eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czechowice-Dziedzice › Budowa pompowni przeciwpowodziowej na kanale ulgi przy Wiśle

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-10

Czechowice-Dziedzice: Budowa pompowni przeciwpowodziowej na kanale ulgi przy Wiśle
Numer ogłoszenia: 134397 - 2015; data zamieszczenia: 10.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czechowice-Dziedzice , Plac Jana Pawła II 1, 43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie, tel. 32 2147114, faks 32 2147152, 2147182.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa pompowni przeciwpowodziowej na kanale ulgi przy Wiśle.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia pn.: Budowa pompowni przeciwpowodziowej na kanale ulgi przy Wiśle jest wykonanie robót budowlanych obejmujących m.in. : A. Przepompownia wód opadowych i roztopowych z niezbędną infrastrukturą służących do odprowadzania tych wód do rzeki Wisła w okresie przewyższonych stanów rzeki. Zbiornik pompowy składa się z dwóch połączonych ze sobą komór pompowych żelbetowych, prefabrykowanych o średnicy wewnętrznej 3,0 m i wysokości 4,0 m z uzbrojoną pokrywą do ustawienia pompy śmigłowej. Dopływ wody do komory 1 pompowni P1 - kanałem zamkniętym o długości 5,0 m, o wymiarach wewnętrznych: 2,0 x 1,0 m. Wlot o wymiarach: 2,0 x 1,0 m z regulacją poziomu wlotu za pomocą jazu ruchomego. Dopływ wody do komory 2 pompowni P2 - kanałem zamkniętym o długości 2,0 m, o wymiarach wewnętrznych: 2,0 x 1,0 m. Wlot o wymiarach: 2,0 x 1,0 m z regulacją poziomu wlotu za pomocą jazu ruchomego. Zabudowa dwóch pomp po jednej w każdej komorze pompowej. Pompy w komorze pompowej P1 i P2 o parametrach: - Typ: pompy śmigłowe typu 80PZ17-4L lub równoważne - Wydajność: 1,6 m3/sek - Wysokość podnoszenia: H=5,7 mH2O Przepompownia wyposażona w rozdzielnię sterowania wspólną dla obu komór pompowych, dla - pompy nr1 i pompy nr2. Praca pomp sterowana pływakami. B. Urządzenia wodne w postaci wylotów rurociągów tłocznych do rzeki Wisła z elementów typowych typu KPED dla średnicy Dn 800 mm. Rurociągi tłoczne o średnicy: Dn 800 mm i długościach: - P1-W1 - 20,00 mb zakończony wylotem typowym. Ubezpieczenie poniżej wylotu długości 11,3 m z elementów betonowych łączonych na zamek, - P2-W2 - 19,20 mb zakończony wylotem typowym. Ubezpieczenie poniżej wylotu długości 11,3 m z elementów betonowych łączonych na zamek. Ułożenie rurociągu - w częściowym zagłębieniu i bezpośrednio na powierzchni wału. Umocnienie rurociągu za pomocą obciążników systemowych KWH Pipe lub równoważnych z obsypką ziemną na wysokości korony wału. C. Ogrodzenie i brama wjazdowa do pompowni Ogrodzenie o długości 43,10 mb z siatki ogrodzeniowej na słupkach o wysokości 3,35m (2,50. nad poziomem terenu) mocowanych w gruzobetonie na głębokość 0,80m. Siatka ogrodzeniowa do wysokości 2,00m. Słupki stalowe w rozstawie ok. 2,20m. Brama - 1szt, rozwierana o szerokości 4,00m. Elementy konstrukcyjne bramy z profili stalowych zamkniętych 60x80mm wypełnienie z kątowników stalowych 25x25 i 45x30. D. Droga dojazdowa do przepompowni jako nawierzchnia z kruszywa łamanego o szerokości od ok. 4,25m (rejon bramy wjazdowej) do ok. 5.25m (w rejonie włączenia na istniejącą drogę gruntową na wale). Po obu bokach nawierzchni pas terenu szerokości min. 1,50 m o spadkach poprzecznych do 8% pełniący rolę pobocza. Za poboczem będą wykonane skarpy do terenu. Długość drogi ok. 15,0m. Wykonanie utwardzenia terenu bezpośrednio pod trasę kół pojazdów z płyt typu JOMB ułożonych w dwóch ciągach o odstępie 1,0m. Plac manewrowy z płyt typu JOMB ułożonych pomiędzy pompowniami. Plac nieregularny w kształcie zbliżonym do litery U. Łączna powierzchnia placu wynosi ok. 72,5m. E. Budowa przyłącza energetycznego, które obejmuje swoim zakresem: 1.Linię kablową SN. Dla zasilania stacji transformatorowej wybudować należy odcinek linii kablowej 20kV kablami 3xYHAKXS 1x70mm2. Długość linii wynosi 315 m. Kabel wyprowadzić należy z istniejącego słupa linii napowietrznej 20 kV, po uprzednim wyposażeniu słupa w rozłączniko-uziemnik (w zakresie Tauron). 2. Stację transformatorową słupową typu STNKo-20/630 dla zasilania pompowni. Stacja wyposażona będzie w rozłącznik RUN III 24/4, ochronniki PLIMD-15N, podstawy bezpiecznikowe PBNV 20, transformator 20/0,4kV;Dyn5:630kVA, rozdzielnicę słupową typu RS-W, przekładniki prądowe TPO 61.11, przekładniki napięciowe TJO 6. Dla posadowienia stacji zastosować należy fundamenty typu SFP122+SP22. Stacja będzie posiadała wspólny uziom roboczy i ochronny o oporności<5om . Uziom z płaskowników FeZn 30x4mm oraz prętów stalowych ocynkowanych fi18mm i długości 6m. 3. Linię kablową NN zasilającą pompownię. Linię wykonać kablami 4xYKXs 1x300mm2. Długość linii wynosi 19m. F. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w postaci kopii mapy przekazanej do miejscowego ośrodka geodezyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - załącznik nr 2 do SIWZ - dokumentacja projektowa, - załącznik nr 3 do SIWZ - przedmiar robót (opracowanie pomocnicze), - załącznik nr 4 do SIWZ - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, - załącznik nr 5 do SIWZ - dodatkowe informacje do wyceny robót, które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ), przedmiarze robót (załącznik nr 3 do SIWZ), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz dodatkowych informacjach do wyceny robót (załącznik nr 5 do SIWZ) lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Wszystkie elementy wymienione w dokumentacji przetargowej mogą być zastąpione przez inne - za równoważne Zamawiający uzna takie, które mają parametry techniczne równe lub lepsze od wskazanych i posiadają wszystkie wymagane atesty, certyfikaty i pozwolenia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia (metodą zero - jedynkową)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że: W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał jedną (1) robotę odpowiadającą swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. budowa lub przebudowa lub rozbudowa przepompowni ścieków (sanitarnych lub deszczowych) o wartości min. 150 000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku szerszego zakresu wykonanych prac od wskazanego powyżej należy wyodrębnić faktyczną wielkość wykonanej roboty budowlanej - np. budowa lub przebudowa lub rozbudowa przepompowni ścieków (sanitarnych lub deszczowych) o wartości min. 150 000,00 zł brutto. Wartość wykonania powyższej roboty nie może być mniejsza niż 150 000,00 zł brutto celem spełnienia ww. warunku. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia (metodą zero - jedynkową)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia (metodą zero - jedynkową)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że: Dysponuje lub będzie dysponował w celu wykonania zamówienia min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane równoważne do wyżej wskazanych, z min. 2 letnim doświadczeniem na stanowisku kierownika budowy. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia (metodą zero - jedynkową)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że: Posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia w kwocie nie mniejszej niż 500 000,00 zł. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia (metodą zero - jedynkową)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

4.1. wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 4.2. jeżeli Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, w celu oceny czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący wykonawcę z podmiotem gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Zaleca się, aby pisemne zobowiązanie zawierało informacje dotyczące: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału, kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. 4.3. dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy), 4.4. zaleca się dołączenie do oferty przetargowej kopii dowodu wniesienia wadium (przelew), a w przypadku dokumentu - kopii dokumentu gwarancji, 4.5. tabela elementów rozliczeniowych (wypełniona zgodnie z działem XIV SIWZ - Opis sposobu obliczenia ceny) - załącznik nr 11 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają zmianę postanowień umowy zgodnie z wymogami art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku: a) ustawowej zmiany przepisów o podatku VAT - zmianie ulega wynagrodzenie brutto, b) wadliwości dokumentacji projektowej - zmianie ulegnie termin realizacji przedmiotu umowy o czas wykonania korekty lub uzupełnienia dokumentacji, c) wystąpienia wyjątkowo nieprzyjaznych warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującą technologią i zasadami współczesnej wiedzy technicznej, potwierdzonych przez inspektora nadzoru inwestorskiego wpisem do dziennika budowy - zmianie ulegnie termin realizacji przedmiotu umowy o czas wystąpienia wyjątkowo nieprzyjaznych warunków atmosferycznych, d) wystąpienia siły wyższej rozumianej jako wydarzenie lub okoliczność wyjątkową, niezależną od Strony, której nie można było w racjonalny sposób uniknąć lub zaradzić - zmianie ulegnie termin realizacji przedmiotu umowy o czas występowania siły wyższej, e) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy robót, tj. kolizja z robotami prowadzonymi równolegle np. w sąsiedztwie placu budowy, uniemożliwiającymi prowadzenie robót - zmianie ulegnie termin realizacji przedmiotu umowy o czas występowania kolizji uniemożliwiających wykonanie robót objętych przedmiotem umowy. f) w przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy lub zmiany zakresu prac powierzonego podwykonawcy - w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. g) zmiany nazw, siedziby stron umowy, innych danych identyfikacyjnych oraz zmiany nazwy zadania w budżecie. h) wywołanym przyczynami zewnętrznymi, które w sposób obiektywny uzasadniają potrzebę tej zmiany, nie powodującej zachwiania równowagi ekonomicznej pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym. i) zmiany technologii wykonania robót lub zmiany materiałów, jeżeli nowe rozwiązania będą korzystne dla Zamawiającego, przy zachowaniu nie pogorszonych standardów jakościowych. j) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. k) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czechowice-dziedzice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Czechowicach - Dziedzicach Plac Jana Pawła II 1, pokój 408 (III Piętro). W przypadku pobrania SIWZ w wersji papierowej prosi się o wcześniejszy kontakt z Zamawiającym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Czechowicach - Dziedzicach Plac Jana Pawła II 1, Biuro podawcze - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.