eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lwówek › Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Lwówek, miejscowości Pakosław Brody.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-06

Lwówek: Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Lwówek, miejscowości Pakosław Brody.
Numer ogłoszenia: 134234 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lwówek , ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, woj. wielkopolskie, tel. 061 4414024, faks 061 4414212.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lwowek.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Lwówek, miejscowości Pakosław Brody..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa - projekt budowlany, wykonany dla zadania pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w gminie Lwówek, miejscowości Pakosław i Brody, w podziale na część I i część II, przez Autorską Pracownię Inżynierii Sanitarnej APIS z Piły, dla którego Zamawiający otrzymał decyzję zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę wydaną przez Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu, decyzja nr 514/2007 z dnia 05.10.2007r., oraz decyzja nr 32/2008 z dnia 21.01.2008r. projekt został przygotowany w szerszym zakresie, a niżeli przewidziany do realizacji w tym postępowaniu, (zał. nr 11 i nr 12 do siwz) a także: - projekt wykonawczy do tego zadania - zał. nr 13 do siwz, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ST.00.00 wymagania ogólne - zał. nr 14 i 15 do siwz, - szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, zał. nr 14 i 15 do siwz, a w tym; ST.01.10 - roboty pomiarowe ST.03.10 - roboty ziemne, ST.04.10 - sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, ST.05.10 - sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej, ST.06.10 - pompownie ścieków, - przedmiary robót branżowych do wykonania - zał. nr 16 do siwz (Zamawiający uznaje, że przedmiary mają jedynie znaczenie pomocnicze i stanowią podstawę informacyjną dla Wykonawcy). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres: 1) Wykonanie tłoczni PS5 wraz z jej zlewnią i kanałem tłocznym BRODY - kanał graw. PCV d:200 - 1949,9mb; - kolektor tłoczny PE 110 - 3458,80mb; - studnie rewizyjne betonowe 1000mm - 76szt; - przykanaliki PCV d:160 - 428,9mb; - tłocznia ścieków PS5 - Qp=21,2m3/h; Hp=42,7mH2O; 2) Wykonanie przepompowni PS8 wraz z jej zlewnią i kanałem tłocznym BRODY - kanał grawitacyjny PCV d:200 - 279mb - kolektor tłoczny PE 75 -19,2 mb - kolektor tłoczny PE 90 - 104,5 mb - studnie rewizyjne 1000mm - 13szt. - przykanaliki PCV d:160 95,8mb; - przepompownia ścieków PS8 - Qp=2,8m=dm3/s=10,1m3/h; Hp=11,0mH2O. 3) Wykonanie przepompowni PS7 wraz z jej zlewnią i kanałem tłocznym PAKOSŁAW - kanał grawitacyjny PCV d:200 -362mb; - kolektor tłoczny PE 75 - 237,5 mb; - studnie rewizyjne 1000mm - 15szt. - przykanaliki PCV d:160 - 94,1mb; - przepompownia ścieków PS7 -Qp=2,8dm3/s=10,1m3/h, Hp=11mH2O. 4) Wykonanie tłoczni PS6 (z opomiarowaniem wewnątrz tłoczni) wraz z jej zlewnią i kanałem tłocznym PAKOSŁAW - kanał grawitacyjny PCV d:200 - 1659,7; - kolektor tłoczny PE 125 - 2818,60 mb - studnie rewizyjne 1000mm - 64szt. - przykanaliki PCV d:160 -457,5mb - tłocznia ścieków PS6 -Qp= 26,5m3/h, Hp= 38,6mH2O. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie sieci kanalizacyjnych do granic działek i zaślepienie rur korkiem. Wyposażenie tłoczni i przepompowni w sterowniki do przesyłania danych (przesyłanie wiadomości SMS oraz obustronna transmisja danych, oprogramowanie diagnostyczne służące do przesyłania komunikatów o stanach awaryjnych i przedawaryjnych). Różnice w długościach pomiędzy projektem, a przedmiarem robót wynikają z faktu, iż w projekcie zaznaczono poszczególne odcinki pomiędzy środkami studni rewizyjnych, a w przedmiarze podano odległości od zewnętrznych obrysów studni rewizyjnych (dotyczy zarówno kanałów grawitacyjnych jak i przykanalików). W zakres prac wchodzi wykonanie wszelkich robót przygotowawczych i tymczasowych: m.in. roboty pomiarowe i towarzyszące, zajęcie pasa drogowego dróg gminnych i powiatowych, w pasie których będzie realizowana inwestycja, organizacja ruchu, roboty ziemne, odwodnienie wykopów, zabezpieczenie przeszkód napotkanych w wykopach itp. Wymagany termin wykonania zamówienia - część I - do 5 m-cy od daty podpisania umowy, obejmuje wieś Pakosław, a w tym: - kanał tłoczny od PS-6 do połączenia z ist. kanalizacją w kierunku Lwówka (PE 125 - dł. 2818,6m) - tłocznię ścieków PS-6; - kanały grawitacyjne w miejscowości Pakosław biegnące równolegle z kanałem tłocznym, oraz kanały grawitacyjne stanowiące odcinek tranzytowy ścieków z miejscowości Brody do miejscowości Pakosław tzn. odcinki od PS-6 poprzez (S-1) do S-35; odcinek od SR-2 do S-31, odcinek od S-32 poprzez S-70 do S-75, odcinek od S-3 poprzez S-40 do SR-7, od S-4 poprzez S-50 do S-63, wraz z przykanalikami dochodzącymi do ww kanałów grawitacyjnych, oraz wieś Brody, a w tym: - odcinek tłoczny od tłoczni PS-5 Brody do studni rozprężnej SR-2 w Pakosławiu - tłocznia ścieków PS-5 w Brodach - kanały grawitacyjne w miejscowości Brody biegnące równolegle z kanałem tłocznym, tzn. odcinki od PS-5 poprzez (S-1) do S-25; odcinek od S-25 poprzez S-30 do S-33, odcinek od S-1 do S-4.1 wraz z przykanalikami dochodzącymi do ww kanałów grawitacyjnych. Wymagany termin wykonania zamówienia - część II - do 12 m-cy od daty podpisania umowy, obejmuje pozostały zakres przedmiotu zamówienia nie ujęty w części I, tzn. wieś Pakosław, a w tym: - odcinek tłoczny od pompowni PS-7 do studni rozprężnej SR-7, - przepompownia ścieków PS-7, - odcinek grawitacyjny od PS-7 poprzez S-80 do S-88 oraz odcinek grawitacyjny od S-80 poprzez S-90 do S-95 wraz z przykanalikami dochodzącymi do ww kanałów grawitacyjnych, oraz wieś Brody, a w tym: - odcinek tłoczny od PS-8 poprzez węzeł T-150 do studni rozprężnej SR-4, - przepompownie ścieków PS-8, - kanały grawitacyjne zlewni PS-8 od S-64 do S-70 oraz od PS-8 do S-71 oraz od S-67 poprzez S-71 do S-75, - kanały grawitacyjne zlewni PS-5 od S-25 do S-29 oraz od S-18 poprzez S-34 do S-38, od S-10 poprzez S-39 do S-41, od S-7 poprzez S-50 do S-59 oraz od S_7 poprzez S-60 do SR-4, oraz od S-2 poprzez S-84 do S-89 oraz od S-84 poprzez S-90 do S-92 oraz od S-90 poprzez S-93 do S-99 3. Uwagi: 1) wykonanie poszczególnych zakresów z części I i II obejmuje kompleksowe wykonanie tych części i wszystkich związanych z nimi robót, sukcesywnie i na bieżąco, po dokonanych odbiorach robót ulegających zakryciu, przeprowadzeniu sprawdzeń i prób należy dla danych odcinków wykonać wszystkie roboty odtworzeniowe i porządkowe. 2) Zamawiający na sfinansowanie przedsięwzięcia przeznacza : - środki pochodzące z budżetu gminy Lwówek, oraz - zamierza zawrzeć z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu (WFOŚiGW) umowę pożyczki na dofinansowanie przedmiotu umowy, a także - zamierza uzyskać dofinansowanie z Programu Regionalnego Narodowa Strategia Spójności, Priorytet III. Środowisko przyrodnicze. Działanie 3.4. Gospodarka wodno - ściekowa, w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 W związku z zamierzeniami Zamawiającego wymienionymi wyżej, zastrzega on sobie możliwość dokonania w każdym czasie zmian harmonogramu rzeczowo - finansowego - zał. nr 8 do siwz, o którym mowa § 2 postanowień umowy (projekt umowy - zał. nr 3 do siwz), w trakcie realizacji zamówienia i wprowadzenie w jego miejsce harmonogramu, który będzie stanowił załącznik do umowy pożyczki, lub dofinansowania w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego. Jeżeli zaistnieje taka okoliczność, Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji zamówienia zgodnie ze zmienionym harmonogramem. 3) Jeżeli w dokumentacji projektowej lub w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót zostały przedstawione wskazania techniczne lub materiały z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych art. 29. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych, tj. nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem projektu, z zapewnieniem uzyskania przez Wykonawcę i na jego koszt wszelkich ewentualnych uzgodnień, w tym także, w razie potrzeby autora dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. 4) Zamawiający obliguje Wykonawcę do zastosowania przy budowie poszczególnych elementów składowych systemu (rurociągi, przepompownie, tłocznie, osprzęt) w jednakowej technologii i jednego typu i jednego producenta (np.: jeżeli Wykonawca dokonał wyboru jednego materiału na rurociągi to musi zachować ten materiał w całym budowanym systemie; jeżeli dokonał wyboru pomp do przepompowni czy tłoczni jednego producenta, to musi zachować je we wszystkich budowanych przepompowniach czy tłoczniach; jeżeli dokonał wyboru osprzętu elektrycznego np.: styczniki jednego producenta, to musi je zachować we wszystkich przypadkach przy tej budowie). 5) zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu robót z przedmiotu zamówienia do wysokości środków zabezpieczonych na to zadanie w budżecie gminy Lwówek na 2009r. (jeżeli zajdzie taka potrzeba). 4. Inne wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 1) geodezyjne wytyczenie trasy rurociągu kanalizacyjnego, 2) obsługa archeologiczna inwestycji w razie takiej potrzeby, 3) włączenie w istniejącą sieć kanalizacyjną, 4) wykonanie przejść pod przeszkodami, 5) odwodnienie wykopów w przypadku takiej potrzeby, 6) odtworzenie nawierzchni chodników, dróg asfaltowych i innych nawierzchni utwardzonych i nieutwardzonych, 7) wykonanie prób szczelności rurociągów kanalizacyjnych obowiązkowo przy udziale przyszłego użytkownika, którym będzie Zakład Gospodarki Komunalnej w Lwówku, ul. Powst. Wielkopolskich 40, 64-310 Lwówek, 8) wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej - 3szt., z wyszczególnieniem odcinków w pasach dróg gminnych i pasach dróg powiatowych, 9) zainstalowanie oznakowania odpowiedniego do przebiegu trasy sieci rurociągu kanalizacji sanitarnej, 10) pokrycie kosztów zajęcia pasa drogi i zmianą organizacji ruchu na czas budowy w pasach dróg gminnych i powiatowych. 11) przygotowanie wniosków do odpowiedniego zarządcy drogi po wykonanych robotach, na umieszczenie urządzeń nie związanych z ruchem i gospodarką drogową w pasie drogi, 12) przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze sztuka budowlaną i zasadami współczesnej wiedzy technicznej, przy przestrzeganiu Polskich Norm, polskich aprobat technicznych i polskich specyfikacji technicznych oraz przepisów bhp. Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotowej modernizacji oraz ich parametry jakościowo techniczne muszą odpowiadać parametrom wytyczonym przez Wspólnotę (Unię Europejską), muszą posiadać atesty lub certyfikaty akceptowalne przez Unię i muszą pochodzić z Uni, bądź z jednego z krajów stowarzyszonych w ramach Unii (z uwzględnieniem prawa opcji obejmującego ewentualne zamienniki wskazane przez wykonawcę projektu technicznego w opisie technicznym, dokumentacji projektowej bądź zaproponowane przez Wykonawcę po akceptacji projektanta). 13) na czas prowadzenia robót Wykonawca ustawi odpowiednie znaki ostrzegawcze oraz zapewni właściwe zabezpieczenie i oświetlenie terenu budowy, a po zakończeniu robót teren przywróci do stanu pierwotnego. 14) wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany do zaakceptowania w formie pisemnego oświadczenia, że akceptuje projekt umowy, przez jego wypełnienie i parafowanie każdej ze stron. 15) wykonawca przystępujący do postępowania musi obligatoryjne zapoznać się z terenem w którym wykonywany będzie przedmiot zamówienia. 5. Wymagania organizacyjne 1) Uzyskanie wymaganych prawem pozwoleń i uzgodnień łącznie z przyjęciem przez właściwy organ nadzoru budowlanego obiektu do użytkowania z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w gminie Lwówek, miejscowości Pakosław Brody, dla cześci I i części II. 2) Przygotowanie organizacyjne przedsięwzięcia pod kątem najmniejszej uciążliwości dla społeczeństwa z pokryciem ewentualnych roszczeń odszkodowawczych właścicieli nieruchomości, przez które prowadzić będzie rurociąg kanalizacyjny i przykanaliki. 3) Pokrycie ewentualnych kosztów napraw uszkodzonych urządzeń, wyrządzonych szkód oraz doprowadzenie do stanu wymaganego przez administratora przeszkód na trasie budowy rurociągu kanalizacyjnego i przykanalików. 4) Pokrycie kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego, z nadzorem archeologicznym w przypadku jego potrzeby oraz innymi wymaganymi przy przejściach przez przeszkody występujące na trasie budowy rurociągu kanalizacyjnego i przykanalików (podkłady geodezyjne na których została sporządzona dokumentacja projektowa mogą nie zawierać wszystkich informacji i szczegółów o terenie oraz wbudowanej infrastrukturze). 5) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu po dokonaniu odbioru końcowego robót kartę gwarancyjną której wzór stanowi - zał. nr 10 do siwz , w której zawrze deklarację na czas 24 godzinnej reakcji serwisu naprawczego w okresie gwarancyjnym w przypadku wystąpienia awarii, w czasie nie dłuższym niż 5 godzin od momentu powiadomienia go o zaistniałej awarii do momentu rozpoczęcia napraw w miejscu awarii. 6) Wymagania dotyczące gwarancji Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane przez siebie roboty obejmującej wszystkie etapy z dokumentacji technicznej, oraz przekaże dokumenty gwarancyjne producentów wbudowanych przez siebie urządzeń technicznych, i zainstalowanego osprzętu. 6. Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych, przedmiot zamówienia obejmuje część I i część II razem..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50.000,00zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Szczegółowe zasady wnoszenia wadium określa rozdział VIII siwz do tego zadania.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek spełnią wykonawcy, którzy : 1) prowadzą działalność gospodarczą w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U.04.173.1807), odpowiadającą swoim charakterem przedmiotowemu zamówieniu, 2) i posiadają dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień - pełnomocnictw dla osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek spełnią wykonawcy, którzy : 1) dysponują minimum jedną osobą (kierownikiem budowy) posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie i specjalności objętej zamówieniem (budowy sieci kanalizacji sanitarnej, instalacji elektrycznych i budowy dróg) - odpowiedzialnych za realizację robót, może to być jedna osoba, lub trzy niezależne o odpowiednich uprawnieniach), o których mowa w art. 14 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane Dz. U. z 2006 roku, Nr 156, poz. 1118, z późn. zm., dysponujący aktualnym potwierdzeniem przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, bądź przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego (kierownika budowy), osób zdolnych i odpowiedzialnych, przewidzianych do wykonania przedmiotowego zamówienia. 2) w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie) wykonali należycie minimum dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i zakresem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 2.000.000,00zł każda i posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 3) wykażą się niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami i przedstawią formę władania nimi, 4) wykażą że dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, bądź przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz dołączą wykaz podwykonawców przewidzianych do wykonania przedmiotowego zamówienia z określeniem rodzaju powierzonej części zamówienia do wykonania, wartości powierzonej części zamówienia i udziału procentowego w zakresie realizacji przedsięwzięcia - zał. nr 9 do siwz, 3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek spełnią wykonawcy, którzy : 1) posiadają na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 1.000.000,00zł 2) posiadają i przedstawią aktualną polisę ubezpieczeniową potwierdzającą że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00zł od jednego zdarzenia (zdarzenia wymieniono w § 3 ust. 7 pkt 1) ppkt. 1/, 2/, 3/ - projektu umowy). 3) udzielą zamawiającemu zgody na wydłużony okres płatności dla poszczególnych części wynikających z harmonogramu rzeczowo - finansowego w fakturach częściowych za zadanie (zakres rzeczowy wg rodzaju robót do wykonania) do 30 dni po pozytywnym dokonaniu odbioru częściowego poszczególnych części oraz końcowego robót, co wykażą w akceptacji projektu umowy - zał. nr 3 do siwz. 4) przyjmą oświadczenie Zamawiającego, że nie udziela on zaliczek na poczet wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunek spełnią wykonawcy, którzy : 1) załączą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i załączą dokumenty, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia/niespełna i będzie polegała na formalnym sprawdzeniu czy w przedstawionych przez wykonawcę dokumentach znajdują się informacje i oświadczenia potwierdzające spełnienie tych warunków..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki; A.1) Dowód wniesienia wadium, A.2) Formularz cenowy - OFERTA, wypełniony i podpisany przez wykonawcę - zał. nr 1 do siwz, w załączeniu kosztorys ofertowy - kalkulacja kosztorysowa zadania w oparciu o metodę uproszczoną, polegającą na kalkulacji w oparciu o ceny jednostkowe robót, uwaga; ponieważ obowiązuje wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ofertowy nie będzie miał zastosowania na etapie oceny ofert. A.3) Wypełniona tabela czynników cenotwórczych - zał. nr 4 do siwz, - podstawa dla ewentualnych robót dodatkowych, A.4) Wypełniony harmonogram rzeczowo - finansowy w zakresie realizacji przedsięwzięcia/inwestycji - zał. nr 8 do siwz, A.5) Oświadczenie o zapoznaniem się z terenem w którym będzie wykonywane zadanie i uzyskaniu wszystkich niezbędnych informacji mogących mieć wpływ na sporządzenie oferty oraz jej cenę, B.6) Aktualny dokument rejestracji, potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, B.7) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień - pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, w przypadku udzielenia pełnomocnictwa do podpisania oferty wraz z załącznikami osobie innej niż upoważniona do reprezentacji - dokument pełnomocnictwa, B.8) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, B.9) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, B.10) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, B.11) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do siwz, C.12) Wykazanie w ciągu ostatnich pięciu lat, minimum dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem, zakresem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 2.000.000,00zł każda, (wykaz robót budowlanych sporządzony przez Wykonawcę z podaniem wartości zamówień, dat wykonania, nazwy i adresu oraz tel. zamawiającego dla, którego Wykonawca wykonał zamówienie, z dołączonym potwierdzeniem należytego wykonania zamówienia - referencje - zał. nr 5 - do siwz. C.13) wykaz niezbędnego sprzętu narzędzi i urządzeń przewidzianych do wykonania zamówienia - zał. nr 7 do siwz, C.14) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. nr 6 (str. 1 +2) do siwz, oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, które nie są jego pracownikami, a którymi będzie dysponował do wykonania przedmiotowego zamówienia. C.15) Wykaz podwykonawców przewidzianych do wykonania przedmiotowego zamówienia z określeniem rodzaju powierzonej części zamówienia do wykonania, wartości powierzonej części zamówienia i udziału procentowego w zakresie realizacji przedsięwzięcia - zał. nr 9 do siwz, C.16) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - kopie uprawnień budowlanych w specjalnościach przewidzianych do kierowania i nadzoru nad prawidłowością wykonania przedmiotowego zamówienia i przedstawią aktualny dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla osób/y odpowiedzialnej za realizację robót (kierownicy budowy), D.17) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości minimum 1.000.000,00zł na realizację przedmiotowego zamówienia D.18) Aktualna polisa ubezpieczeniowa potwierdzającą że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00zł od jednego zdarzenia - zdarzenia wymieniono w § 3 ust. 7 pkt. 1) pakt 1/, 2/, 3/ projektu umowy. D.19) Zgoda na okres płatności faktur częściowych dla poszczególnych zadań z harmonogramu rzeczowo - finansowego (zł. nr 8 do siwz) do 30 dni po pozytywnym dokonaniu odbioru częściowego i końcowego robót, co wykażą w akceptacji projektu umowy - projekt umowy (parafowana każda strona) podpisany bez zastrzeżeń lub z wyszczególnionymi zastrzeżeniami - zał. nr 3 do siwz, D.20) Oświadczenie Wykonawcy, że przyjmuje warunek Zamawiającego, że ten nie udziela zaliczek na poczet wykonania przedmiotu zamówienia i poszczególnych jego części..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lwowek.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bezpłatnie w Urzędzie Miasta i Gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, pokój nr 10 w godzinach urzędowania..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, pokój nr 5 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający zamierza uzyskać dofinansowanie z Programu Regionalnego Narodowa Strategia Spójności, Priorytet III. Środowisko przyrodnicze. Działanie 3.4. Gospodarka wodno - ściekowa, w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.