eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Prace budowlane w budynkach nr 6 i 7 zabytkowego zespołu klasztornego w Legnickim Polu - remont dachu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-19

Legnica: Prace budowlane w budynkach nr 6 i 7 zabytkowego zespołu klasztornego w Legnickim Polu - remont dachu
Numer ogłoszenia: 134084 - 2008; data zamieszczenia: 19.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Legnickiego, Plac Słowiański 1, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7243560, fax 076 7243406.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.legnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace budowlane w budynkach nr 6 i 7 zabytkowego zespołu klasztornego w Legnickim Polu - remont dachu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: Prace budowlane w budynkach nr 6 i 7 zabytkowego zespołu klasztornego w Legnickim Polu - remont dachu, wyszczególnione w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz Dokumentacji Projektowej stanowiących odpowiednio załączniki nr 4 i 5 do niniejszej SIWZ. Zakres robót budowlanych obejmuje: - roboty w zakresie krycia dachów dachówką ceramiczną (prace dekarskie), - roboty w zakresie wymiany elementów konstrukcyjnych dachu, - roboty w zakresie wymiany instalacji odgromowej i orynnowania. 2. Przed sporządzeniem oferty Wykonawcy zobowiązani są dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót budowlanych. 3. Wykonawca udzieli 5 lat rękojmi i gwarancji jakości na roboty objęte przedmiotem zamówienia. 4. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych jako określenie parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą podania standardu. Równocześnie Zamawiajacy dopuszcza możliwiść zastosowania (zaproponowania w ofercie) innych odpowiedników rynkowych, równoważnych ze wskazanymi z zastrzeżeniem jednak, że nie będą one gorsze pod względem parametrów technicznych i jakościowych od wskazanych przez projektanta i zagwarantują uzyskanie takich samych (lub lepszych) parametrów technicznych oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 4. Dokumenty wadialne należy złożyć w formie oryginału dokumentu. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego. mieć formę oświadczenia: bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 5. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Powiatu Legnickiego: Bank Gospodarstwa Krajowego we Wrocławiu Oddział Legnica. NR KONTA: 81 1130 1033 0400 0000 0022 5025 z podaniem tytułu: Prace budowlane w budynkach nr 6 i 7 zabytkowego zespołu klasztornego w Legnickim Polu - remont dachu, Znak postępowania: RG.342-7-2008 Wadium w formie pieniężnej powinno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do dnia 11. 07. 2008r. do godz. 11:30. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Bankowy dowód wpłaty należy przedstawić w formie dołączonej do oferty kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 6. Pozostałe niepieniężne formy wadium, należy złożyć w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Legnicy, Pl. Słowiański 1, 59-220 Legnica do dnia 11. 07. 2008r.do godz. 11:30 w oryginale i dwóch kopiach. 7. Wycofanie oferty po upływie terminu składania ofert powoduje utratę wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to znaczy spełniają następujące warunki szczegółowe: a)dysponują kadrą techniczną posiadającą uprawnienia wykonawcze do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, niezbędnych do wykonania robót w tym: kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz będący członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego, (zgodnie z ustawa o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów - Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.) - kierownik budowy winien posiadać w dorobku zawodowym, co najmniej dwuletnie doświadczenie w nadzorowaniu prac konserwacyjno-remontowych na obiektach wpisanych do rejestru zabytków. b) wykażą się zrealizowaniem w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 1 roboty budowlanej : polegającej na wymianie pokrycia dachowego na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków, w/w warunek będzie spełniony jeżeli wykonawca zrealizował zakres rzeczowy robót realizując jedno przedsięwzięcie budowlane 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty na zasadzie: spełnia, -nie spełnia warunku. 3.Wykonawcy zgodnie z art. 23 ustawy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wymagane jest: a)ustanowienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa), b)złożenie wraz z ofertą, przez każdego Wykonawcę występującego wspólnie, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (zał. nr 2a do SIWZ) wraz z dokumentem rejestrowym, c) złożenie kompletu dokumentów potwierdzających łącznie spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z zapisem w rozdz. V oraz udokumentowanie, że razem spełniają wymagania art. 22 ust. 1 dotyczące wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego. 3.1. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy (art. 141 ustawy Pzp). 3.2. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 3.3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (Lider).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy złożą wraz z ofertą następujące oświadczenia lub dokumenty: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych Wykonawcy wraz z ofertą przedłożą następujące dokumenty i oświadczenia: dokument nr 1 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia składa je każdy z uczestników (Partnerów); dokument nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ) W przypadku oferty wspólnej ww. oświadczenie składa Lider wskazany w Pełnomocnictwie; dokument nr 2a - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór stanowi załącznik nr 2a do SIWZ). W przypadku oferty wspólnej ww. oświadczenie składają wszyscy Partnerzy indywidualnie. W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawcy wraz z ofertą przedłożą następujące dokumenty: dokument nr 3 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (część IV pkt 1 ppkt 2) lit. a ) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; dokument nr 4 - oryginały lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopie: uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie osób wskazanych w dokumencie nr 3, aktualne uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - kierownik budowy oraz aktualnych zaświadczeń o wpisie ww. osób na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego i potwierdzajacy fakt posiadania ubezpieczenia OC w zakresie sprawowanych samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; dokument nr 5 - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - co najmniej 1 robota. Wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Wykonawcy przedłożą również wraz z ofertą dokument pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów złożonych w ofercie. Wymaga się złożenia oryginału stosownego pełnomocnictwa. Dopuszcza się również złożenie w ofercie kopii pełnomocnictwa notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 4. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.legnica.dolnyslask.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Legnickim Polu Ul. Benedyktynów 4, 59-241 Legnickie Pole.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2008 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Legnicy, Pl. Słowiański 1, 59-220 Legnica pokój 203.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.