eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów I LO w Namysłowie w ramach realizacji projektu pt. Dobry start.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-21

Namysłów: Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów I LO w Namysłowie w ramach realizacji projektu pt. Dobry start.
Numer ogłoszenia: 13393 - 2014; data zamieszczenia: 21.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu , Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. (077) 410 36 95, faks 077 4103922.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów I LO w Namysłowie w ramach realizacji projektu pt. Dobry start..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 848 godzin zajęć pozalekcyjnych dla uczniów I LO w Namysłowie, w ramach realizacji projektu pt.: Dobry Start, współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 - Poddziałanie 9.1.2. - szczegóły zamówienia określają wymagania, będące dodatkiem nr 3 do SIWZ. Zajęcia będą się odbywały w systemie pozalekcyjnym (od poniedziałku do piątku), a w uzasadnionych przypadkach również w weekendy, w danym dniu będą planowane max 3 godziny zajęć. Szczegółowy harmonogram zajęć ustali na roboczo koordynator projektu. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana do realizacji zadania zobowiązany jest do dostarczenia (najpóźniej w dniu podpisania umowy): 1) szczegółowej tematyki zadań uzgodnionej z koordynatorem projektu; 2) dokumentacji dotychczasowego przebiegu kariery zawodowej, 3) dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe potwierdzające wykształcenie i uprawnienia egzaminatora w zakresie egzaminu maturalnego z danego przedmiotu, 4) pozytywnej opinii dyrektora szkoły / dziekana lub rektora uczelni. Zamówienie składa się z 35 części (zadań - zajęć) podzielonych na XII bloków tematycznych: I Blok tematyczny-matematyka (8 części): 1) ZADANIE NR 1 - zajęcia wyrównawcze z matematyki w klasie I (30h), 2) ZADANIE NR 2 - zajęcia z matematyki - poziom podstawowy (60h), 3) ZADANIE NR 3 - zajęcia z matematyki - poziom rozszerzony (30h), 4) ZADANIE NR 4 - zajęcia z analizy matematycznej (30h), 5) ZADANIE NR 5 - zajęcia - elementy matematyki w fizyce (8h), 6) ZADANIE NR 6 - zajęcia - elementy matematyki w fizyce (8h), 7) ZADANIE NR 7 - zajęcia - metody matematyczne w fizyce (8h), 8) ZADANIE NR 8 - zajęcia - metody matematyczne w fizyce (8h), II Blok tematyczny-języki obce (6 części): 9) ZADANIE NR 9 - zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego w klasie I (30h), 10) ZADANIE NR 10 - zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego w klasie I (30 h), 11) ZADANIE NR 11 - zajęcia z języka angielskiego - poziom rozszerzony (30h), 12) ZADANIE NR 12 - zajęcia z języka angielskiego - poziom rozszerzony (30h), 13) ZADANIE NR 13 - zajęcia z języka niemieckiego - poziom rozszerzony (30h), 14) ZADANIE NR 14 - zajęcia z języka francuskiego - poziom rozszerzony (30h), III Blok tematyczny- język polski (4 części): 15) ZADANIE NR 15 - zajęcia wyrównawcze z języka polskiego w klasie I (24h), 16) ZADANIE NR 16 - zajęcia z języka polskiego - poziom podstawowy (30h), 17) ZADANIE NR 17 - zajęcia z języka polskiego - poziom rozszerzony (30h), 18) ZADANIE NR 18 - warsztaty teatralne z języka polskiego (30h), IV Blok tematyczny- fizyka (5 części): 19) ZADANIE NR 19 - zajęcia z fizyki - poziom rozszerzony (15h), 20) ZADANIE NR 20 - zajęcia - elementy matematyki w fizyce (8h), 21) ZADANIE NR 21 - zajęcia - elementy matematyki w fizyce (8h), 22) ZADANIE NR 22 - zajęcia - metody matematyczne w fizyce (8h), 23) ZADANIE NR 23 - zajęcia - metody matematyczne w fizyce (8h), V Blok tematyczny- chemia (1 część): 24) ZADANIE NR 24 - zajęcia z chemii - poziom rozszerzony (30h), VI Blok tematyczny- biologia (1 część): 25) ZADANIE NR 25 - zajęcia z biologii - poziom rozszerzony (30h), VII Blok tematyczny- przedsiębiorczość (1 część): 26) ZADANIE NR 26 - zajęcia z przedsiębiorczości - poziom podstawowy (30h), VIII Blok tematyczny- WOS (3 części): 27) ZADANIE NR 27 - zajęcia z WOS-u - poziom podstawowy (30h), 28) ZADANIE NR 28 - zajęcia z WOS-u - poziom rozszerzony (30h), 29) ZADANIE NR 29 - zajęcia - demokracja i systemy demokratyczne we współczesnym świecie (30h), IX Blok tematyczny- historia (1 część): 30) ZADANIE NR 30 - zajęcia z historii - poziom rozszerzony(30h), X Blok tematyczny- geografia (1 część): 31) ZADANIE NR 31 - zajęcia z geografii - poziom rozszerzony (30h), XI Blok tematyczny- doradztwo zawodowe (3 części): 32) ZADANIE NR 32 - zajęcia dla uczniów z doradcą zawodowym (30h), 33) ZADANIE NR 33 - konsultacje indywidualne dla uczniów - poznajemy siebie i świat zawodów (15h), 34) ZADANIE NR 34 - konsultacje indywidualne dla uczniów - poznajemy siebie i świat zawodów (10h), XII Blok tematyczny- zajęcia psychologiczno-pedagogiczne (1 część): 35) ZADANIE NR 35 - warsztaty grupowe - opieka psychologiczno-pedagogiczna (30). Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne części (zadania). Zamawiający, zgodnie z art. 83 ust. 3 ustawy, określił maksymalną liczbę części przedmiotu zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden Wykonawca. Maksymalna liczba części przedmiotu zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden Wykonawca wynosi: 1) na I blok tematyczny 8, 2) na II blok tematyczny 6, 3) na III blok tematyczny 4, 4) na IV blok tematyczny 5, 5) na V blok tematyczny 1, 6) na VI blok tematyczny 1, 7) na VII blok tematyczny 1, 8) na VIII blok tematyczny 3, 9) na IX blok tematyczny 1, 10) na X blok tematyczny 1, 11) na XI blok tematyczny 3, 12) na XII blok tematyczny 1. Co oznacza, że jeżeli wykonawca złoży ofertę na dany blok tematyczny, nie może złożyć oferty na pozostałe bloki tematyczne. Zatem Wykonawca w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego może złożyć ofertę tylko na jeden blok tematyczny maksymalnie. W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę / oferty na dwa lub więcej bloków tematycznych niż dopuszczona liczbę części w obrębie danego bloku tematycznego ofertę / oferty w całości odrzuca się na podstawie przepisu art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy, jako nieodpowiadającą treści SIWZ. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów w obrębie przedmiotu zamówienia danej części zostaną odrzucone. Miejsce realizacji zamówienia: I Liceum Ogólnokształcące w Namysłowie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00 - Usługi szkolnictwa średniego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 35.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 0,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli złoży oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli złoży oświadczenie, że posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie do wykonania tego zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli złoży oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli: (1) oświadczy, że dysponuje odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz (2) przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności i informację o podstawie do dysponowania tymi osobami a mianowicie osoby z wykształceniem kierunkowym wyższym magisterskim z przygotowaniem pedagogicznym oraz (3) oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz (4) w przypadku korzystania z osób zdolnych do wykonania zamówienia innego podmiotu/ów, przedstawi pisemne zobowiązanie/a podmiotu/ów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres realizacji zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz oferty, 2) pisemne zobowiązanie/a podmiotu/ów, (od którego/ych wykonawca zamierza pozyskać osoby zdolne do wykonania zamówienia), do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia,* 3) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę*.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W następujących przypadkach: 1) przedłużającej się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji zajęć, 2) złożenia odwołania dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji zajęć, 3) losowych uniemożliwiających realizację zajęć w zakładanym terminie dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji zajęć. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z w/w okoliczności wymienionych termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.namyslow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Namysłowie, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Mienia Powiatu, pok. nr 210..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Namysłowie, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Mienia Powiatu, pok. nr 210..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) ŹRÓDŁO FINANSOWANIA: projekt pt.: Dobry Start, współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 - Poddziałanie 9.1.2. 2) SKŁADANIE OFERT: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie zaadresowanej według poniższego wzoru: DOKŁADNA NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO DOKŁADNA NAZWA I ADRES WYKONAWCY Oferta na przetarg - zajęcia I LO - zadanie nr NIE OTWIERAĆ PRZED: TERMIN OTWARCIA OFERT 3) OTWARCIE OFERT: W tym samym dniu co składanie ofert, ale o godz. 11.00 w siedzibie Zamawiającego - pok. 211 Starostwo Powiatowe w Namysłowie, Plac Wolności 12A, 46-100 Namysłów. 4) OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTÓW: W zakresie procedury przetargowej: Anna Kochmańska-Grzegorczyk tel. /77/ 410 36 95 wew. 210, fax /77/ 410 36 95 wew. 212 lub /77/ 410 39 22, Starostwo Powiatowe w Namysłowie, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Mienia Powiatu, w godz. 07:30 - 15:30. W zakresie przedmiotu zamówienia: Błażej Jaroszewski: /77/ 410 36 95 wew. 204, fax /77/ 410 39 22, Starostwo Powiatowe, Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, w godz. 07:30 - 15:30..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.