eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Kompleksowa dostawa energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej do siedziby głównej Sądu Okręgowego w Rzeszowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-30

Rzeszów: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej do siedziby głównej Sądu Okręgowego w Rzeszowie.
Numer ogłoszenia: 134190 - 2011; data zamieszczenia: 30.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Rzeszowie , Pl. Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8756200, faks 017 8756299.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej do siedziby głównej Sądu Okręgowego w Rzeszowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucyjnej energii elektrycznej do obiektu będącego własnością Skarbu Państwa w trwałym zarządzie Sądu Okręgowego w Rzeszowie, położonego w Rzeszowie przy Plac Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów. Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie - Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (Dz. U. Nr 89 z 2006 r., poz. 625 ze zm), przepisach wykonawczych do tej ustawy, a w szczególności Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 roku w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. Nr 93, poz. 623 z późn.zm.), Taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Taryfie OSD), Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych. Rozliczenia za dystrybucję energii elektrycznej odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych zg. z punktem XVI SIWZ. Charakterystyka techniczna układu zasilania w energię elektryczną budynku (obiektu) administracyjno-biurowy położonego w Rzeszowie, Plac Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów. Adres 35-959 RZESZÓW, PLAC ŚRENIAWITÓW 3 Rodzaj przyłącza (a) linia kablowa 6kV ze stacji tansformatorowej (Miastoprojekt) (b) linia kablowa 6kV ze stacji tansformatorowej (Szkoła Muzyczna) Miejsce przyłaczenia do sieci - granica własności Zaciski izolatorów przepustowych SN od strony zasilania. Pozostałe pola SN wraz z granicznymi izolatorami przepustowymi znajdują się na majątku i eksploatacji Sądu Okręgowego w Rzeszowie. Rodzaj układu zasilania - 3 - fazowy układ zasilania Moc przyłączeniowa ---------- Moc umowna 180 kW Prognozowane roczne zużycie energii (+- 10%) 410 000 kWh Grypa taryfowa B21 Napięcie zasilania 230 - 400V Grupa przyłączeniowa III Układ pomiarowy Pomiar pośredni (6kV), średni współczynnik mocy tg = 0,33 Przekładniki prądowe Pomiar pośredni (6kV) Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną wynosi 410 000 kWh. Powyższa wartość przyjęta została do obliczenia szacunkowej wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Sąd Okręgowy w Rzeszowie w następstwie przeprowadzonego postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego, zamierza zawrzeć umowę, której przedmiotem będzie kompleksowa dostawa energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej do siedziby głównej Sądu Okręgowego w Rzeszowie, położonej w Rzeszowie, przy Plac Śreniawitów 3. Podawane przez Zamawiajacego prognozowane zużycie energii elektrycznej, ma charakter jedynie orientacyjny (bowiem nie można z góry ustalić ilości dostarczanej, do obiektu, energii elektrycznej) i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Energia elektryczna, kupowana do obiektu Zamawiającego będzie zużywana wyłącznie na potrzeby Zamawiającego tj. odbiorcy końcowego, tzn. Zamawiający dokonuje zakupu energii wyłącznie na użytek własny..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 65.30.00.00 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania przez Wykonawcę spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga aby Wykonawca spełniał w tym zakresie warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP poprzez złożenie: a) odpowiedniego oświadczenia (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ), b) koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, Ocena spełnienia przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia - oświadczeń (zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ - dot. pkt (a)) i dokumentu-dokumentów - dot. pkt (b) - wg. formuły spełnia - nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, niniejszy warunek udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą spełniać w taki sposób żeby wymagane przepisami prawa uprawnienia posiadał co najmniej ten z Wykonawców (wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia), który będzie realizował tę część zamówienia z którą wiąże się obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania przez wykonawcę spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga aby Wykonawca spełniał w tym zakresie warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP poprzez złożenie odpowiedniego oświadczenia (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczenia - oświadczeń wg. formuły spełnia - nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niniejszy warunek udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą spełniać łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania przez wykonawcę spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga aby Wykonawca spełniał w tym zakresie warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP poprzez złożenie odpowiedniego oświadczenia (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia - oświadczeń (zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ) wg formuły spełnia - nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niniejszy warunek udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą spełniać łącznie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania przez wykonawcę spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga aby Wykonawca spełniał w tym zakresie warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP poprzez złożenie odpowiedniego oświadczenia (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia - oświadczeń (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ ) wg formuły spełnia - nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niniejszy warunek udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą spełniać łącznie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania przez wykonawcę spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga aby Wykonawca spełniał w tym zakresie warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP poprzez złożenie odpowiedniego oświadczenia (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia - oświadczeń (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ) wg formuły spełnia - nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niniejszy warunek udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą spełniać łącznie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie dotyczy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający załącza do SIWZ istotne postanowienia dla stron które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, które stanowią załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje w trakcie realizacji zamówienia możliwość wprowadzenia - na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP - następujących zmian postanowień umowy (zawartej w wyniku udzielenia niniejszego zamówienia) w stosunku do treści oferty, na podstawie której zostanie dokonany przez Zamawiającego wybór wykonawcy: a) wystąpieniem zmian lub okoliczności, których nie dało się przewidzieć w dacie zawarcia umowy, a których wprowadzenie jest konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy - zgodnie z przepisami ustawy Prawa energetycznego lub wydanych na tej podstawie przepisów wykonawczych lub wniesieniem przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD) tj. PGE Dystrybucja Rzeszów SA Oddział Rzeszów - Rejon Dystrybucji Energii Rzeszów Miasto zastrzeżeń lub uwag do treści niniejszej umowy, z którymi wiąże się konieczność jej zmiany; b) zmiany cen jednostkowych określonych dla kompleksowej dostawy energii elektrycznej będącej wyłącznie skutkiem zmiany stawki podatku akcyzowego lub stawki podatku Vat. c) zmiany cen jednostkowych za świadczenie usługi dystrybucji wyłącznie w przypadku zmiany taryfy OSD zatwierdzanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (URE), d) zmiany organów uprawnionych do reprezentacji zarówno Zamawiającego jak i Wykonawcy, danych adresowych stron umowy lub innych danych, które w umowie mają charakter czysto informacyjny (np. numer konta bankowego); e) zmiany w okresie obowiązywania umowy cen jednostkowych energii elektrycznej i opłaty abonamentowej (handlowej) lub stawek za świadczone usługi dystrybucyjne które wynikają z obniżenia przez Wykonawcę tych cen, wskutek jego wewnętrznie podjętych decyzji o obniżce tych cen. f) zmiany maksymalnej szacunkowej wartości zamówienia, wynikającej z okoliczności opisanych w pkt. XXI.2. litera (b), (c) i (e). Zmiany o których mowa powyżej, a dotyczące zmian cen jednostkowych energii elektrycznej, opłat abonamentowych (handlowych) lub składników za świadczone usługi dystrybucyjne będą mogły mieć zastosowanie wyłącznie do tej części wynagrodzenia za dostawy lub usługi, których jeszcze nie wykonano. 3. Powyższe zmiany z pkt. XXI.2. SIWZ mogą być zainicjowane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy (pisemny) w sprawie proponowanej zmiany. Może to być: a) Wniosek Zamawiającego o dokonanie wskazanej zmiany, b) Wniosek Zamawiającego, aby Wykonawca przedłożył propozycję zmiany, c) Wniosek Wykonawcy. 4. Wniosek taki, aby mogła się do niego ustosunkować druga strona musi zawierać: a) opis proponowanej zmiany, b) uzasadnienie zmiany wraz z załączeniem odpowiednich dokumentów potwierdzających potrzebę zmiany, 5. Zmiany postanowień treści umowy (zawartej w wyniku udzielenia niniejszego zamówienia) w stosunku do treści oferty, na podstawie której został dokonany przez Zamawiającego wybór wykonawcy w przypadku występienia okoliczności o których mowa w pkt. XXI.2. SIWZ odbywać się będą w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzeszow.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Rzeszowie, Plac Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów, Oddział Gospodarczy, parter, pok. nr 43.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2011 godzina 11:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Rzeszowie, Plac Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów, Oddział Gospodarczy, parter, pok. nr 43.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.