eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH (NIEREGENEROWANYCH), TONERÓW, BĘBNÓW I TUSZY DO DRUKAREK KOMPUTEROWYCH, TONERÓW DO KSEROKOPIAREK ORAZ INNYCH MATERIAŁÓW BARWIĄCYCH NA POTRZEBY PODKARPACKIEGO CENTRUM EDUKACJI NAUCZYCIELI W RZESZOWIE W TYM NA POTRZEBY PROJEKTU SYSTEMOWEGO PODKARPACKIE SZKOLENIE INFORMATYCZNO -METODYCZNE W RAMACH POKL/9.4/133/2008 - Nr AG-3211/9/10

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-18

Rzeszów: DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH (NIEREGENEROWANYCH), TONERÓW, BĘBNÓW I TUSZY DO DRUKAREK KOMPUTEROWYCH, TONERÓW DO KSEROKOPIAREK ORAZ INNYCH MATERIAŁÓW BARWIĄCYCH NA POTRZEBY PODKARPACKIEGO CENTRUM EDUKACJI NAUCZYCIELI W RZESZOWIE W TYM NA POTRZEBY PROJEKTU SYSTEMOWEGO PODKARPACKIE SZKOLENIE INFORMATYCZNO -METODYCZNE W RAMACH POKL/9.4/133/2008 - Nr AG-3211/9/10
Numer ogłoszenia: 134568 - 2010; data zamieszczenia: 18.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie , ul. Partyzantów 10a, 35-234 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534097, faks 017 8534682.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcen.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH (NIEREGENEROWANYCH), TONERÓW, BĘBNÓW I TUSZY DO DRUKAREK KOMPUTEROWYCH, TONERÓW DO KSEROKOPIAREK ORAZ INNYCH MATERIAŁÓW BARWIĄCYCH NA POTRZEBY PODKARPACKIEGO CENTRUM EDUKACJI NAUCZYCIELI W RZESZOWIE W TYM NA POTRZEBY PROJEKTU SYSTEMOWEGO PODKARPACKIE SZKOLENIE INFORMATYCZNO -METODYCZNE W RAMACH POKL/9.4/133/2008 - Nr AG-3211/9/10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieregenerowanych) tonerów, bębnów i tuszy do drukarek komputerowych i tonerów do kserokopiarek oraz innych materiałów barwiących na potrzeby Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie w tym na potrzeby projektu systemowego Podkarpackie szkolenie informatyczno -metodyczne w ramach POKL/9.4/133/2008 zwanych dalej materiałami tj.: BĘBEN Do Drukarki EPSON C1100 - szt. 2, FARBA CZARNA DO RICOH PRIPORT VT/3500, VT3800 - szt. 5, FARBA CZARNA DO MASZYNY POWIELAJĄCEJ RISOGRAPH GR 3750/2500/1700 - szt. 10, TAŚMA DO DRUKARKI OKI ML 3320 - szt. 6, ROLKA BARWIĄCA DO MASZYN LICZĄCYCH CITIZEN CX 123/123II czarno-czerwona - szt. 10, TONER + BĘBEN DO FAXU PANASONIC KXFLM600PD - szt. 4, TONER DO HP 1010/1012/ - szt. 90, TONER DO CANON FC200/220/300/330 - szt. 4, TONER DO CANON PC-D320/D340 - szt. 12, TONER DO HP LJ 1200/1220 - szt. 10, TONER DO HP CZARNY 1100/1100 - szt. 15, TONER DO HP LJ 1600 BLACK - szt. 2, TONER DO HP LJ 1600 CYAN - szt. 2, TONER DO HP LJ 1600 MAGENTA- szt. 2, TONER DO HP LJ 1600 YELLOW - szt. 2, TONER HP CP 2025/CM2320 BLACK - szt. 6, TONER HP CP 2025/CM2320 CYAN - szt. 4, TONER HP CP 2025/CM2320 MAGENTA - szt. 4, TONER HP CP 2025/CM2320 YELLOW - szt. 4, TONER CZARNY DO HP 1150 - szt. 10, TUSZ DO HP DJ 3320/4320 KOLOR - szt. 2, TUSZ CZARNY DO HP DJ 3320/3340/3420 - szt. 2, TONER DO HP LJ 1505 - szt. 6, TONER HP P 2015 CZARNY - szt. 15, TONER DO KYOCERA KM 3035 - szt. 4, TONER MINOLTA MC 2400W CZARNY - szt. 5, TONER MINOLTA MC 2400W CYAN - szt. 3, TONER MINOLTA MC 2400W MAGENTA - szt. 3, TONER MINOLTA MC 2400W YELLOW - szt. 3, TONER MITA DC1560/1860/20/2360 - szt. 1, TONER MITA DC3060/4060 - szt. 1, TONER PANASONIC KX 513/613 - szt. 1, TONER TOSHIBA E-STUDIO 233 - szt. 3, TONER UTAX CD 1016/1116/1216 - szt. 3, TONERY EPSON AL C1100 KOMPLET-4 kolory - szt. 5, TUSZ DO BROTHER DCP-540CN ZESTAW CZTERECH TUSZY B/C/M/Y - szt. 14, TUSZ KOLOR DO HP DJ 5500 - szt. 6, TUSZ CZARNY DO HP DJ 5500 - szt. 10, TUSZ CZARNY DO HP DJ 3820 - szt. 4, TUSZ KOLOR DO HP 970C/ 990C - szt. 3, TUSZ KOLOR DO HP 710/720/815 - szt. 2, TONER DO HP LJ 5L/6L - szt. 2, TONER DO HP LJ 6MP - szt. 2, TONER DO KYOCERA TASKalfa 300i - szt. 10, TONER DEVELOP INEO +203/253 BLACK - szt. 4, TONER DEVELOP INEO +203/253 CYAN - szt. 2, TONER DEVELOP INEO +203/253 MAGENTA - szt. 2, TONER DEVELOP INEO +203/253 YELLOW - szt. 2, TONER DO LEXMARK E260dn - szt. 6, TONER DO PANASONIC KX-FLM 653 - szt. 3, TONER DO EPSON AcuLaser Jet C1100 BLACK - szt. 4, TONER DO EPSON AcuLaser Jet C1100 CYAN - szt. 2, TONER DO EPSON AcuLaser Jet C1100 MAGENTA - szt. 2, TONER DO EPSON AcuLaser Jet C1100 YELLOW - szt. 2, TONER DO CANON NP. 6317 NR NP.-G1 (OP. 4 SZT) - op. 2, TONER DO KYOCERA KM 1650 - szt. 3, TONER DO PANASONIC KX-FLB 758PD - szt. 2, TONER DO KYOCERA FS-C5200DN BLACK - szt. 4, TONER DO KYOCERA FS-C5200DN MAGENTA - szt. 2, TONER DO KYOCERA FS-C5200DN CYAN - szt. 2, TONER DO KYOCERA FS-C5200DN YELLOW - szt. 2, TONER DO RICOH AFICIO 1018 - szt. 2, TONER DO FAX CANON-MULTIPASS L60 - szt. 2, TONER DO PANASONIC KX-MB773 - szt. 4. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ. 1. W Załączniku Nr 7 wskazano typy urządzeń biurowych, do których należy podać proponowany przez Wykonawcę typ tonera, bębna, tuszu, farby i innych materiałów barwiących. Dostawy materiałów będą następować partiami, transportem Wykonawcy w terminie nie dłuższym niż 72 godziny od złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 2. Określone w załączniku Nr 7 do niniejszej specyfikacji ilości materiałów eksploatacyjnych zostały podane szacunkowo, w celu określenia wartości zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianego asortymentu z zachowaniem cen jednostkowych. 3. Ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę nie ulegną podwyższeniu w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 4. Wymagania techniczne i technologiczne dotyczące przedmiotu zamówienia: Zamawiający zamawia materiały oryginalne. Przez oryginalne materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie wyłącznie materiały eksploatacyjne wyprodukowane od podstaw przez lub na zamówienie producenta sprzętu, w którym znajdą zastosowanie, które zostały opracowane (zaprojektowane) razem ze sprzętem i nośnikami w celu zapewnienia optymalnej jakości druku, wydajności i niezawodności sprzętu, nieregenerowane, niereprodukowane oraz nieposiadające elementów z recyklingu ani elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych. Oferowane materiały muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i badania, muszą być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy). Materiały muszą być oryginalnie zabezpieczone przez producenta w sposób gwarantujący, iż produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania. Muszą one posiadać naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt oraz jego wydajność (lub pojemność), znak firmowy producenta, kod produktu, typ oraz model sprzętu, do którego materiał jest przeznaczony oraz termin ważności. Termin przydatności do użycia tonerów, bębnów, tuszy, farb w danej partii musi wynosić co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy danej partii do siedziby Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na materiały równoważne. W przypadku oferowania przez Wykonawcę produktu równoważnego do wymaganych przez Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych (pojemność, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do materiałów oryginalnych (pożądanych przez Zamawiającego). Jednocześnie musi on być nieregenerowany, niereprodukowany oraz nieposiadający elementów z recyklingu ani elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych. Po jego zainstalowaniu w sprzęcie na monitorze oraz panelu kontrolnym sprzętu nie mogą się pojawiać żadne negatywne komunikaty. W przypadku gdy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycia tonera, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Wykonawca obowiązkowo musi przedstawić dokładny ich opis oraz wskazać do jakiego urządzenia jest on przeznaczony. Produkt równoważny winien być określony z nazwy, symbolu, poprzez podanie producenta oraz pojemności i wydajności. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dla każdego produktu równoważnego dołączył do oferty zaświadczenie wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, potwierdzające, ze wydajność oferowanego produktu równoważnego jest taka sama lub wyższa w stosunku do oryginalnego, produkowanego przez producenta sprzętu, w którym zostanie on użyty. Normy umieszczone są w załączniku Nr 7 do SIWZ (tabela) obok każdej wyspecyfikowanej pozycji. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za każde uszkodzenie sprzętu niezależnie od tego czy sprzęt jest objęty gwarancją producenta, czy jest w okresie pogwarancyjnym, które spowodowane będzie używaniem dostarczonych materiałów. Stosowanie produktów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji sprzętu. Jeżeli na skutek awarii sprzętu wynikłej z winy zastosowania materiałów eksploatacyjnych Zamawiający utraci gwarancje producenta urządzenia, w ramach rekompensaty za utracone korzyści Wykonawca, w drodze umowy, będzie zobowiązany do przejęcia obowiązków gwaranta na pozostały okres udzielonej gwarancji. Stosowanie produktów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji sprzętu. W przypadku awarii lub uszkodzenia sprzętu, których przyczyną będzie użycie dostarczonych materiałów stanowiących przedmiot zamówienia innych niż oryginalne, Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy sprzętu przez autoryzowany serwis. W przypadku, jeżeli czas naprawy uszkodzonego sprzętu w autoryzowanym serwisie przekroczy 48 godzin od momentu zgłoszenia, Wykonawca będzie zobowiązany do nieodpłatnego dla Zamawiającego dostarczenia na czas naprawy innego, nie gorszego sprzętu wraz kompletem materiałów eksploatacyjnych gwarantujących prawidłową pracę urządzenia w pełnym zakresie potrzeb Zamawiającego. Oferta musi być kompletna w zakresie całego zamówienia. Nieuwzględnienie w ofercie chociażby jednej pozycji z asortymentu opisanego w Załączniku nr 7 skutkować będzie odrzuceniem oferty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 30.19.23.30 - Taśmy i bębny do kalkulatorów 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 22.61.00.00 - Farba drukarska .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust 1 ustawy p.z.p.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust 1 ustawy p.z.p.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust 1 ustawy p.z.p.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust 1 ustawy p.z.p.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust 1 ustawy p.z.p.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a. Wypełniony druk Oferta- załącznik Nr 1 do SIWZ b. Upoważnienie do reprezentowania firmy (w przypadku gdy nie wynika ono z załączonych dokumentów) - załącznik nr 2 do SIWZ c. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, których dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1. zmiany wynagrodzenia wykonawcy za wykonanie zamówienia, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT, 2. zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia: - siły wyższej. Siła wyższa - oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron umowy występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązywania się z umowy w jej obecnym brzemieniu; - innych uzasadnionych przyczyn pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę zmian postanowień umowy, strony umowy zobowiązane są do niezwłocznego, nie później niż 3 dni od zaistnienia wskazanych przyczyn poinformowania o tym fakcie drugą stronę i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. Jeżeli Zamawiający uzna, że zaistniałe okoliczności stanowiące podstawę do zmiany w umowie nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania z godnie z zawartą umową. Zmiana umowy musi nastąpić w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcen.pl/cms/przetargi.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie ul. Partyzantów 10a 35-234 Rzeszów, pokój nr 12..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie ul. Partyzantów 10a 35-234 Rzeszów Pokój nr 1 (Sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS na potrzeby projektu systemowego Podkarpackie szkolenie informatyczno-metodyczne POKL/9.4/133/2008..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.