pełnomocnictwo potwierdzające upoważnienie tej osoby do reprezentowania go w niniejszym postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dubeninki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dubeninki, ul. Mereckiego 27, 19-504 Dubeninki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2007 godzina 10:50, miejsce: Urząd Gminy Dubeninki, ul. Mereckiego 27, pok. nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.