eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych wraz z badaniami, materiałami szkoleniowymi i egzaminami dla 40 osób.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-10

Toruń: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych wraz z badaniami, materiałami szkoleniowymi i egzaminami dla 40 osób.
Numer ogłoszenia: 133921 - 2015; data zamieszczenia: 10.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy , ul. Poznańska 11/13, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6547068, faks 056 6529619.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorska.ohp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych wraz z badaniami, materiałami szkoleniowymi i egzaminami dla 40 osób..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych wraz z badaniami, materiałami szkoleniowymi i egzaminami dla 40 osób. W kursach zawodowych będą uczestniczyć osoby w wieku 18-25 lat nieuczące się i niepracujące, dla których umiejętności w zakresie przewidzianym dla danego zawodu zostały zdiagnozowane przez doradcę zawodowego i są niezbędne dla dalszego kształtowania ścieżki rozwoju zawodowego każdego uczestnika. Szkolenia będą odbywały się w czterech częściach: 1. Zbrojarz-betoniarz dla 10 osób we Włocławku; 2. Szwacz-tapicer dla 10 osób w Inowrocławiu. 3. Operator windy/dźwigów towarowo-osobowych dla 10 osób w Świeciu. 4. Ślusarz dla 10 osób w Świeciu..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez właściwy miejscowo Wojewódzki Urząd Pracy lub akredytację MEN. Ocena: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji, z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających na zorganizowaniu i/lub przeprowadzeniu lub organizowaniu i/lub przeprowadzaniu 2 kursów zawodowych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości brutto przynajmniej 15.000,00 zł w ramach których uczestniczyło co najmniej 10 osób. Usługi powinny być potwierdzone dokumentami poświadczającymi, że zostały wykonane należycie np. referencjami lub protokołami odbioru. Ocena: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi udokumentować dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia poprzez: - przedstawienie imiennego wykazu co najmniej dwóch osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i które legitymują się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone (tj. przeprowadziły co najmniej jedno szkolenie z tematyki adekwatnej do przedmiotu zamówienia). Ocena: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują lub będą dysponowali osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a osoby te posiadają stosowne uprawnienia, o ile są wymagane odrębnymi przepisami. Wykonawca musi udokumentować dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia poprzez: - przedstawienie imiennego wykazu co najmniej dwóch osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i które legitymują się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone (tj. przeprowadziły co najmniej jedno szkolenie z tematyki adekwatnej do przedmiotu zamówienia). Ocena: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Ocena: spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie w realizacji kursów zawodowych dla młodzieży zagrożonej wykluczeniem społecznym - 30

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kujawsko-pomorska.ohp.pl, www.kujawsko-pomorska-bip.ohp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda OHP w Toruniu ul. Poznańska 11/13 87-100 Toruń..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda OHP w Toruniu ul. Poznańska 11/13 87-100 Toruń, Sekretariat pok. 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zbrojarz-betoniarz dla 10 osób we Włocławku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie przygotowuje do pracy w zawodzie betoniarz-zbrojarz, zakłada, że uczestnik szkolenia będzie potrafił wykonać zbrojenie i betonowanie elementów żelbetowych dla budynku czyli będzie potrafił wykonać mieszankę betonową, ułożyć, zagęścić ją, przygotować zbrojenie dla różnych elementów, wykonać elementy żelbetowe. Szkolenie będzie zawierać: 1 Zasady BHP 2 Rysunek techniczny 3 Technologia robót zbrojarskich i betoniarskich 4 Ocenianie przydatności materiałów budowlanych do robót betoniarskich i zbrojarskich 5 Czyszczenie, prostowanie, cięcie i gięcie stali zbrojeniowej 6 Montowanie siatek i szkieletów zbrojeniowych w warsztacie i/lub na terenie budowy 7 Układanie siatek i szkieletów zbrojeniowych w miejscu wbudowania lub formach do produkcji prefabrykatów 8 Dozowanie składników mieszanki betonowej na podstawie recepty laboratoryjnej 9 Ręczne i mechaniczne przygotowanie różnych mieszanek betonowych 10 Transportowanie mieszanki betonowej do miejsca jej ułożenia 11 Układanie mieszanki betonowej w formach w zakładzie produkcji prefabrykatów lub w deskowaniu na budowie 12 Ręczne i mechaniczne zagęszczanie mieszanki betonowej 13 Wyrównywanie powierzchni ułożonego betonu 14 Pielęgnowanie świeżego betonu 15 Stosowanie różnych metod przyspieszających dojrzewanie betonu 16 Montowanie oraz demontowanie form i deskowań do wykonywania elementów betonowych i żelbetonowych 17 Usuwanie wad konstrukcji betonowych i żelbetonowych Razem: 40 godzin teoretycznych i 250 praktycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie w realizacji kursów zawodowych dla młodzieży zagrożonej wykluczeniem społecznym - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szwacz-tapicer dla 10 osób w Inowrocławiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres szkolenia obejmuje zagadnienia, po których przyswojeniu uczestnik kursu uzyskuje wiedzę: z zakresu podstawowych przepisów bhp i ergonomii pracy w zakresie obszaru zawodowego, zastosowania rysunku technicznego, wiadomości z maszynoznawstwa - zasad stosowania narzędzi i maszyn niezbędnych w tapicerstwie, materiałoznawstwa - zasad stosowania materiałów niezbędnych w tapicerstwie, zasady oszczędzania materiałów, energii i urządzeń. Szkolenie będzie trwało 150 godzin. W skład będą wchodzić: Zajęcia teoretyczne ( 60 godz.) - Podstawowe przepisy bhp i ergonomii pracy w zakresie obszaru zawodowego, - Technologia, - zastosowanie rysunku technicznego, - maszynoznawstwo - zasady stosowania narzędzi i maszyn niezbędnych w tapicerstwie, - materiałoznawstwo - zasady stosowania materiałów niezbędnych w tapicerstwie, - zasady oszczędzania materiałów, energii i urządzeń, Zajęcia praktyczne ( 90 godz.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie w realizacji kursów zawodowych dla młodzieży zagrożonej wykluczeniem społecznym - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Operator windy/dźwigów towarowo-osobowych dla 10 osób w Świeciu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs będzie trwał 80 godzin, w tym: Zajęcia teoretyczne - 60 godz. Zajęcia praktyczne - 20 godz. Cel szkolenia: Zdobycie wiedzy i umiejętności przy obsłudze dźwigów towarowo - osobowych i przygotowanie słuchacza do uzyskania uprawnień. Dokumenty uzyskane po szkoleniu: Zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające do obsługi dźwigów towarowo - osobowych wydane przez Urząd Dozoru Technicznego. PROGRAM SZKOLENIA: 1. Wiadomości o dozorze technicznym. 2. Budowa dźwigów - wiadomości ogólne. 3. Budowa dźwigów - część mechaniczna. 4. Budowa dźwigów - część elektryczna. 5. Obowiązki i zadania dźwigowego. 6. Awarie i wypadki. 7. BHP i udzielanie pomocy przedlekarskiej. 8. Zajęcia praktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie w realizacji kursów zawodowych dla młodzieży zagrożonej wykluczeniem społecznym - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ślusarz dla 10 osób w Świeciu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie powinno trwać 220 godzin, w tym wstępnie planowane jest: Zajęcia teoretyczne - 30 godz. Zajęcia praktyczne - 190 godz. Zakres szkolenia: zdobycie wiedzy i umiejętności praktycznych w zawodzie ślusarz, w tym ręczna lub ręczno-maszynowa obróbka metalu, trasowanie, cięcie (blach, prętów, rur), prostowanie, piłowanie, wiercenie, gwintowanie, spawanie, klejenie i lutowanie, kucie, hartowanie itd..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie w realizacji kursów zawodowych dla młodzieży zagrożonej wykluczeniem społecznym - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.