eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do urządzeń komputerowych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-24

Kielce: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do urządzeń komputerowych.
Numer ogłoszenia: 134271 - 2014; data zamieszczenia: 24.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143400 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, faks 41 3445265, 3445723.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do urządzeń komputerowych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup przez zamawiającego materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do urządzeń komputerowych oraz ich sprzedaż wraz z dostawą i rozładunkiem przez wykonawcę w siedzibach zamawiającego, tj. al. IX Wieków Kielc 3 w Kielcach, oraz ul. Sienkiewicza 63 (wejście główne od ul. Wspólnej 4) w miejscach wskazanych przez zamawiającego. 2. Szczegółowy opis i zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawarty został w Dodatku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. Wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisany przez wykonawcę dokument stanowić będzie załącznik do oferty składanej przez wykonawcę. 3. Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia w kilku cząstkowych dostawach i zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych poszczególnych materiałów w ramach ceny zaoferowanej przez wykonawcę wybranego do realizacji zamówienia. 4. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o dokonanie przez zamawiającego zamówienia w ilości określonej jako planowana. 5. Do rozliczania poszczególnych dostaw będą miały zastosowanie ceny jednostkowe netto wskazane w ofercie wykonawcy. 6. Wymagany przez zamawiającego okres gwarancji i rękojmi za wady wynosi 24 miesięcy licząc od dnia odbioru dostawy. 7. Przedmiot zamówienia musi być wysokiej jakości, fabrycznie nowy i kompletny, a materiały eksploatacyjne - oryginalne lub równoważne (tonery, tusze oraz inne materiały eksploatacyjne) muszą być wyprodukowane z nowych elementów, nie mogą pochodzić z recyklingu, czy też wcześniej być użyte lub modyfikowane, bez śladów uszkodzenia, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników, muszą pochodzić z bieżącej produkcji (nie wcześniej niż w 2013 roku) i w chwili dostawy muszą posiadać minimum 24 miesięcy gwarancji, muszą być opakowane w oryginalne, nienaruszone opakowania, w tym wewnętrzne opakowanie hermetyczne i zewnętrzne opakowanie tekturowe z naniesionym logo i nazwą producenta, opisem zawartości i numerem katalogowym produktu oraz listą urządzeń, do których dany artykuł jest przystosowany. Materiały te muszą zapewniać bezawaryjną pracę sprzętu będącego w posiadaniu zamawiającego. 8. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ oraz w Dodatku nr 2 do SIWZ. Wskazane tam ewentualne znaki towarowe są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jego jakości i wydajności/pojemności. W związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uważane będą oferty zawierające materiały eksploatacyjne i do sprzętu komputerowego kompatybilne ze wskazanym sprzętem, spełniające opisane wymagania. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego, leży po stronie wykonawcy. Wskazane w Dodatku nr 2 do SIWZ wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Podane w nim parametry wydajności odnoszą się do norm producentów drukarek. 9. Zamawiający wymaga, aby oferowane materiały eksploatacyjne wchodzące w skład przedmiotu zamówienia (tonery, tusze oraz inne materiały eksploatacyjne) były zgodne z instrukcjami użytkowania i warunkami gwarancji określonymi przez producentów sprzętu będącego w posiadaniu zamawiającego. 10. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych, wyprodukowanych przez producentów nie będących producentami poszczególnych urządzeń, wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty dokumentacji, wskazanej w rozdziale VI część D SIWZ, potwierdzającej, że materiały te są fabrycznie nowe, oraz że spełniają wymogi co do wymaganej jakości oraz pojemności/wydajności. Wydajność produktów równoważnych dla urządzeń określonych w Formularzu cenowym musi zostać stwierdzona przeprowadzonymi testami wydajnościowymi. 11. W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ elektroniczny, który monitoruje proces druku i zużycie tuszu lub tonera, produkt równoważny musi posiadać analogiczny funkcjonalnie element. 12. W przypadku, gdy wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnej wymiany na materiał spełniający wymagania w ciągu 2 dni roboczych od dnia telefonicznego, faksowego bądź mailowego powiadomienia przez zamawiającego. W przypadku gdy dwukrotna wymiana reklamowanego materiału nie spełni w/w wymagań, wykonawca na żądanie zamawiającego, wymieni reklamowaną całą partię dostarczonego materiału w ciągu kolejnych 2 dni roboczych od dnia telefonicznego, faksowego bądź mailowego powiadomienia przez zamawiającego. 13. W przypadku, gdy przyczyną awarii sprzętu będzie zastosowanie materiałów eksploatacyjnych wyprodukowanych przez producentów, nie będących producentami sprzętu będącego w posiadaniu zamawiającego, wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów wykonania przez podmiot posiadający autoryzację danego sprzętu ekspertyzy oraz naprawy przez ten podmiot urządzeń w ciągu 7 dni roboczych od dnia telefonicznego, faksowego bądź mailowego powiadomienia przez zamawiającego oraz do wymiany na swój koszt pozostałych z dostarczonych materiałów eksploatacyjnych na oryginalne, wyprodukowane przez producentów urządzeń, w terminie do 5 dni roboczych od dnia telefonicznego, faksowego bądź mailowego powiadomienia przez zamawiającego. 14. W przypadku braku możliwości usunięcia uszkodzenia, wykonawca zobowiązany będzie do wymiany uszkodzonego urządzenia na nowe o nie gorszych parametrach techniczno-eksploatacyjnych od urządzenia uszkodzonego w ciągu 5 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania wyników ekspertyzy. 15. W przypadku wystąpienia uszkodzeń dostarczonego przedmiotu zamówienia lub jego elementów składowych, wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt do jego wymiany na nowy, wolny od wad. Wymagany przez zamawiającego czas na wymianę przedmiotu zamówienia wynosi 2 dni robocze licząc od dnia zgłoszenia telefonicznego, faksowego bądź mailowego przez zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.42.00 - Zestawy do fusera 30.12.41.00 - Fusery 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: EFRR w ramach RPOWŚ na lata 2007 - 2013; w ramach POKL 2007-2013, Priorytet:VIII Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.2 Transfer wiedzy, Poddziałanie 8.2.2 Regionalne strategie innowacji, Projekt:Perspektywy RSI Świętokrzyskie - IV Etap, Realizowany w latach 1.10.2012 do 30.06.2015; EFRR w ramach RPOWŚ na lata 2007-2013. Działanie 2.2. Budowa infrastruktury społeczeństwa informacyjnego w ramach indywidualnego projektu e-świętokrzyskie Budowa SIP Województwa Świętokrzyskiego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURO MARKET Leszek Kulina Spółka Jawna, ul. Zagórska 118, 25-346 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 388377,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 412506,58

  • Oferta z najniższą ceną: 127132,80 / Oferta z najwyższą ceną: 412506,58

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.