Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-04
Łódź:
ZP/100/2013 Dostawa odczynników diagnostycznych oraz sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 134195 - 2013; data zamieszczenia: 04.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2711188, 2711069, faks 42 2711187.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/100/2013 Dostawa odczynników diagnostycznych oraz sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu CZMP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZP/100/2013 Dostawa odczynników diagnostycznych oraz sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu CZMP
Pakiet 1:
1.Rneasy Lipid Tissue Midi Kit (10) - 20 op
2.QIAamp DNA Blood Mini Kit (50) - 1 op
3.QIAamp DNA Blood Mini Kit (250) - 1 op
4.HighCap cDNA RT Kit with RNAse inhib - 2 op
5.MicroAmp Optical Adhesive Film Kit - 6 op
6.MicroAmp Optical 96, Well Reaction Plate - 4 op
7.RNAlater (500ml) - 2 op
8.Gherlin EIA Kit - 1 kpl
9.Obestatin EIA Kit - 1 kpl
Pakiet 2:
1.Agaroza (500g) - 1 op
2.Chloroform (100 ml) - 2 op
3.Woda dejonizowana, wolna od RNaz, DNaz, do biologii molekularnej (1l) - 2 op
Pakiet 3:
1.Końcówki sterylne z filtrem o poj. 1000-5000?l (op.=5x24 szt.) - 10 op
2.Końcówki sterylne z filtrem o poj. 0,1-10 ?l (op.=10x96 szt.) - 10 op
3.Końcówki sterylne z filtrem o poj. 100 ?l (op.=10x96 szt.) - 10 op
4.Końcówki sterylne z filtrem o poj. 200 ?l (opak.10x96 szt.) - 10 op
5.Końcówki sterylne z filtrem o poj. 100-1000 ?l (op.=500 szt.) - 10 op
Pakiet 4:
1.Probówki typu Eppendorf poj.0,5ml - 2 op
2.Probówki typu Eppendorf poj.2,0 ml (op=250 szt.) - 5 op
3.Probówki typu Eppendorf poj.1,5 ml (op=250 szt.) - 7 op
4.Probówki poj.10 ml (op=100 szt.) - 5 op
Pakiet 5:
1.Pudełka do przechowywania probówek: w temperaturze do - 80°C, z zawiasowym wieczkiem, 100X1,5/2,0 ML - 5 szt
2.Pudełka do przechowywania probówek: 0,2 ml w niskiej temperaurze (do -80°C) - 6 szt
3.Pudełka do przechowywania probówek: 0,5 ml w niskiej temperaturze (do -80°C) - 6 szt
Pakiet 6:
1.Etanol 99,98% cz.d.a (500 ml) - 10 op..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00 - Probówki 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 33.69.05.00 - 33.69.05.00 .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz.U. Nr 107, poz. 679 - Oświadczenie Wykonawcy.
Dokumenty opisujące specyfikę wyrobów:
1. Aktualne karty charakterystyk odczynników.
2. Metodyki wykonywania badań w języku polskim
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o podwykonawstwie - jeżeli Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
2.zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
3.zmiany adresu siedziby firmy, zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
4.zmiany przedmiotu umowy poprzez zmianę producenta przy zachowaniu dotychczasowych parametrów.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki,
Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy),
poziom 0, pokój Nr 15
ul. Rzgowska 281/289
93 - 338 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15 ul. Rzgowska 281/289 93 - 338 Łódź.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 713 polegająca na budowie punktu kontroli pojazdów ciężarowych na odcinku od km 35+113,75 do km 35+307,53
- SZP.281.38.2024 - Dostawa napędów i narzędzi chirurgicznych dla Instytutu "CZMP"
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO III - DEA OZPA 272.12.2024
- DEA OZPA 272.13.2024 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
- Sukcesywna dostawa aparatów telefonicznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- ZAKUP SPRZĘTU OŚWIETLENIOWEGO NA SCENĘ KAMERALNĄ TEATRU IM. STEFANA JARACZA W ŁODZI
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO III - DEA OZPA 272.12.2024
- jednorazowa dostawa odczynników laboratoryjnych i materiałów pomocniczych, znak sprawy DZ-23/50/24
- "Dostawa sprzętu laboratoryjnego"
- Sukcesywna dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych dla pakietów 1-17 i 20-21 oraz jednorazowa dostawa dla pakietów 18-19.
- Dostawa drobnej aparatury laboratoryjnej dla Studenckiego Koła Naukowego NANO Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- SZP/242-088/2024 Dostawa wielofunkcyjnego reaktora mikrofalowego dla Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej
więcej: Probówki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.