eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Świadczenie usług w zakresie ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej, pojazdów i członków ochotniczych straży pożarnych dla Gminy Zawiercie oraz wybranych jednostek organizacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-03

Zawiercie: Świadczenie usług w zakresie ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej, pojazdów i członków ochotniczych straży pożarnych dla Gminy Zawiercie oraz wybranych jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 134526 - 2015; data zamieszczenia: 03.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie , ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej, pojazdów i członków ochotniczych straży pożarnych dla Gminy Zawiercie oraz wybranych jednostek organizacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Informacje o Zamawiającym: 1. Zamawiający: Gmina Zawiercie, została upoważniona, jako zamawiający w rozumieniu art. 16 ust. 1 Ustawy Pzp, do przeprowadzenia i udzielenia Zamówienia na ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej, komunikacyjne pojazdów oraz osobowe wybranych jednostek organizacyjnych Gminy Zawiercie, w imieniu i na rzecz Gminy Zawiercie oraz jednostek organizacyjnych Gminy Zawiercie, posiadających status zamawiających w rozumieniu art. 2 pkt. 12 Ustawy Pzp: 1) Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna, ul. Szymańskiego 2, 42-400 Zawiercie, 2) Miejski Ośrodek Kultury Centrum im. Adama Mickiewicza, ul. Piastowska 1, 42-400 Zawiercie, 3) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Piłsudskiego 47, 42-400 Zawiercie, 4) Miejski Zespół Obsługi Ekonomiczno Administracyjnej Szkół, ul. Paderewskiego 49, 42-400 Zawiercie, 5) Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zawierciu, ul. Stanisława Moniuszki 10, 42-400 Zawiercie, 6) Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Krzywa 3, 42-400 Zawiercie. 7) Agencja Rozwoju Zawiercia, ul. Piastowska 1, 42-400 Zawiercie (nowo utworzona jednostka budżetowa Gminy Zawiercie - w trakcie organizacji majątek ARZ zostanie wydzielony z majątku Gminy Zawiercie). Szczegółowe dane (teleadresowe, NIP, REGON, wykazy lokalizacji oraz zakres działalności - PKD) Zamawiających, o których mowa powyżej, zostały wymienione w Załączniku nr 8 do SIWZ. 2. Dane Zamawiającego upoważnionego do przeprowadzenia niniejszego Postępowania i udzielenia Zamówienia w imieniu i na rzecz pozostałych Zamawiających: Gmina Zawiercie, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie Regon: 276258871, NIP: 6492286197 Tel. 32 494 12 67 lub 32 494 12 65 Fax. 32 67 22 684 lub 32 67 21 513 Adres e-mail: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu Opis przedmiotu Zamówienia: 1. Nazwa nadana Zamówieniu przez Zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej, pojazdów i członków ochotniczych straży pożarnych dla Gminy Zawiercie oraz wybranych jednostek organizacyjnych. 2. Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług ubezpieczeniowych w zakresie ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej, pojazdów i członków ochotniczych straży pożarnych dla Gminy Zawiercie oraz wybranych jednostek organizacyjnych. 3. Przedmiot Zamówienia został podzielony na pięć części: CZĘŚĆ 1 - ubezpieczenia mienia i OC 1) Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych. 2) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk. 3) Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem, rabunku i wandalizmu. 4) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności oraz z tytułu posiadania mienia. 5) Ubezpieczenie OC zarządcy nieruchomości. CZĘŚĆ 2 - ubezpieczenie OC nadwyżkowej 1) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności oraz z tytułu posiadania mienia. CZĘŚĆ 3 - ubezpieczenie eksponatów wystawowych 1) Ubezpieczenie eksponatów wystawowych od ognia i innych zdarzeń losowych 2) Ubezpieczenie eksponatów wystawowych od kradzieży z włamaniem i rabunku. CZĘŚĆ 4 - ubezpieczenia pojazdów 1) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów. 2) Ubezpieczenie AUTO-CASCO. 3) Ubezpieczenie NNW kierowców i pasażerów. 4) Ubezpieczenie Assistance. 5) Ubezpieczenie szyb samochodowych. CZĘŚĆ 5 - ubezpieczenia strażaków 1) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych. 2) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia zawiera: 2.1. Dla CZĘŚCI 1 - Załącznik A do SIWZ, 2.2. Dla CZĘŚCI 2 - Załącznik B do SIWZ, 2.3. Dla CZĘŚCI 3 - Załącznik C do SIWZ, 2.4. Dla CZĘŚCI 4 - Załącznik D do SIWZ, 2.5. Dla CZĘŚCI 5 - Załącznik E do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający w CZĘŚCI 1, przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego ustalonego dla CZĘŚCI 1.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków 66.51.51.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.54.00 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów 66.51.61.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej 66.51.64.00 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej 66.51.93.00 - Usługi dodatkowego ubezpieczenia .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni niniejszy warunek jeśli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w myśl ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 950 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą o działalności ubezpieczeniowej: 1. w CZĘŚCI 1 co najmniej w grupie 8, 9 i 13 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej; 2. w CZĘŚCI 2 co najmniej w grupie 13 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej; 3. w CZĘŚCI 3 co najmniej w grupie 8 i 9 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej. 4. w CZĘŚCI 4 co najmniej w grupie 1, 2, 8, 9 i 10 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej. 5. w CZĘŚCI 5 co najmniej w grupie 1 i 2 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu, według formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w Sekcji X pkt. 1 ppkt. 1.1. SIWZ ((oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w Postępowaniu - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ (w zakresie części I wzoru tego oświadczenia); w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia oświadczenie może zostać złożone przez Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ (w zakresie części I wzoru tego oświadczenia)) oraz na podstawie dokumentu (oświadczenia), o którym mowa w Sekcji X pkt. 1 ppkt. 1.2 SIWZ (zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, 1. w CZĘŚCI 1 co najmniej w grupie 8, 9 i 13 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej; 2. w CZĘŚCI 2 co najmniej w grupie 13 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej; 3. w CZĘŚCI 3 co najmniej w grupie 8 i 9 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej. 4. w CZĘŚCI 4 co najmniej w grupie 1, 2, 8, 9 i 10 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej. 5. w CZĘŚCI 5 co najmniej w grupie 1 i 2 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej. lub gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów, zaświadczenie właściwego organu nadzoru, że Wykonawca wykonuje działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie. W przypadku, gdy zezwolenie bądź zaświadczenie na podstawie odrębnych przepisów nie jest wymagane, Wykonawca obowiązany jest wykazać, że spełnia warunek udziału w Postępowaniu przedkładając dowody (na przykład dokumenty lub/i oświadczenia złożone przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy), potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w wymaganym zakresie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej dodatkowo składa potwierdzenie faktu notyfikacji otrzymane od organu nadzoru, a jeżeli organ nadzoru w kraju siedziby Wykonawcy takiego potwierdzenia nie dostarcza, Wykonawca składa oświadczenie, że notyfikacja została dokonana i przyjęta przez polski organ nadzoru), z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wyżej opisany warunek Wykonawca spełnia).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty, 2. Pełnomocnictwo/pełnomocnictwa osoby/ osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w Postępowaniu, udzielone dla osoby/osób podpisujących ofertę i wymagane oświadczenia oraz poświadczające za zgodność oryginałem dokumenty, o ile ta osoba/ te osoby nie zostały ujawnione we właściwym rejestrze dołączonym do oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Klauzule fakultatywne - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony przez istotne zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści złożonej w Postępowaniu przez Ubezpieczyciela oferty, rozumieją takie zmiany, których wprowadzenie na etapie Postępowania o udzielenie zamówienia wpłynęłoby na krąg Wykonawców ubiegających się o zamówienie lub na wybór najkorzystniejszej oferty w Postępowaniu. Wszelkie inne zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści złożonej w Postępowaniu przez Ubezpieczyciela oferty nie mają charakteru zmian istotnych. 2. Ubezpieczający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty złożonej w Postępowaniu przez Ubezpieczyciela, polegających w szczególności na: 2.1. zmianie przedmiotu lub zakresu ubezpieczenia, 2.2. zmianie wysokości sumy ubezpieczenia (gwarancyjnej) lub limitów odpowiedzialności, 2.3. zmianie franszyz lub udziałów własnych, 2.4. zmianie dotyczącej wzajemnych świadczeń Ubezpieczającego lub Ubezpieczyciela, 3. Warunkiem dokonania zmian określonych w ust. 1 i ust. 2 są uzasadnione potrzeby Ubezpieczającego lub Ubezpieczonych, a w szczególności: 3.1. sytuacja, w której Ubezpieczyciel wprowadzi do obrotu w czasie trwania Umowy zmiany do stosowanych przez niego wzorców umownych lub Ogólnych/ Szczególnych Warunków Ubezpieczenia, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do Umowy możliwe jest wprowadzenie jedynie zmian na korzyść Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego, 3.2. gdy nastąpi zmiana w obowiązujących przepisach prawa lub zmiana istotnych z uwagi na charakter działalności Ubezpieczającego lub Ubezpieczonych stosunków umownych, która wpływa na ubezpieczenia zawarte w ramach Umowy, 3.3. będzie miała miejsce zmiana na rynku ubezpieczeniowym, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do Umowy możliwe jest wprowadzenie jedynie zmian na korzyść Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego, 3.4. nastąpi istotna zmiana w strukturze organizacji Ubezpieczającego lub Ubezpieczonych, np. podział, połączenie, likwidacja lub im podobne. 4. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą Ubezpieczającego i Ubezpieczyciela, wyrażoną w formie pisemnego aneksu do Umowy pod rygorem nieważności. 5. Zmiana w zakresie danych dotyczących Ubezpieczającego, Ubezpieczonych lub Ubezpieczyciela, a w szczególności ich adresy lub nazwy, imiona i nazwiska osób uprawnionych do reprezentowania oraz osób odpowiedzialnych za wykonanie Umowy nie stanowią istotnej zmiany postanowień Umowy i nie wymagają zgody Stron. Zmiana, o której mowa w zdaniu poprzednim jest dokonywana jednostronnym oświadczeniem złożonym drugiej Stronie. 6. Zmiana podwykonawców wymaga pisemnej zgody Ubezpieczającego. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Ubezpieczyciel powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, Ubezpieczyciel jest obowiązany wykazać Ubezpieczającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Ubezpieczyciel samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie Postępowania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zawierciu Wydział Zamówień Publicznych ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawierciu - Punkt Informacyjny - parter Urzędu Miasta, w Zawierciu ul. Leśna 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania Zamówienia: 1. Z zastrzeżeniem postanowień Sekcji VIII pkt 2, 3, 4, 5, termin wykonania Zamówienia wynosi 36 miesiące, liczone od dnia 01.07.2015 r. do dnia 30.06.2018 r. 2. Termin wykonania Zamówienia dla CZĘŚCI 1 i 2 obejmuje okres od dnia 01.07.2015 r. do dnia 30.06.2018 r. i dzieli się na trzy 12 miesięczne okresy rozliczeniowe (tożsame z okresami ubezpieczenia): 1) okres rozliczeniowy: od dnia 01.07.2015 r. do dnia 30.06.2016 r. 2) okres rozliczeniowy: od dnia 01.07.2016 r. do dnia 30.06.2017 r. 3) okres rozliczeniowy: od dnia 01.07.2017 r. do dnia 30.06.2018 r. z zastrzeżeniem szczegółowo opisanym w Załączniku A do SIWZ (Opis przedmiotu Zamówienia dla CZĘŚCI 1) wskazującym, że okres ubezpieczenia dla mienia Gminy Zawiercie w pierwszym okresie rozliczeniowym rozpocznie się od dnia 01.08.2015 r. 3. Termin wykonania zamówienia dla CZĘŚCI 3 obejmuje okres od dnia 21.10.2015 r. do dnia 30.06.2018 r. i dzieli się na trzy okresy rozliczeniowe (tożsame z okresami ubezpieczenia): 1) okres rozliczeniowy: od dnia 21.10.2015 r. do dnia 30.06.2016 r. 2) okres rozliczeniowy: od dnia 01.07.2016 r. do dnia 30.06.2017 r. 3) okres rozliczeniowy: od dnia 01.07.2017 r. do dnia 30.06.2018 r. 4. Termin wykonania Zamówienia dla CZĘŚCI 4 obejmuje okres od dnia 01.07.2015 r. do dnia 30.06.2018 r., z zastrzeżeniami podanymi w Załączniku D do SIWZ (Opis przedmiotu Zamówienia dla CZĘŚCI 4) i z uwzględnieniem okresów ubezpieczenia dla poszczególnych pojazdów mechanicznych dzieli się na trzy 12 miesięczne okresy rozliczeniowe: 1) okres rozliczeniowy: od dnia 01.07.2015 r. do dnia 30.06.2016 r. 2) okres rozliczeniowy: od dnia 01.07.2016 r. do dnia 30.06.2017 r. 3) okres rozliczeniowy: od dnia 01.07.2017 r. do dnia 30.06.2018 r. Dla każdego pojazdu mechanicznego zostanie wydany indywidualny certyfikat (potwierdzenie lub inny dokument) potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia obowiązkowego OC posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów (ochrona ubezpieczeniowa dla każdego pojazdu będzie udzielana w okresie 12 miesięcy liczonym odrębnie dla każdego pojazdu mechanicznego). Polisa/ polisy - dopuszczalna jest polisa zbiorcza dla grupy pojazdów lub polisy indywidualne dla każdego pojazdu. Na koniec pierwszego okresu rozliczeniowego w dniu 30.06.2016 r. nastąpi wyrównanie okresów ubezpieczenia pojazdów mechanicznych. Okresu ubezpieczeń dla poszczególnych pojazdów mechanicznych zostały podane w Złączniku D1 do SIWZ. 5. Termin wykonania Zamówienia dla CZĘŚCI 5 obejmuje okres od dnia 01.08.2015 r. do dnia 30.06.2018 r. i dzieli się na trzy okresy rozliczeniowe: 1) okres rozliczeniowy: od dnia 01.08.2015 r. do dnia 30.06.2016 r. 2) okres rozliczeniowy: od dnia 01.07.2016 r. do dnia 30.06.2017 r. 3) okres rozliczeniowy: od dnia 01.07.2017 r. do dnia 30.06.2018 r. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 3 czerwca 2015r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.