eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Budzyń › Przebudowa dróg gminnych w Wyszynach ( I et.) i budowa parkingu przy ul. Przemysłowej w Budzyniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-25

Budzyń: Przebudowa dróg gminnych w Wyszynach ( I et.) i budowa parkingu przy ul. Przemysłowej w Budzyniu
Numer ogłoszenia: 133892 - 2016; data zamieszczenia: 25.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 74266 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Budzyń, ul. Lipowa 6, 64-840 Budzyń, woj. wielkopolskie, tel. 067 2843201, faks 067 2843313.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych w Wyszynach ( I et.) i budowa parkingu przy ul. Przemysłowej w Budzyniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa dróg gminnych w Wyszynach ( I et.) i budowa parkingu przy ul. Przemysłowej w Budzyniu Zadanie nr 1. Przebudowa dróg gminnych w Wyszynach ( I et.) a) roboty pomiarowe 0,48km, ziemne, przygotowawcze, rozbiórkowe b) fundamentowanie: dróg, chodników, ustawianie krawężników, obrzeży, odwodnienie ( obmiary, ilości zgodnie z przedmiarem, kosztorysem ofertowym) c) nawierzchnie z kostki brukowej - betonowej (gr 8cm) na pow. 986,50m2 d) nawierzchnie z płyt drogowych - żelbetowych 3,0x1,5m gr. 15/18cm pełnych (materiał z odzysku) na pow. 640,50m2 e) nawierzchnie z kostki brukowej - betonowej (gr 6cm) na pow. 108,21m2 f) urządzenia bezpieczeństwa ruchu / oznakowanie Zadanie nr 2. Budowa parkingu przy ul. Przemysłowej w Budzyniu a) roboty pomiarowe, ziemne, przygotowawcze , rozbiórkowe b) karczowanie pni drzew - 8szt. c) fundamentowanie, ustawianie krawężników, obrzeży, odwodnienie ( obmiary, ilości zgodnie z przedmiarem, kosztorysem ofertowym) d) nawierzchnie z kostki brukowej - betonowej (gr 8cm) na pow. 1.700,00m2 e) nawierzchnie z kostki brukowej - betonowej (gr 6cm) na pow. 55,00m2 f) urządzenia bezpieczeństwa ruchu / oznakowanie Uwaga: inne nie wymienione materiały, obmiary, parametry typu: kolor, grubości, rodzaj, gatunek itp. należy skosztorysować zgodnie z załączonymi: przedmiarami, kosztorysami ofertowymi, opisami technicznymi, przekrojami, rysunkami, STWiOR, dok. techniczną. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie: 1) Inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 3 egz., 2) Kosztorysów powykonawczych 2 egz., 3) Dokumentacji powykonawczej wszystkich zrealizowanych robót 2 egz., 3. Wykonanie przedmiotu zamówienia: 1) Szczegółowy zakres rzeczowy robót do wykonania zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (projekty budowlane: drogowe ), przedmiary robót, kosztorysy ślepe ofertowe 2kpl, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, wydane decyzje administracyjne, 2) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt wykonania przedmiotu zamówienia, w tym za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy, oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych, wymaganych prawem: uzgodnień, opracowań, zezwoleń, zaświadczeń, protokołów. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (dokumentacja techniczna, przedmiary robót, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, decyzje administracyjne) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy i decyzjach administracyjnych. 4) Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia muszą być nowe. Nie dopuszcza się urządzeń prototypowych. Dostarczane urządzenia muszą posiadać wymagane certyfikaty lub deklaracje zgodności. Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie, posiadające stosowne atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości. 5) Wykonawca po zakończeniu robót zwróci Zamawiającemu otrzymaną oryginalną dokumentację projektową oraz przygotuje i złoży w formie papierowej trwale spiętej wymagane dokumenty odbiorowe , w tym dokumentację powykonawczą, oraz rysunki z naniesionymi zmianami, jeżeli w toku wykonywania robót konieczne były zmiany dokumentacji projektowej oraz dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, DTR, instrukcje obsługi wszystkich zamontowanych urządzeń, protokoły z badania materiałów i urządzeń i inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji. Wykonawca wykona 2 pełne komplety wymienionej wyżej dokumentacji odbiorowej (oryginał i kopia). 6) Zamówienie obejmuje również wykonanie kosztorysów, inwentaryzacji, dokumentacji powykonawczych. Termin złożenia u Zamawiającego poprawnie wykonanych, zatwierdzonych w/w dokumentów do dnia 31.10.2016r.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe ANMAK Paweł Wojtusik, ul. Paderewskiego 23/9, 64-610 Rogoźno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 485381,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 376187,84

  • Oferta z najniższą ceną: 376187,84 / Oferta z najwyższą ceną: 483385,60

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.